Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - cilinderkop honda mtx-sh

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 877 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #54613 - cilinderkop honda mtx-sh
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 985 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Bolo 11-2-2009 11:38 Print topicpost

Posts: 234
Ik vroeg mij af waarvoor dat ding wat uitsteekt waar een bout doorheen kan bij een honda mtx cilinder luchtgekoeld is.
zie plaatje als je de omschrijving niet snapt. foto is niet een kop van een mtx maar is wel zelfde idee.



Dit bericht is gewijzigd door Bolo op 11-2-2009 om 11:39 uur.
 

Leen 11-2-2009 11:43 Print reply

Posts: 26877
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bolo
Ik vroeg mij af waarvoor dat ding wat uitsteekt waar een bout doorheen kan bij een honda mtx cilinder luchtgekoeld is.
zie plaatje als je de omschrijving niet snapt. foto is niet een kop van een mtx maar is wel zelfde idee.
afbeelding


Dit bericht is gewijzigd door Bolo op 11-2-2009 om 11:39 uur.



daar kan je dus een bout doorheen prikken, zodat je kop vastzit aan je frame.
 
mtx-motard 11-2-2009 12:26 Print reply

Posts: 14947
origineel heb je 2 stalen plaatjes die je aan je frame kunt bouten. en 1 bout door je cilinderkop.

het voegt niet veel toe bij MTX-SH omdat ze onderaan het blok al op 3 plekken vast zitten.

voel even met veel kracht of je het blok heen en weer in het frame kunt bewegen. is er een heel klein tikje mogelijk dan is het al verkeerd.
het blok moet goed opgesloten zitten in je frame ivm trillingen/scheuren in carter etc.
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
Bolo 11-2-2009 12:42 Print reply

Posts: 234
ow owke dus eigelijk gewoon een extratje wat best weg gelaten kan worden als je blok toch goed vast zit. in iedergeval bedankt weet ik dat ook weer. heeft dat in ieder geval nix mee te maken dat de mijne niet start.
 
Derbi-Olaf 11-2-2009 12:44 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bolo
ow owke dus eigelijk gewoon een extratje wat best weg gelaten kan worden als je blok toch goed vast zit. in iedergeval bedankt weet ik dat ook weer. heeft dat in ieder geval nix mee te maken dat de mijne niet start.

in welk frame? MT/MB in die frames kan je ze beter ff vastmaken
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
Bolo 11-2-2009 12:49 Print reply

Posts: 234
MTX-sh frame heb ik is namelijk een honda mtx-sh uit 1987
 
banus19 12-2-2009 14:53 Print reply

Posts: 425
het ziet eruit als een cilinderkop voor een MB, deze heeft namelijk wel een stukje ijzer aan het frame zitten waarmee de kop aan het frame vast kan zetten.
 
Honda's are like: Rawr
Frysk 12-2-2009 15:12 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: banus19
het ziet eruit als een cilinderkop voor een MB, deze heeft namelijk wel een stukje ijzer aan het frame zitten waarmee de kop aan het frame vast kan zetten.


op de foto is de kop van een MT8

maar is inderdaad om je kop aan je frame vast te bouten
 
giggitybyte
Bolo 13-2-2009 10:20 Print reply

Posts: 234
oke dan weet ik dat alleen heb ik die vast zet stukjes niet die aan de kop moeten en aan het frame. zal ik die van het weekend eens kopen.
 

Dit topic is 985 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved