Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - mother fokkers!!!!!

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1175 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #546 - mother fokkers!!!!!
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
Dit topic is 3146 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

70malossi 30-5-01?16:12 Print topicpost
Posts: 4176
hier wordt ik nou echt pissig van.
nu al 2 ministers zonder verstand (van zaken)
stelletje ruftwausen.

dit heb ik van de/het brommerhok site.
ik had het gister morgen om half 7 ook al op 538 gehoord,is geen feien manier van wakker worden.

het is wel veel teks maar het is in onsn allen belang.




DEN HAAG - Minister Pronk (Milieu) wil een jaarlijkse APK-keuring voor brommers en scooters invoeren. Pronk wil daarmee de strijd aanbinden met de enorme geluidsoverlast die opgevoerde brommers veroorzaken. Voor veel burgers is het blèrende geluid van een opgevoerde brommer 'een doorn in het oor'.

De plannen voor invoering van een jaarlijkse brommerkeuring staan in een nog vertrouwelijk concept van het nieuwe Nationaal Milieubeleidsplan (NMP-4), waarover het kabinet binnenkort een besluit neemt.


Het plan van Pronk gaat veel verder dan de invoering van het kenteken voor brom- en snorfieters dat in 2003 wordt ingevoerd. Daarbij moeten brommers worden goedgekeurd alvorens een kenteken wordt afgegeven.


Berekeningen van het ministerie van Verkeer en Waterstaat leren dat door deze keuring op jaarbasis elf doden en 362 gewonden minder zullen zijn te betreuren. Bovendien moet het verplichte kenteken ook een einde maken aan het alsmaar toenemende aantal diefstallen. Jaarlijks worden er ruim 30.000 brom- en snorfietsen ontvreemd.


Bromfietsers krijgen in 2003 geen kenteken wanneer hun tweewieler sneller kan dan de toegestane 45 kilometer per uur. Voor snorfietsen is dat 25 kilometer. Om te voorkomen dat handige sleutelaars na die kentekenkeuring de snelheid van hun brommer en daarmee de geluidsproductie weer flink opvoeren, wil Pronk dat brommers na de verplichte kentekening jaarlijks opnieuw gekeurd gaan worden door speciale keurmeesters van de Bovag.


Minister Netelenbos (Verkeer) is nog niet overtuigd dat de door Pronk gewenste jaarlijkse keuring noodzakelijk is. De bewindsvrouw is niet op voorhand tegen, maar zij kijkt vooral naar de verkeersveiligheid en minder dan haar collega naar de geluidsoverlast. Daarom wil zij eerst de effecten van de verplichte kentekenkeuring op de verkeersveiligheid afwachten voordat er een brommer-apk komt.


Het kabinet gaat de regels en normen voor de toegestane hoeveelheid geluid flink aanscherpen omdat het lawaai in de samenleving steeds groter wordt en onderzoek uitwijst dat dit zeer schadelijke gevolgen voor de volksgezondheid kan hebben. Omdat opgevoerde brommers een belangrijke lawaaibron zijn, wil Pronk daar speciale aandacht aan besteden middels de verplichte APK-keuring.


De Bovag heeft vraagtekens bij het plan van minister Pronk. "De kosten moeten natuurlijk wel tegen de baten opwegen. Een keuring is hard nodig, maar wij vragen ons af of de keuring voor het in het bezit krijgen van een kenteken niet voldoende is", stelt zegsman R. Boon.


Hij wijst erop dat door deze zogenaamde 'conversiekeuring' al het kaf van het koren zal worden gescheiden. "Bovendien wordt door het kentekenbewijs de handhaafbaarheid voor de politie veel gemakkelijker. Nu moet zo'n ding nog op de rollerbank, maar straks staat gewoon op het kentekenbewijs welke uitlaat en carburateur er standaard op zo'n machine is gemonteerd. Wanneer dit afwijkt, kan de overtreder onmiddellijk op de bon worden geslingerd", aldus de Bovag-woordvoerder.


De pogingen van de Bovag om de eenmalige kosten voor de kentekening te beperken tot maximaal 100 gulden, lijken tevergeefs. Volgens de laatste ramingen bij het verkeersministerie betaalt de eigenaar van een bestaande brommer straks 167 gulden voor de keuring en een kenteken, terwijl kopers voor alleen het kentekenbewijs plus de nummerplaat circa 111 gulden kwijt zijn.


schurfthomoos



 
Om leen te quoten : Die subaru spaait m hard jong

70malossi 30-5-01?16:16 Print reply
Posts: 4176
Hij wijst erop dat door deze zogenaamde 'conversiekeuring' al het kaf van het koren zal worden gescheiden. "Bovendien wordt door het kentekenbewijs de handhaafbaarheid voor de politie veel gemakkelijker. Nu moet zo'n ding nog op de rollerbank, maar straks staat gewoon op het kentekenbewijs welke uitlaat en carburateur er standaard op zo'n machine is gemonteerd. Wanneer dit afwijkt, kan de overtreder onmiddellijk op de bon worden geslingerd", aldus de Bovag-woordvoerder.


en wat gaan we dan met die tonnen en tonnen aan opvoer cilinders uitlaten en carbuus doen die we nog hebben liggen,naar de vuilnisbak lopen is mij te veel moeite voor zon kut wet.,dus die flikker we in de sloot,dat is pas slecht voor het millieu.modderfokkers.
ik heb tegen die tijd toch een 325ix,maar ik wil wel mt blijven rijden.
gewoon overal de ori serie nummer inslaan,dikke kuip eroverheen
zelf een soort van ori pijp om de snelle uitlaat(mb) heen lassen.en klaar is klara
 
Om leen te quoten : Die subaru spaait m hard jong
MaxMT5 30-5-01?16:56 Print reply

Posts: 161
wow dat zal wel mooi staan zo'n grote nummerplaat op mijn MT. maar ze kunnen me toch niet flitsen met die ringen in de weg. U rijd te hard gaat nooit af als ik erover rij. (en ik rijd dan echt wel te hard)

Je kan ook 50cc erop zetten. keuren en dan weer 70cc terug. dan kun je er weer een jaar tegenaan.

Alleen het dempen.... volgens mij klinkt een mt altijd te hard.
 
werkplaatshandboek zelf sleutelen op www.mt5.nl
Nick - Administrator 30-5-01?16:57 Print reply

Posts: 4967
Jah voor mij heeft het ook geen nut meer, dan rij ik al auto/motor.
Maar ik wil ook op me mt blijve rijden :(
Zal nog leuk worden :p
 
Hemmes 30-5-01?17:39 Print reply
Posts: 247
ALs je er nou een 70 opdoet waar in de cilinder 49cc staat een goedkoop bocht 16 18mm honda carb tandwieler er om dat hij 45 gaat en laten keuren
Als ze hem dan goed keuren andere tanwielen erom en je hebt dezelfde onderdelen als bij de keuring

Maar bij de keuring hebben ze vast wel door als er een 70 opzit

 
Feel the power of MHR
Saknet 30-5-01?18:01 Print reply

Posts: 10355
hmm
45 km/u met 12000 toeren in zn 4...

zullen ze je raar aan staan kijken
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
Rens 30-5-01?18:08 Print reply

Posts: 6863
Ik hoop dat die keuring in je eigen woonplaats is want hier hebben ze er geen ruk verstand van en uitelkaar halen doen ze ook niet dus ik kan gewoon alles laten zittn en begrenzer of gewoon m`n standaard spullen erop die heb ik nog
 
achter de maan is alles beter
-Michiel RS- 30-5-01?18:49 Print reply
Posts: 2803
70cc cilinder met 49cm3 erop werkt nooit!!!!!!! ze kijken naar het nummer wat overal hoort te staan (HM 16.6) dat staat ook op de cil.kopen carb en spruitstuk!
misschien vinden ze een standaard snel uitlaat al niet goed, want volgens mij staat daar geen hm16.6 op ofwel ?

je brommer wordt dan ook afgekeurd op je ophoogbussen die mogen er echt niet opzitten en er zal ook wel naar het licht gekeken worden, en misschien ook de knipperlichten, want die horen er standaard wel op en ook de tuter.
het zal waarschijnlijk net als bij autos gaan !!#$^%$^$ kut teringwijf !! ze woont geloof ik hier vlakbij (in hoofddorp) tijd om er eens een paar ramen naar de klote te gooien :p :( en wat verfpotten tegen haar dikke auto en haar lelijke harsus :p:p:p:(
en dan al het geld dat het gaat kosten !! paar honderd gulden voor een keuring #$^^$^#%#@% en dat alleen maar voor een brommertje waar je niet harder dan 30 (en soms 40) mee mag rijden dan kan je beter een citta kopen, die loopt standaard al 30 en voor een snorfiets moet je dus ook al een keuring nemen, jahoor lekker eerst 300 voor de apk en dan ook nog 200 voor de verzekering en dan ook nog een certifikaat van 50 piek en dat allemaal voor een fucking snellere manier van fietsen. en dan heb ik het nog helemaal niet over de sparta-met,wedden dat de snorfietsen dus citta's en spartametjes en zelfs de brommers meteen verdwijnen ! door dat certifikaat gedoe zijn er al een stuk minder brommers en snorfieters, dat beviel die teef zo goed denk ik dat ze er waarschijnlijk helemaal van af wil, kuthoer !!!!
en die herrie valt onwijs mee, die scooters maken helemaal niet zoveel herrie, alleen de poegjes maken nog meer herrie, mijn tsx is ook best wel stil met snelle uitlaat, gewoon goede demper. en dat er zoveel overlast van brommers is is echt gewoon verzonnen, ja misschien in de stad, maarja als ik hier voor mijn huis op de stoep ga staan (is gewoon grote weg hievoor) kan kan ik lang wachten maar om de 5 a 10 minuten zal er een 2takt achtig ding langskomen, maar herrie, echt niet ! dan kan die bitch net zo goed snelle motors ook maar ff verbieden om te rijden, want die maken nog meer herrie !!!!

We moeten hier eigelijk iets tegen doen en met z'n allen die hoerige kutslet teef hoer uitschelden in een ton mailtjes die we kunnen sturen!!!!!!!!

en dat van die ongelukken is ook maar gejank !! 11 doden !! dat is toch weinig !! meer dan 15.000.000 inwoners in dit land en dan zeuren dat er 11 doden vallen en een paar gewonden, TSJONGE wat een oma !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :p ze zal wel zitten te zeuren dat het aantal doden gestegen is, JAH VIND JE HET GEK ALS ER STEEDS MEER MENSEN IN DIT NAAILAND GEPROPT WORDEN !!!!!!!!!!!!!!!!

 
-Michiel RS- 30-5-01?19:39 Print reply
Posts: 2803
We kunnen bijvoorbeeld allemaal een (paar) e-mailtjes sturen met dit erin:


-dat het belachelijk is om zoveel geld te vragen voor een vervoermiddel als vervanging voor de fiets.

-dat er dan haast geen brommerrijders meerover blijven

-iedereen stapt massaal over naar de motor/auto zodat er NOG meer files ontstaan

-dat ze loopt te zeuren omdat het aantal doden helemaal niet zo hoog is en wat boeit mij die doden nou.

-dat het onwijs is overdreven dat het zoveel geluidsoverlast oplevert

-dat het veeels te duur wordt met die kut APK,verzerkering en KUT certifikaat

-dat ze op z'n mindst de verzekering moeten verlagen omdat ik nu meer dan mijn vader z'n motorverzekering betaal :p

-dat de APK een enorm probleem gaat worden voor iedereen want aan bijna alle brommers is wel een makement zoals knipperlichten of iets anders zoals een standaard mt met bijvoorbeeld alleen een jamarcol demper zal ook echt afgekeurd worden!! :p


weet iemand waar we heen moeten mailen ?

 
verwijderd 30-5-01?19:58 Print reply
Posts: 4082
jaaaaaah! ik baal hier ook van!!!!!!! want ik heb best veel brommers, en als ik die verkopen wil zijn ze een stuk minder waard omdat er geen brommer rijders meer zijn.

ik hoop maar dat dit niet door gaat, maar ik denk dat scooter fabrieken enzo dit liever ook niet hebben....
 
wie het weet mag het zegg... 31-5-01?00:08 Print reply
Posts: 305
Quote:
weet iemand waar we heen moeten mailen ?



[URL[t]]http://www.minvenw.nl/cend/dco/home/data/email/index.htm[/t]hier misschien [/URL]
 
ik kan helemaal niet zingen, ik kan alleen maar krassen
R0BIN 31-5-01?08:17 Print reply
Posts: 145
ik las t ook gister..wat een teringhoer!! :p

kunnen we strax naast al die andere kosten ook nog es voor honderden guldens aan originele spullen gaan kopen zeker! well fuck it..dan maar nie laten keuren en zo zwaar opvoeren dat ze je nie kunnen bijhouden ook
 
barry 31-5-01?08:23 Print reply

Posts: 7387
tja en wat ergste is, als ze je al op 1 ding afkeuren, dan blijfen er helemaal geen honda/suzuki schakelbrommer meer over want er zijn zeer weinig standaar spullen te verkrijgen voor mt/b/x (ts/x weet ik niet)
:(
 
He?
Rene 31-5-01?16:44 Print reply
Posts: 2573
ja dikke.
ken ik een uitlaat van 600 piek gaan kopen zeker?? jaaa daaaggg
echnieee

maarja, tegen die tijd rij ik toch al op 4 wielen rond, of op 2 snelle wielen
 
24 uur in een dag, 24 bierflesjes in een krat, toeval? / Fairings are for homosexuals
Sneks 31-5-01?17:30 Print reply
Posts: 2499
Ik vind dat ook echt klote, :p . Die kut netelenbos. Die is ook ooit (een tijd geleden) begonnen met het hervormen van het onderwijs en waar lijd dat toe, de tweede fase!
Het het is gewoon een stom kut wijf dat echt afgemaakt moet worden, preventief geruimd.
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
Saknet 31-5-01?18:56 Print reply

Posts: 10355
Quote:
dit heb ik van de/het brommerhok site.



3 maal raden van wie die site is...
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.

Dit topic is 3146 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved