Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - MTX-sh start niet met kickstart

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 933 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #54726 - MTX-sh start niet met kickstart
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 1860 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Bolo 17-2-2009 8:50 Print topicpost

Posts: 234
Ik heb een honda MTX-sh na wat onderdelen vervangen en een andere sproeier wil de brommer weer starten maar hij start alleen als ik hem aanloop. als ik hem met de kickstart wil starten dan start de brommer niet? als ik kick dan draait mijn vliegwiel mee dus de kick is wel goed aangesloten. Hoe kan het dat de Honda niet wil starten met de kickstart?
setup is 70cc malossi 50cc snel uitlaat techno demper 18 mm keihin sproeier 95 ori filter bougie B9HS
 

ikkejw 17-2-2009 8:56 Print reply

Posts: 9886
is je membraam nog goed?

anders luchtstelschroef een stukje indraaien. als dat niet helpt, grotere sproeier erin.
 
Preserve nature - Always wear a helmet
Bolo 17-2-2009 10:14 Print reply

Posts: 234
membraam is nog goed zal vanmiddag eens kijken naar de luchtschroef. nog meer dingen waar het aan kan liggen?
 
Pixl 17-2-2009 10:27 Print reply

Posts: 3125
Ik heb hetzelfde probleem laatst gehad Het was dan met mijn tsx, maar dat zal niet veel anders zijn.
Je moet ff beetje proberen met je luchtschroef, als ik 't zo hoor moet ie er wat verder uit.
 
So fuckin' what!?
ikkejw 17-2-2009 10:29 Print reply

Posts: 9886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Pixl
Ik heb hetzelfde probleem laatst gehad Het was dan met mijn tsx, maar dat zal niet veel anders zijn.
Je moet ff beetje proberen met je luchtschroef, als ik 't zo hoor moet ie er wat verder uit.


uitdraaien = meer lucht = slechter starten
 
Preserve nature - Always wear a helmet
Bolo 17-2-2009 11:47 Print reply

Posts: 234
oke dus dan moet ik hem meer indraaien?
Nu is die dacht ik 2 a 3 slagen uitgedraaid.
 
koetjeboe91 17-2-2009 11:49 Print reply

Posts: 2096
heb je ook bij de onsteking gekeken? zo ja kijk de pickupspoel na deze geen redelijk snel defect
 
dubstep dropping beats so hard that Korea wishes their bombs could drop that hard.
Bolo 17-2-2009 13:23 Print reply

Posts: 234
ontsteking heb ik wel naar gekeken maar hij loopt wel gewoon of heeft de pick up speol daar niks mee te maken? en hoe kijk ik die na?
 
arnoud111 17-2-2009 19:44 Print reply

Posts: 151
Draai je luchtschroef helemaal in(niet te strak,gewoon losjes),
draai em nu 1,5á 2 volle slagen uit.
Hij zou nu moeten starten.
Laat de motor warm draaien.
Draai nu de stationairschroef zover in,dat ie ongeveer 3000 toeren maakt.
Dan nu ga je doormiddel van de luchtschroef opzoek naar het hoogste toerental,hetzij iets in/uitdraaien.
Dit doe je met elke keer slechts een kwartdraai,dus niet meteen een hele slag naar links of naar rechts.
Heb je het hoogste toerental bereikt,dan stel je de toeren terug met de stationairschroef.
Nu is je carb afgesteld zoals het hoort.

 
Makrolon 17-2-2009 22:06 Print reply

Posts: 6733
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: arnoud111
Draai je luchtschroef helemaal in(niet te strak,gewoon losjes),
draai em nu 1,5á 2 volle slagen uit.
Hij zou nu moeten starten.
Laat de motor warm draaien.
Draai nu de stationairschroef zover in,dat ie ongeveer 3000 toeren maakt.
Dan nu ga je doormiddel van de luchtschroef opzoek naar het hoogste toerental,hetzij iets in/uitdraaien.
Dit doe je met elke keer slechts een kwartdraai,dus niet meteen een hele slag naar links of naar rechts.
Heb je het hoogste toerental bereikt,dan stel je de toeren terug met de stationairschroef.
Nu is je carb afgesteld zoals het hoort.


Tenzij hij sproeier 240 er in heeft zitten, dan niet...
 
KTM 525 EXC Supermoto
Bolo 18-2-2009 7:19 Print reply

Posts: 234
zit sproeier 95 in.
 
Bolo 19-2-2009 8:32 Print reply

Posts: 234
iedereen bedankt het werkt weer. start goed en loopt lekker caberateur was niet goed afgesteld en de spoelpoort in de zuiger zat aan uitlaat kant in plaats van de inlaat kant.
 

Dit topic is 1860 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved