Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - bouwtekening derbi gpr 50 2004

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1087 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #54741 - bouwtekening derbi gpr 50 2004
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 2612 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

chilltown 18-2-2009 8:51 Print topicpost
Posts: 7
Ik ben nieuw hier op het forum en dacht plaats het gewoon je weet het maar nooit. Dus heeft iemand van( ik heb al gekeken in de KB) jullie ook een bouw tekening van derbi gpr 50 uit 2004 want mijn kilometer teller draait mee met het voorwiel dus?
er mist een soort van haakje die je achter de voorvork kan haken zodat de kilometerteller blijft zitten?


weet iemand btw nog hoe ik mijn bromer nog verder kan opvoeren ik hem 19 mm carberateur en 12 tands voor achter standaart, uitlaat is leovitie V6 zonder prop? dus

mvg

chilltown

Dit bericht is gewijzigd door chilltown op 18-2-2009 om 9:04 uur.
 

-Bassie- 18-2-2009 11:05 Print reply

Posts: 6617
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: chilltown
Ik ben nieuw hier op het forum en dacht plaats het gewoon je weet het maar nooit. Dus heeft iemand van( ik heb al gekeken in de KB) jullie ook een bouw tekening van derbi gpr 50 uit 2004 want mijn kilometer teller draait mee met het voorwiel dus?
er mist een soort van haakje die je achter de voorvork kan haken zodat de kilometerteller blijft zitten?


weet iemand btw nog hoe ik mijn bromer nog verder kan opvoeren ik hem 19 mm carberateur en 12 tands voor achter standaart, uitlaat is leovitie V6 zonder prop? dus

mvg

chilltown

Dit bericht is gewijzigd door chilltown op 18-2-2009 om 9:04 uur.


andere uitlaat andere cilinder
 
The way of life is just like the car you drive its good or bad
chilltown 18-2-2009 12:38 Print reply
Posts: 7
hoezo een andere uitlaat dan is de v6 geen goede keuze? kun je niet in en uitlaat poorten uitvrezen las ik??

chilltown
 
-Bassie- 18-2-2009 12:40 Print reply

Posts: 6617
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: chilltown
hoezo een andere uitlaat dan is de v6 geen goede keuze? kun je niet in en uitlaat poorten uitvrezen las ik??

chilltown



nee V6 is een uitlaat die net iets meer kopppel heeft en nauwelijks meer snelheid produceert.

daar voor zul je toch een andere uitlaat moeten kopen.

en dan is het makkelijkste gelijk over te gaan op 70cc
 
The way of life is just like the car you drive its good or bad
chilltown 18-2-2009 13:26 Print reply
Posts: 7
oke en wat raad jij mij aan dan een stuk tussen de cilinder te zetten of een ander blokje? en welke uitlat is daar het beste voor dan?

chilltown
 
-Bassie- 18-2-2009 13:40 Print reply

Posts: 6617
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: chilltown
oke en wat raad jij mij aan dan een stuk tussen de cilinder te zetten of een ander blokje? en welke uitlat is daar het beste voor dan?

chilltown


hoe hard wil je rijden??

en hoeveel geld heb je er voor over??
 
The way of life is just like the car you drive its good or bad
chilltown 18-2-2009 16:08 Print reply
Posts: 7
120 +- en ong 100 euro/? ik weet dat dat een klein bedag is voor 70 cc + uitlaat maar mischien weetjij wel iets anders word het wat meer


chilltown

 
robert V 18-2-2009 16:15 Print reply
Posts: 253
een slechte 70c is denk ik al rond de 100 nieuw en dan ook nog eens een uitlaat?
 
-Bassie- 18-2-2009 17:07 Print reply

Posts: 6617
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: robert V
een slechte 70c is denk ik al rond de 100 nieuw en dan ook nog eens een uitlaat?


wat noem jij een slechte 70cc??
 
The way of life is just like the car you drive its good or bad
Banaan 18-2-2009 17:09 Print reply

Posts: 5725
Dan zou ik een goedkope 70 opzoeken, dr 70 is dacht ik niet zo duur

en dan gewoon ori uitlaatje en carb
 
robinderbigpr 18-2-2009 21:21 Print reply
Posts: 116
DR70 110 euro
19mm carb (je hebt nu 14) 60 euro
uitlaat rond de 200 euro (of je wilt de v6 houden maaar dan haal je niet alles deruit)
je zult iets van 11PK krijgen als je geluk hebt
maar zij je geen 120

je kan beter slim zijn en eventjes sparen totdat je je nieuwe cil kan laten afwerken en een nieuwe uitlaat en dan heb je rond de 14pk en kom je een end.

als je niet meer dan 100 euro wilt uitgeven
kan je je derbi cilinder naar 70cc laten boren nieuwe zuiger en dan ben je met rond de 70 euro klaar
maar je zit met je carb die is 14 en dat is niet tot nouwelijks aftestellen dus mischien dat je 2dehands een 19-of 21 mm kan kope voor 30 euro
 
Derbi-Olaf 18-2-2009 21:24 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: robinderbigpr
DR70 110 euro
19mm carb (je hebt nu 14) 60 euro
uitlaat rond de 200 euro (of je wilt de v6 houden maaar dan haal je niet alles deruit)
je zult iets van 11PK krijgen als je geluk hebt
maar zij je geen 120

je kan beter slim zijn en eventjes sparen totdat je je nieuwe cil kan laten afwerken en een nieuwe uitlaat en dan heb je rond de 14pk en kom je een end.

als je niet meer dan 100 euro wilt uitgeven
kan je je derbi cilinder naar 70cc laten boren nieuwe zuiger en dan ben je met rond de 70 euro klaar
maar je zit met je carb die is 14 en dat is niet tot nouwelijks aftestellen dus mischien dat je 2dehands een 19-of 21 mm kan kope voor 30 euro

boren gaat niet werken
kom je alles bij elkaar vér boven de 100 euro uit.
 
Heeft een SOHC in z'n broek!

Dit topic is 2612 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved