Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Trage reactie op gas geven

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1115 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #54645 - Trage reactie op gas geven
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 1059 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Pixl 13-2-2009 17:43 Print topicpost

Posts: 3125
Ik heb een nogal trage reactie van m'n blok als ik aan de gashandel draai. Weet iemand misschien waar dit aan kan liggen? Het is alleen als ik 'm laag in toeren heb. Als ik wat sneller achter elkaar gas geef heb ik hier geen problemen mee
 
So fuckin' what!?

honda wallaroo 13-2-2009 17:50 Print reply

Posts: 973
wat voor brommer heb je??
 
kenny77 13-2-2009 17:51 Print reply

Posts: 29286
is meestal de afstelling van de luchtschroef, draai die eens helemaal in, en dan 2 slagen uit.
Dan zit die ongeveer goed.
Moet je wel weer even stationair afstellen.
 
honda wallaroo 13-2-2009 17:56 Print reply

Posts: 973
ik heb een tomos.
daar heb ik een schuin spruit stuk op en als ik gas geef heeft hij een wat latere gas reactie.als ik snel achter elkaar gas geef doet hij het wel gewoon.

 
markhispania3 13-2-2009 18:00 Print reply

Posts: 1971
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda wallaroo
ik heb een tomos.
daar heb ik een schuin spruit stuk op en als ik gas geef heeft hij een wat latere gas reactie.als ik snel achter elkaar gas geef doet hij het wel gewoon.



leuk voor je.

@ts: is de brommer sowieso wel goed afgesteld? membraan nog in orde?
 
Saknet 13-2-2009 18:02 Print reply

Posts: 10355
hij heeft een tsx met een 50 snel dit zijn slome cilinders (in vergelijking met een am6 50cc (snel) bvb) en als je een belabberde compressie verhouding hebt helemaal

hij heeft wel een snel uitlaatje dus daar zit het probleem iig niet

met wat geluk zal hij tevreden zijn na het monteren van een nieuwe zuiger en een cilinderkop welke wel een relatief optimale compressieverhouding opleverd

Dit bericht is gewijzigd door Saknet op 13-2-2009 om 18:03 uur.
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
Pixl 13-2-2009 18:14 Print reply

Posts: 3125
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Saknet
hij heeft een tsx met een 50 snel dit zijn slome cilinders (in vergelijking met een am6 50cc (snel) bvb) en als je een belabberde compressie verhouding hebt helemaal

hij heeft wel een snel uitlaatje dus daar zit het probleem iig niet

met wat geluk zal hij tevreden zijn na het monteren van een nieuwe zuiger en een cilinderkop welke wel een relatief optimale compressieverhouding opleverd

Dit bericht is gewijzigd door Saknet op 13-2-2009 om 18:03 uur.


Er zit net een nieuwe zuiger in vriend
 
So fuckin' what!?
Matthijsar50 13-2-2009 18:22 Print reply

Posts: 1029
goed afgesteld?
 
Peugeot 106 rallye ph2!
Mt5_grolsch 13-2-2009 18:24 Print reply

Posts: 2014
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Pixl
[...]


Er zit net een nieuwe zuiger in vriend


heb je precies dezelfde zuiger als de vorige?

want als deze iets hoger/lager is moet je ook op nieuw afstellen
 
PM voor opmaat berekening of complete opmaat uitlaat
Pixl 13-2-2009 19:27 Print reply

Posts: 3125
Ik heb 'm gewoon goed afgesteld.
Verder niet veel problemen, optrekken doet ie ook als een beest. Ik zal het binnenkort eens proberen met een andere cilinder kop.
 
So fuckin' what!?
markhispania3 13-2-2009 19:38 Print reply

Posts: 1971
misschien gaskabel te lang? of verwacht je er gewoon te veel van, dat kan ook natuurlijk.
 
YZ50crosser 13-2-2009 20:19 Print reply

Posts: 2241
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Pixl
Ik heb 'm gewoon goed afgesteld.
Verder niet veel problemen, optrekken doet ie ook als een beest. Ik zal het binnenkort eens proberen met een andere cilinder kop.


volgensmij bedoelt hij de squish/blus
 
www.bxteamlg.tk

Dit topic is 1059 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved