Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - voorspatbord en handkappen [Derbi Senda]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1524 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #54558 - voorspatbord en handkappen [Derbi S...
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 3751 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

EarlyRaver 8-2-2009 15:37 Print topicpost

Posts: 35
Hey,

Ik heb een probleem.
Ik wou gister mijn handkappen en voorspatbord op mijn nieuwe Derbi Senda SM X-Treme monteren maar toen ontdekte ik dat geen gaten in het voorspatbord zaten... kut dus, wat zou ik het beste kunnen doen met dat voorspatbord?
En die handkappen hebben zo'n metalen klepjes die je moet buigen om ze om het stuur te doen maar met welk materiaal zou ik dat het beste kunnen doen? iemand oplossingen of ideeen? Graag!

en dan heb ik nog een vraag
waar zou ik stuurrollen kunnen krijgen, liefst zwart?

Voorspatbord:


Handkappen:

http://www.josdijkma...d&productId=2478

Vooraan liggen die metalen klepjes.

Groetjes

Dit bericht is gewijzigd door EarlyRaver op 8-2-2009 om 15:38 uur.
 

robert V 8-2-2009 15:44 Print reply
Posts: 253
had ik ook moest die gaatje nog boren, hankappen weet ik niet

 
robert V 8-2-2009 15:45 Print reply
Posts: 253
en die stuurrol brommerzaak, ook bij jos dijkman en anders cross zaak...
 
Jelmer MX 8-2-2009 15:45 Print reply

Posts: 13514
Weg gooien, bier drinken en kut roepen.
 
Derbi1991 8-2-2009 15:49 Print reply

Posts: 363
Die stuurklemmen kan je gewoon ombuigen. Ik heb ze ook.

Ik heb ze gewoon met een schroevendraaier of met een hamer omgebogen.

KIJK UIT: Open ze niet te ver, anders breken ze.

 
Drive like you stole it.
stephan777 8-2-2009 15:49 Print reply

Posts: 7259
spatbord: gaatjes boren

handkappen: Die ijzeren beugels tussen de bankschroef zetten en openbuigen(voorzichtig) dan om je stuur doen en weer dicht buigen.
 
jan-dx11 8-2-2009 16:43 Print reply

Posts: 4931
stelletje mongoolen!! niet openbuigen.

schuif gewoon je handsvat er af, en je lichtscakelaar. dan kun je hem er zo opschuiven. anders berrkt de shit zo af
 
Er zijn meerdere wegen die naar de hoeren leiden.
Leen 8-2-2009 17:03 Print reply

Posts: 26877
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jan-dx11
stelletje mongoolen!! niet openbuigen.

schuif gewoon je handsvat er af, en je lichtscakelaar. dan kun je hem er zo opschuiven. anders berrkt de shit zo af



+1
 
EarlyRaver 8-2-2009 17:12 Print reply

Posts: 35
oke dus gewoon het handvat eraf draaien? okay zal dat eens proberen
en ja met dat boren.. ik weet het niet dadelijk boor ik naast past het niet XD
 
-simon- 8-2-2009 17:14 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: EarlyRaver
oke dus gewoon het handvat eraf draaien? okay zal dat eens proberen
en ja met dat boren.. ik weet het niet dadelijk boor ik naast past het niet XD


teken op een papier de gaten over van je ori spatbord en teken het daarna weer over op je nieuwe spatbord. gaatjes boren, monteren en hij zit.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
stephan777 8-2-2009 17:19 Print reply

Posts: 7259
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jan-dx11
stelletje mongoolen!! niet openbuigen.

schuif gewoon je handsvat er af, en je lichtscakelaar. dan kun je hem er zo opschuiven. anders berrkt de shit zo af



Waarom is de mijne dan niet gebroken? als je het met beleid doet dan gaat het goed. Ik heb dit meedere malen gedaan.(ook bijna andere)
 
jan-dx11 8-2-2009 17:30 Print reply

Posts: 4931
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: EarlyRaver
oke dus gewoon het handvat eraf draaien? okay zal dat eens proberen
en ja met dat boren.. ik weet het niet dadelijk boor ik naast past het niet XD

jah, gaat wel wat stroef, maar moet te doen zijn. en aan de rechterkant moet je de hele gashandle er af halen, en ook de rempomp

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: stephan777
[...]



Waarom is de mijne dan niet gebroken? als je het met beleid doet dan gaat het goed. Ik heb dit meedere malen gedaan.(ook bijna andere)

mazzel gehad
 
Er zijn meerdere wegen die naar de hoeren leiden.
Timx 8-2-2009 17:34 Print reply

Posts: 949
kan die dingen er gewoon omheen vouwen, zo snel breken ze niet.
 
Derbi1991 8-2-2009 18:20 Print reply

Posts: 363
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: stephan777
[...]



Waarom is de mijne dan niet gebroken? als je het met beleid doet dan gaat het goed. Ik heb dit meedere malen gedaan.(ook bijna andere)


Bij mij is het ook 2 keer goed gegaan, gewoon rustig openbuigen.
Maar bij het uiteinde waar die dingen je stuur in gaan, past ie niet helemaal goed bij je handkap. Dat gat is iets te klein. Ik probeerde hem eerst er in te tikken met een kunststof hamer, maar toen is die kap gebarsten, dus even uitvijlen met een ronde vijl.
 
Drive like you stole it.
EarlyRaver 11-2-2009 23:59 Print reply

Posts: 35
voorspatbord gelukt! nu nog de handkappen
 
BasdW 12-2-2009 10:11 Print reply

Posts: 67
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jan-dx11
stelletje mongoolen!! niet openbuigen.

schuif gewoon je handsvat er af, en je lichtscakelaar. dan kun je hem er zo opschuiven. anders berrkt de shit zo af


ik heb ook zitten kijken voor deze handkappen, uiteindelijk er toch maar niet opgezet. wilde het niet aan om ze te buigen en daarna op te klemmen, ivm dat je ze echt in een keer goed moet zetten en dat je anders krassen op je stuur hebt. en op schuiven precies hetzelfde..
nou gekeken voor andere handkappen die er eerst ook opzaten, zijn polisport integral kappen en die hebben een rubber klem en daar zie je niks van op het stuur en gaat erg makkelijk.
 
Matig uw kinderen, let op mijn snelheid

Dit topic is 3751 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved