Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - MTX-ot wil niet starten

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1092 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #54664 - MTX-ot wil niet starten
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2064 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Banaan 15-2-2009 19:08 Print reply

Posts: 5725
ff aanlopen ipv kicken wil ook nog weleens helpen
 
markhispania3 15-2-2009 19:18 Print reply

Posts: 1971
benzine in de cilinder en rennen met die handel. het kan natuurlijk ook zo zijn dat je valse lucht hebt/ een veel te kleine sproeier.
 
Meegrob 16-2-2009 13:54 Print reply
Posts: 196
hoe kan je eignelijk het beste aanrennen? ik zet hem altijd in ze 2 en dan ga ik rennen met de koppeling in en dan geef ik vol gas en dan laat ik de koppeling los, doe ik het zo goed of kan het beter anders?
 
Woutjuh 16-2-2009 14:31 Print reply

Posts: 4422
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Meegrob
hoe kan je eignelijk het beste aanrennen? ik zet hem altijd in ze 2 en dan ga ik rennen met de koppeling in en dan geef ik vol gas en dan laat ik de koppeling los, doe ik het zo goed of kan het beter anders?

gas loslaten moet je ook wel 's proberen.
Beginnen met gas los, en dan keer beetje gas, en beetje afwisselen met de choke doe ik altijd.

Dit bericht is gewijzigd door Woutjuh op 16-2-2009 om 14:32 uur.
 
veel MT spul te koop!
mr200r 16-2-2009 15:30 Print reply
Posts: 5122
remmenreiniger/benzine in bougie gat,bougie terug 1x kicken loopt hij op de remmenreiniger-mischien komt hij erdoor en neemt de benzine het over.

 
mr200r
Meegrob 16-2-2009 16:16 Print reply
Posts: 196
we hebben net ontdekt dat ie waarschijnlijk ergens kortsluiting heeft. waarschijnlijk is daardoor de bougievonk niet sterk genoeg o.i.d. dus dat ga ik eerst nog even proberen op te lossen
 
Meegrob 16-2-2009 18:20 Print reply
Posts: 196
Als ik de rode draad van de accu tegen het frame hou, springen de vonken er van af, dit betekend toch dat er ergens kortsluiting is? of hoort dit zo?
 
rik hulkenberg 16-2-2009 18:23 Print reply

Posts: 10029
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Meegrob
Als ik de rode draad van de accu tegen het frame hou, springen de vonken er van af, dit betekend toch dat er ergens kortsluiting is? of hoort dit zo?



de rode draad is de + en het frame/groen de -
er is dan kortsluiting ja maar die veroorzaak jezelf

dus dat hoort zo
 
Meegrob 16-2-2009 20:10 Print reply
Posts: 196
ja ok maar het hoort dus wel mooi want ik was al aan het zoeken naar een draad die tegen het frame aan zat ofzo :P
 
Meegrob 17-2-2009 16:33 Print reply
Posts: 196
ik heb benzine in de cilinder gegooit en aangelopen en gekickt maar nog steeds niks, hij slaat ook gewoon helemaal niet aan. bougie nog een keer gecheckt die vonkt gewoon
 
Meegrob 19-2-2009 17:02 Print reply
Posts: 196
ik heb nog een zootje andere sproeiers geprobeerd (72/82/88/94) maar hij doet niks, carb nog een keer schoongemaakt, powerfilter schoongemaakt, bougie nog maar is gecheckt, die word nat en geeft een vonk. iemand nog ideƫen?
ohja de lichten gaan niet branden als ik hem kick/aanloop, zou het aan m'n ontsteking kunnen liggen?
 
honda wallaroo 19-2-2009 17:23 Print reply

Posts: 973
zijn de elektrode van de ontsteking nog wel goed?
 
Meegrob 19-2-2009 17:29 Print reply
Posts: 196
hoe kan ik dit zien? ik kan op het moment ff niet me vliegwiel er af halen dan moet ik eerst ff een vliegwieltrekker lenen van een vriend maar die's op vakantie :P
 
honda wallaroo 19-2-2009 17:34 Print reply

Posts: 973
met een meter door meten
 
Meegrob 19-2-2009 17:35 Print reply
Posts: 196
wat voor waardes zou ik dan waar moeten krijgen precies? kan je iets specifieker zijn?
 

Dit topic is 2064 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved