even heel duidelijk gezegd hoe het vroeger ging als je een kreidler harder wilde laten lopen dan kochten ze meestal een orginel duitse cilinder 50cc dus een motorfiets cilinder grotere in en uitlaat.
daardoor liepen ze harder.
je kan opzig de uitlaat wel verander bijv. een homoetje werk over het algemeen wel aardig.
maar die carberateur moet je niet veranderen gewoon orgineel laten.
ga dan de uitlaatpoort maar wat omhoog halen dan loopt die al gouw wat harder.
als je dat optimaal hebt gedaan haal dan de inlaatpoort wat meer omlaag.
en daar komt die druk er dan maar een 19mm bing op met een twin air schuimfilter loopt als de brandweer
zo ongeveer 85km/h moet je het wel goed doen
Quote: Oorspronkelijk gepost door: stevoo
hallo.
een vriend van mij heeft een kreidler volgens mij een rmc. maar hij is nu niet voor uittebranden. soms loopt ie maar 40.
nouw wou hij graag een andere uitlaat en carberateur.
wat zijn hier goeie voor.
setup nu:
orgi 50cc
12of 14mm carbje.
4 bak.
orgineel uitlaatje.
ps. hij had gehoord van iemand dat er mischien nog een prop in de uitlaat zat? maar dat is toch niet zo,
Dit bericht is gewijzigd door stevoo op 14-2-2009 om 16:16 uur.
Dit bericht is gewijzigd door yamahadt1986 op 14-2-2009 om 20:10 uur.
|