als je carb overstroomt.... zou het dan eens niet zo kunnen zijn dat ie daardoor ook teveel brandstof in zn cilinder/carter krijgt...
waarom heb je trouwens je keerring vervangen. als ie eruitgeklapt is omdat je carter vol benzine stond weet je ook meteen dat het probleem je vlotternaald is
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Martijn II
als je carb overstroomt.... zou het dan eens niet zo kunnen zijn dat ie daardoor ook teveel brandstof in zn cilinder/carter krijgt...
waarom heb je trouwens je keerring vervangen. als ie eruitgeklapt is omdat je carter vol benzine stond weet je ook meteen dat het probleem je vlotternaald is
ga die maar es schoonmaken.
Ik kwam erachter dat me keerring eruit lag omdat ik hem volgoot met benzine om mijn zuiger stukjes eruit te krijgen.
Een toen liep het uit mijn carterhelft.
Maar ja ik denk dat het de vlotter dit keer is dan omdat hij anders niet kan lekken toch? dan sluit de vlotter de ingang af.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: honda wallaroo
ik heb dat bij mijn honda ook dat hij veel te veel rookt dat komt door verbrand vet van de lagers
Naja die rook is geen grote zorg komt waarschijnlijk omdat er een 110 sproeier in zit en er volgens mij een 90 ofzo in moet.
Maar heb me luchtschroef net open gegooit en statio verder dicht hij loopt perfect stationair maar bij te veel gas valt die nog even weg, maar heb geen verlichting ik ga morgen na mijn werk verder kijken
Quote:Oorspronkelijk gepost door: markhispania3
als je carb lekt is het goed mogelijk dat je vlotter blijft hangen, hierdoor lekt er benzine uit je overloop.