Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Linxx ( chinees natuurlijk )

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 989 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #54657 - Linxx ( chinees natuurlijk )
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 1054 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

kiefer 14-2-2009 12:53 Print topicpost
Posts: 281
Hallo,

Mijn honda is overlaatst vastgelopen en heb een kameraad wiens vader linxx verdeelt ( shineray pitbikes gehomologeerd ) en nu ging ik me zo eentje kopen dus hebben we een doos genomen en ineengestoken, alles verliep goed, meer als de wielen remmen en veringen enzo eropsteken isdat niet. We hebben de transportolie vervangen door goede olie ook. maar dan willen we hem starten en op choke gaat hij ineens heel hoog in toeren en zonder choke hebben we hem nog niet kunnen starten. iemand een idee waarom hij die toeren maakt?
 

falco 14-2-2009 12:56 Print reply

Posts: 3724
gaskabel te strak, of buitenkabel v. gaskabel hangt op t randje van het kabelgootje bij je gashendel of carburateur,

of valse lucht

Dit bericht is gewijzigd door falco op 14-2-2009 om 12:56 uur.
 
markhispania3 14-2-2009 13:01 Print reply

Posts: 1971
aangezien hij met choke wel start heb je wss te veel lucht. dus of een slechte afstelling (te kleine sproeier) of valse lucht.
 
kiefer 14-2-2009 13:05 Print reply
Posts: 281
maar ik heb er al eens zo eentje gehad en die gas kon ik ook veel meer draaien als diegene die we nu in elkaar hebben gestoken dus ik vermoed gaskabel. Die valse lucht aan wat kandat liggen?
 
bart de schakelgek 14-2-2009 13:08 Print reply

Posts: 5987
en je zegt dat je hem van de vader van je kameraad hebt gekocht?
garantie? of vraag hem voor hulp lijkt mij
 
Limburger
kiefer 14-2-2009 13:10 Print reply
Posts: 281
Jah maar hij is nog niet betaald hoor dus dat is niet echt een probleem maar volgens mij is het probleem maar klein dusjah..
 
yzanthoondt 14-2-2009 13:24 Print reply

Posts: 470
kijk gewoon ff of je gaschuif wel helemaal terug gaat

 
yamahadt50.webs.com haters groet je met de midelvinger!
kiefer 14-2-2009 23:14 Print reply
Posts: 281
Jah de gasschuif daar was ik ook opgekomen en ik denk dat het inderdaad daar aan lag, heb wat gezochten nu loopt hij goed. Maar opnieuw een probleem, na dat hij gedraaid/gereden heeft lekt hij wat olie.. iemand een idee?
 
Bennix 14-2-2009 23:16 Print reply

Posts: 667
loop alles even langs maak het gelijk allemaal schoon wacht even paar minuten en kijk nog een keer of je olie ziet weet je teminste waar het vandaan komt

(schroefje in je blok om oliepijl te checke goed dicht?)
 
kiefer 15-2-2009 10:58 Print reply
Posts: 281
Hebben we al gedaan maar het lijkt alsof het uit men blok komt, niet uit de vijs om het af te laten maar uit men blok..
 
Derbi-Olaf 15-2-2009 11:03 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kiefer
Hebben we al gedaan maar het lijkt alsof het uit men blok komt, niet uit de vijs om het af te laten maar uit men blok..

schroeven die de carterhelften bij elkaar houden een keer natrekken
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
kiefer 15-2-2009 12:12 Print reply
Posts: 281
Maar is het normaal dat deze alleen een kleine hoeveelheid lekt als hij gereden heeft?
 
riccardot 15-2-2009 12:13 Print reply

Posts: 1096
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kiefer
Maar is het normaal dat deze alleen een kleine hoeveelheid lekt als hij gereden heeft?


Kan, die olie wordt flink rondgesmeten als je rijdt
 
kiefer 15-2-2009 12:36 Print reply
Posts: 281
zal al men vijzen eens goed vastdraaien daar
 

Dit topic is 1054 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved