Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - loop slecht

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1134 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #54679 - loop slecht
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 911 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

skullboy1994 14-2-2009 22:28 Print topicpost
Posts: 77
ik heb een grotere sproer in mij dt gedaan en nu als die in toeren moet komen houd ie in

 

yuhtru 14-2-2009 22:30 Print reply

Posts: 352
geef ff meer info wat voor setup uitlaatt cillinder enzo
anders kunnen wij er ook niet over oordelen

 
Red een boom, eet een bever echte mannen knallen evo!!
thejudge60 14-2-2009 22:32 Print reply

Posts: 41
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: skullboy1994
ik heb een grotere sproer in mij dt gedaan en nu als die in toeren moet komen houd ie in



vreemd verhaal...inhouden doet ie alleen als die te weinig krijgt. je bedoeld zeker dat die ''4-takt'' dus met andere woorden hij krijgt teveel brandstof...dus je nieuwe sproeier is gewoon te groot.
 
een 2-takt moet toeren maken....
kennyibanez 14-2-2009 22:32 Print reply

Posts: 529
wat bedoel je met inhouden? niet verder op toeren komen?
 
why drive a car, if you can fly an airplane?
skullboy1994 14-2-2009 22:39 Print reply
Posts: 77
het is een 60 cc dt 18 mm caberateur 150 sproeer

 
kennyibanez 14-2-2009 22:41 Print reply

Posts: 529
welke uitlaat? volgens mij te grote sproeier
 
why drive a car, if you can fly an airplane?
thejudge60 14-2-2009 22:43 Print reply

Posts: 41
hahaha toeval....ik heb ook een dt met 60cc cilinder.

setup:

mikuni-16mm
sproeier-100
gasnaald-bovenin

hoop dat je nu inziet dat een 150 sproeier wel een beetje optimistisch is
 
een 2-takt moet toeren maken....
skullboy1994 15-2-2009 12:35 Print reply
Posts: 77
mijn vorige brommer had
50 cc
16 mm caberateur
130 sproeier

liep perveck
 
thejudge60 15-2-2009 23:10 Print reply

Posts: 41
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: skullboy1994
mijn vorige brommer had
50 cc
16 mm caberateur
130 sproeier

liep perveck



vreemd...lijkt mij wat groot maar zou kunnen...in iedergeval lijkt mij die 150 sproeier van nu gewoon te groot...sowieso als je van 50cc naar 60cc gaat hoeft de sproeier normaal geen ''20'' groter lijkt mij.
 
een 2-takt moet toeren maken....
maikel-1991 15-2-2009 23:31 Print reply

Posts: 545
als het een mikuni met externe sproeier is, is 150 heel normaal.
 
Mtx-sh 110cc 6 bak proma 80cc bovenlangs 26 mm mikuni > 35 roller in zn 1 =D
Henk-88 16-2-2009 0:41 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: skullboy1994
ik heb een grotere sproer in mij dt gedaan en nu als die in toeren moet komen houd ie in




Hoe reed 'ie daarvoor met de kleinere dan?
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
MrOi 16-2-2009 0:44 Print reply

Posts: 3110
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: skullboy1994
ik heb een grotere sproer in mij dt gedaan en nu als die in toeren moet komen houd ie in



Dat is fijn voor je
 
XT Supermotard For Sale!
Henk-88 16-2-2009 0:50 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MrOi
Dat is fijn voor je



Ja, op zulke vragen reageer ik wel eens met enkel 'oké' maar dat schijnt door sommigen als niet zo heel on-topic te worden ervaren..
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
robbertd92 16-2-2009 10:03 Print reply

Posts: 48
Hij komt dus niet in zijn powerband? Stotteren voor de powerband, dus inhouden betekent TE GROTE sproeier.
 
skullboy1994 16-2-2009 11:13 Print reply
Posts: 77
de voortge sproeier was een 107 daar liep die eerst goet op tot dat ik de slang naar de lucht filter langer hat gemaakt toen boegon hij te smooren
dus heb ik de sproere uitgeboort tot 150
 
skullboy1994 16-2-2009 20:49 Print reply
Posts: 77
ik heb er een andere uitlaat op gezet en hij loop een stuk lekerder
 

Dit topic is 911 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved