Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - cagiva mito50

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 668 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #5460 - cagiva mito50
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
Dit topic is 1943 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

christof 12-9-02?09:11 Print topicpost
Posts: 9
hoi mensen.

ik wilden even vragen of de cagiva mito50 een goede koop zal zijn.

alvast bedankt
 

Rene 12-9-02?10:44 Print reply
Posts: 2573
ja die zijn echt wel vet!!
zien er goed uit iig, over de techniek weet ik wat minder.
die zijn toch hetzelfde als een derbi gpr?

 
24 uur in een dag, 24 bierflesjes in een krat, toeval? / Fairings are for homosexuals
mikey 12-9-02?12:30 Print reply
Posts: 2392
blok is goed en verder zijn die PRACHTIG

kopen die handel
 
* Mental Militia * SuPeRmOtArD's Rule * fairings are for homosexuals *
Woeter 12-9-02?14:52 Print reply

Posts: 2832
huh? Mito 50? nog nooit van gehoord?! wel mito 125, daar was Jordi zo blij mee

Zeker uit Belgenland ofzo?
 
Ronald 12-9-02?16:09 Print reply
Posts: 956
deze zeker [URL[t]]http://www.marktplaats.nl/printbody.php3?g=motoren&u=bromfietsen&gz=alle&uz=alle&ID=26690&tr=mito~50&tk=alle&pr=alle&bo=e&wp=[/t]mito op marktplaats[/URL]
 
Blorn 12-9-02?16:16 Print reply

Posts: 13825
is gewoon een gpr met cagiva stickers...
 
christof 12-9-02?16:36 Print reply
Posts: 9
ik weet dat het het zelfde is als een gpr.(wel schijfrem voor aan de andere kant)
en het is inderdaad die van marktplaats en zondag ga ik hem halen.

maar wat ik mij afvroeg.

aangezien het een oud model is(1995?)
zat er een andere blok op als op een gpr en ik zie op saits zoals op 50cc.nl geen onderdelen voor de cagiva mito 50 dus weet ik niet of er wel onderdelen voor zijn
 
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 13-9-02?09:38 Print reply

Posts: 7007
mito 50 is idd zelfde als GPR dus als je onderdelen zoekt moet je gewoon voor GPR zoeken

Alleen dat ding had een kapotte startmotor ofzo en dat zijn de duurste onderdelen, dus veel succes met sleutelen en sparen

[This message is edited by Oscar O. - [HRC Nijmegen] on 13-9-02 09:41]
 
nobody fuck with us!!
Junkie XR 13-9-02?12:30 Print reply

Posts: 5753
Mijn startmotor deed het op een gegeven moment niet meer, kwam door een draadbreuk, heb toen gewoon draadje doorverbonden vanaf een ander ding wat ook aansloeg als je wou starten en toen deed ie het weer
 
Blorn 13-9-02?13:48 Print reply

Posts: 13825
Quote:
Originally posted by: $tranger?

Mijn startmotor deed het op een gegeven moment niet meer, kwam door een draadbreuk, heb toen gewoon draadje doorverbonden vanaf een ander ding wat ook aansloeg als je wou starten en toen deed ie het weer
powervalve??
 
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 13-9-02?15:14 Print reply

Posts: 7007
bij deze was de hele startmotor kapot ofzo iets dus misschien dat dat nog kut gaat worden, maja boeie is toch nie van mij
 
nobody fuck with us!!
christof 13-9-02?19:43 Print reply
Posts: 9
het model is wel het zelfde alleen het blok is niet het zelfde als die van een gpr.

waarschijnlijk is dit een piaggio blok.

en de start motor zelf is niet kapot maar een of ander tandwiel.
maar dat valt wel te repareren.

ik denk dat cilinders van een gilera gsm wel passen aangezien ook piaggio.
maar van de gsm zijn er ook al zo wijnig onderdelen tekoop.
 
-Zeroed in- 14-9-2002?14:18 Print reply

Posts: 3255
huh, wil je zeggen dat die mito precies hetzelfde blok heb als gsm?

 
christof 16-9-2002?11:58 Print reply
Posts: 9
ik heb hem vandaag binnen.
en er zit dus een moto morini blok op.

nou had ik nog een vraagje.
is een NL stempel in je frame verplicht en zoja waarvoor dan en wat kost dat om die erin te late zetten als het verplicht is?

ik kan hem der ook zelf in zette maar ik weet niet of ze dit dan kunne natrekke.

?????????????
 
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 16-9-2002?12:56 Print reply

Posts: 7007
Dit is dacht ik wel verplicht maar veel brommers hebben dat al niet eens meer dus ik denk niet dat het nodig is

enne...erin zetten is illegaal en "laten zetten" ook
 
nobody fuck with us!!
Woeter 16-9-2002?14:04 Print reply

Posts: 2832
Ja moet er verplicht in zitten en kan je er niet in laten zetten!!
 

Dit topic is 1943 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved