Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - 70cc airsal derbi

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 878 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #54732 - 70cc airsal derbi
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 6898 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

rabarber 17-2-2009 18:56 Print reply

Posts: 169
ok bedankt voor de info ik ga het eerst even proberen met de 14mm carb en anders met de 21mm of 22mm dat zie ik nog wel iig bedankt voor de info
 
Onevia 17-2-2009 18:58 Print reply

Posts: 153
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rabarber
118 @ rollerbank bij maat van me die er eerst mee reed op de derbi. redelijk betrouwbaar lijkt me zo.



Op de testbank (als je dat bedoeld) heb je geen luchtweerstand enz. In het echt haald hij 118 niet..
 
bulteman 17-2-2009 19:02 Print reply

Posts: 1956
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Onevia
[...]



Op de testbank (als je dat bedoeld) heb je geen luchtweerstand enz. In het echt haald hij 118 niet..


bij echte testbank is de weerstand doorberekend hoor alleen is het dan 'rolweerstand'

dat hebben rollerbanken ook

 
Als het regent in September, valt kerst in December.
rabarber 17-2-2009 19:39 Print reply

Posts: 169
was wel rollerbank van de wouten
 
-Bassie- 17-2-2009 19:39 Print reply

Posts: 6617
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bulteman
[...]


bij echte testbank is de weerstand doorberekend hoor alleen is het dan 'rolweerstand'

dat hebben rollerbanken ook



en de lucht weerstand dan??

gezien een SM meer weerstand heeft dan een racer
 
The way of life is just like the car you drive its good or bad
bulteman 17-2-2009 19:47 Print reply

Posts: 1956
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Bassie-
[...]


en de lucht weerstand dan??

gezien een SM meer weerstand heeft dan een racer



dat natuurlijk niet nee, zou ook moeilijk zijn om voor elke brommer apparte instelling moeten maken of zo iets

maar ik bedoelde dus dat er bij test - en rollerbanken wel degelijk weerstand is berekend

 
Als het regent in September, valt kerst in December.
gprnick 17-2-2009 21:11 Print reply

Posts: 3360
ik heb op mijn gpr een 70cc airsal 17.5 mm carb en een soort gelijke pijp aan die turbokit chromade, en een te lichte vertanding ( 15-52 )en ik ga 105 echte.

dus denk dat je met een std ontgrensde pijp dan nog 100 zult gaan ook al vertand je hem te licht zoals ik heb...

en of je nou een 14mm carb of een 17.5mm carb er opt gooit gaat je denk ik niet in topsnelheid schelen alleen maar in trekkracht.
 
yamahadt1986 17-2-2009 21:41 Print reply
Posts: 1713
nee een maat van me heeft 80cc en rijd ook gewoon met een 14mm met sproeier 120

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rabarber
is een 14mm niet wat klein op een 70cc ?:P


 
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!
rabarber 17-2-2009 21:42 Print reply

Posts: 169
die carburateur gaat me meer om dat hij wat zuiniger is met een 22mm dell zuipt hij behoorlijk en ik hoop met een 14mm dat dat minder is en toch de cilinder voldoende benzine krijgt

 
robinderbigpr 18-2-2009 17:00 Print reply
Posts: 116
nou dat word niks een 14mm op een 70cc
minimaal 19
ik denk dat je 17,5 geen een hoeft te proberen
 
Banaan 18-2-2009 17:01 Print reply

Posts: 5725
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: robinderbigpr
nou dat word niks een 14mm op een 70cc
minimaal 19
ik denk dat je 17,5 geen een hoeft te proberen


14 kan gewoon hoor.
 
-Bassie- 18-2-2009 17:02 Print reply

Posts: 6617
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: robinderbigpr
nou dat word niks een 14mm op een 70cc
minimaal 19
ik denk dat je 17,5 geen een hoeft te proberen


want??

als je nou eens even gelezen had

rijd nick met een 17,5 mm carb

en ook andere met een 14mm

Dit bericht is gewijzigd door -Bassie- op 18-2-2009 om 17:07 uur.
 
The way of life is just like the car you drive its good or bad

Dit topic is 6898 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved