kan natuurlijk zo zijn dat je mengsel nu te rijk is door het originele filter.
Vrij stug, als het zoveel scheelt dat ie niet eens meer start..maargoed.
valse lucht langs je neutraalschakelaar is onzinnig, zou me meer zorgen maken over olieverlies
zou even kijken of er mss vuil in de carb zit.
gewoon systematisch stap voor stap kijken.
Compressie? (heb je vast wel)
Vonk? (heb je al, dat zei je, maar de ontsteking kan mysterieus verdraaid zijn toevallig waardoor je timing niet meer goed is)
Brandstof? (daar zit waarschijnlijk het probleem).
Ik zou de carb erafhalen, dan kun je meteen zien of de brandstof goed uit je tank loopt en in je carb komt. Carb voorzichtig openmaken en kijken of er residu in je vlotterbak ligt, sproeier eruithalen en kijken welke maat het is en evt sproeier schoonblazen.
Wel eerst even kijken, want als je ziet dat je sproeier verstopt zit heb je waarschijnlijk meteen de boel opgelost.
|