Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - afstellen am6 met dellorto 19mm

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1240 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #54544 - afstellen am6 met dellorto 19mm
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 1878 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

paulpie 8-2-2009 11:19 Print topicpost

Posts: 54
hoi mijn "setup"
50cc van italkit/gilardoni aluminium
doppler endurance krukas,
bidalot bovelangse uitlaat, ontgrensd
19mm dellortho
twin air luchtfilter, met panty

nu is mijn probleem: ik heb een sproeier 110 erin zitten,lucht 1,5 slag open gasnaald in midden.
stationair loopt hij oke, geef ik gas reageert ie goed. ga ik rijden en geef beetje gas dan doet ie mwoaap gas terug blijft ie net lopen met coke zelfde. als ik hem dan in ze vrij zet en stationair gas geeft doet ie het soms goed soms niet......

ik heb al naar benzine toevoer gekeken maar die loopt goed, wat kan het zijn? want soms trekt ie wel door in versnelling en soms valt ie helemaal terug??

alvast dank paul
 
Rij niet harder als je beschermengel kan vliegen!!!

bobboiten 8-2-2009 11:54 Print reply

Posts: 2771
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: paulpie
hoi mijn "setup"
50cc van italkit/gilardoni aluminium
doppler endurance krukas,
bidalot bovelangse uitlaat, ontgrensd
19mm dellortho
twin air luchtfilter, met panty

nu is mijn probleem: ik heb een sproeier 110 erin zitten,lucht 1,5 slag open gasnaald in midden.
stationair loopt hij oke, geef ik gas reageert ie goed. ga ik rijden en geef beetje gas dan doet ie mwoaap gas terug blijft ie net lopen met coke zelfde. als ik hem dan in ze vrij zet en stationair gas geeft doet ie het soms goed soms niet......

ik heb al naar benzine toevoer gekeken maar die loopt goed, wat kan het zijn? want soms trekt ie wel door in versnelling en soms valt ie helemaal terug??

alvast dank paul


teweinig lucht?
 
Haal eruit wat erin zit | Live by the day & enjoy each one
YZ50crosser 8-2-2009 12:00 Print reply

Posts: 2241
bwoaaaapen is te kleine sproeier
stotteren is te grote sproeier
 
www.bxteamlg.tk
stephan777 8-2-2009 12:03 Print reply

Posts: 7259
Te kleine sproeier, ga maar is een paar maten groter zitten.
 
gprnick 8-2-2009 12:16 Print reply

Posts: 3360
valse lucht?

 
paulpie 8-2-2009 18:17 Print reply

Posts: 54
hoi,
lijkt me niet dat ie te weinig lucht heeft, met choke zelfde probleem.
valse lucht is practiesch onmogelijk, en hij loopt mooi stationair anders zou die wel hoog stationair lopen en rare gasreactie tog???

denk dat me carb is, vlotter
soms kan ik em in hoge toeren krijgen en trekt ie als een gek, dan mhoaaap blijft ie nog amper lope stationair, loopt ie ook hoger staionair
 
Rij niet harder als je beschermengel kan vliegen!!!
paulpie 9-2-2009 19:08 Print reply

Posts: 54
vandaag aan me brom geknutselt:
heb compressor op carb gezet nergens kwam lucht uit, alleen overloop
heb sproeier 160 erin nu rijd die wel redelijk, maar soms valt ie nog terug

hoe kan dit? ik bedoel sproeier 160 dat is wel beetje veel....
 
Rij niet harder als je beschermengel kan vliegen!!!
kennyibanez 9-2-2009 19:19 Print reply

Posts: 529
mss die panty van je luchtfilter halen en dan proberen af te stellen
 
why drive a car, if you can fly an airplane?
paulpie 9-2-2009 20:20 Print reply

Posts: 54
het is meer, SOMS rijdt ie 2 straten gewoon goed, zoals het hoort
trekt ie netjes door.

dan slaat ie om en begint ie te haperen verscheinselen van te weinig benz

maar er zit nu zon grote sproeier in dat kan nooit goed zijn
tog?!
 
Rij niet harder als je beschermengel kan vliegen!!!
kennyibanez 10-2-2009 16:41 Print reply

Posts: 529
membraan is checken, mss ergens lekken ofz
 
why drive a car, if you can fly an airplane?

Dit topic is 1878 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved