Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Elektronica Forum - Probleem

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1129 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Elektronica Forum - Topic #54601 - Probleem
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 2274 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Niek de Wildt 10-2-2009 20:05 Print reply
Posts: 7168
richtlijn:

18mm links en 12mm rechts

verdraaid iig gewoon je ontsteking eens iets een kant op en kijk of het erger of beter wordt, dan weet je dat dat het probleem is.

Dit bericht is gewijzigd door Niek de Wildt op 10-2-2009 om 22:56 uur.
 
Frysk 10-2-2009 22:20 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Niek de Wildt
richtlijn:
afbeelding
18mm links en 12mm rechts

verdraaid iig gewoon je ontsteking eens iets een kant op en kijk of het erger of beter wordt, dan weet je dat dat het probleem is.




 
giggitybyte
Jasper Strahiem 11-2-2009 17:25 Print reply

Posts: 1950
Heb vanmiddag carburateur helemaal uitelkaar gehad, spruitstuk en membraam er af gehad. Alles zag er nog goed uit.

Nieuwe pakking tussen membraam gedaan. Dus valse lucht zou het echt niet kunnen zijn.

De ontsteking op verschillende standen geprobeerd.

Niets helpt!

ps. heb mijn licht spoel niet aangesloten

Dit bericht is gewijzigd door Jasper Strahiem op 11-2-2009 om 17:25 uur.
 
Make the most of now
Jasper Strahiem 12-2-2009 16:19 Print reply

Posts: 1950
Iemand een idee warom die in toeren zou lopen
 
Make the most of now
Martijn II - Forum en Sales Moderator 12-2-2009 16:53 Print reply

Posts: 9841
als alleen door je ontsteking je motor vol in toeren stationair zou lopen, dan betekent dat dat je motor zoveel vermogen levert dat ie daadwerkelijk in die hoge toeren kan komen.

Dat betekent dat je motor optimaal loopt.
Voor de mensen die het willen ontkrachten, jullie willen zeggen dat je motor nóg beter loopt (qua ontstekingstiming) als ie minder toeren draait? Weet niet hoe je dat wilt rechtvaardigen, maar je mag het proberen.

Kortom, het kan je ontsteking niet zijn, want het is alleen maar positief als ie keihard stationair loopt.

Het probleem zit dus in je mengsel. Dat kan zijn dat je stationair gewoon te hoog staat (omdat ie met de vorige ontsteking meer mengsel nodig had om nog enigszins fatsoenlijk stationair te lopen) of dat ie ergens anders valse lucht vandaan trekt/te arm loopt.
 
Too cool for school!
Jasper Strahiem 12-2-2009 18:45 Print reply

Posts: 1950
Ik snap je verhaal van ontsteking niet helemaal. Maar stationair schroef is het zeker niet. Valse lucht ook niet. Mischien moet er grotere sproeier in?
 
Make the most of now
Motorhispaniafuria19 12-2-2009 19:17 Print reply
Posts: 96
zou inderdaad gewoon even een grotere sproeier monteren.
duurt niet zo lang en dan kan je dat direct uitstellen als hij dan nogsteeds zo hoog stationair loopt.

Is er niet iets mis met je gasschuif of iets dergelijks?
Gaskabel die blijft haken..?

Dit bericht is gewijzigd door Motorhispaniafuria19 op 12-2-2009 om 19:18 uur.
 
Jasper Strahiem 13-2-2009 17:28 Print reply

Posts: 1950
Hij loopt eindelijk weer normaal

Heb vandaag gaskabel ingeolied, carburateur weer uitmekaar gehaald. Hand voor caba gehad. Ontsteking weer op het pijlte gezet. (met rubbert sen polie trekker )

Nu is het weer klaar. Kan ik weer wheely's boeken

Thnx voor jullit hulp!
 
Make the most of now

Dit topic is 2274 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved