Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - zuiger inrijden

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 838 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #54486 - zuiger inrijden
Pagina 4 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 5792 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

steef ts70xk 5-2-2009 21:15 Print reply

Posts: 3244
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BSTS
gewoon je verstand gebruiken, goed smeren, netjes afstellen, en opbouwen dan kan er niks fout gaan ( met afstellen bedoel ik ook squish / bougietje etc etc. )

wrm opnieuw afstellen
 
Henk-88 5-2-2009 21:15 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
Wel , er moeten mensen zijn die ballen hebben, en die met hun kijk op inrijden naar voor durven komen.
Dat heeft de TS liever dan geen antwoord.




Sommige topicstarters willen een antwoord waar ze iets aan hebben en niet alleen ongefundeerde meningen

Jouw antwoord was tamelijk onderbouwd ok maar ook jij zei niet waarom er hoeveel km's moet worden ingereden en wat er anders gebeurd..

Vraag was hoeveel hij de zuiger moest inrijden.

Dusja..
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Derbi-Olaf 5-2-2009 21:16 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: steef ts70xk
[...]

wrm opnieuw afstellen

pistonpengaten kunnen wel eens een andere hoogte hebben.
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
steef ts70xk 5-2-2009 21:17 Print reply

Posts: 3244
ook als je zelfde zuiger heb?
 
Derbi-Olaf 5-2-2009 21:17 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: steef ts70xk
ook als je zelfde zuiger heb?

ja
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
BSTS 5-2-2009 21:17 Print reply

Posts: 4241
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: steef ts70xk
[...]

wrm opnieuw afstellen


pakking diktes etc... gewoon zorgen dat het goed zit.
en henk... volgens mij is er nu wel genoeg info gegeven hoor
 
sprintjah
steef ts70xk 5-2-2009 21:18 Print reply

Posts: 3244
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]

ja

okeej wist ik niet heb er zelf geen last van gehad
 
Derbi-Olaf 5-2-2009 21:18 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Henk-88
[...]



Sommige topicstarters willen een antwoord waar ze iets aan hebben en niet alleen ongefundeerde meningen

Jouw antwoord was tamelijk onderbouwd ok maar ook jij zei niet waarom er hoeveel km's moet worden ingereden en wat er anders gebeurd..

Vraag was hoeveel hij de zuiger moest inrijden.

Dusja..

Henk, ik ben wel in voor een discussie (dat zal je wel gemerkt hebben)
maar dit is een beetje een loze discussie, vooral omdat je zelf ook weet dat een veel beter antwoord niet komen zal
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
Henk-88 5-2-2009 21:28 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]

Henk, ik ben wel in voor een discussie (dat zal je wel gemerkt hebben)
maar dit is een beetje een loze discussie, vooral omdat je zelf ook weet dat een veel beter antwoord niet komen zal



Het gaat mij er om dat iedereen een aantal km's noemt maar niemand het onderbouwt.

Daardoor heeft de TS er niets aan en kan hij slechts het gemiddelde of de langst mogelijke afstand nemen om in te rijden en dan hopen dat hij het beste doet.
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Derbi-Olaf 5-2-2009 21:31 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Henk-88
[...]



Het gaat mij er om dat iedereen een aantal km's noemt maar niemand het onderbouwt.

Daardoor heeft de TS er niets aan en kan hij slechts het gemiddelde of de langst mogelijke afstand nemen om in te rijden en dan hopen dat hij het beste doet.

tja, dan vrees ik dat er een ding op zit , in het vervolg moet niemand meer reageren eh, echt goed zullen we het toch niet zeggen.
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
Henk-88 5-2-2009 21:33 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
tja, dan vrees ik dat er een ding op zit , in het vervolg moet niemand meer reageren eh, echt goed zullen we het toch niet zeggen.



Nee man niet dat niemand meer reageert maar ik bedoel dat het er overzichtelijker uitziet als iedereen zegt dat ze zelf een bepaald aantal km's inrijden maar zelf niet weten waarom
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Ryon 6-2-2009 10:47 Print reply

Posts: 950
Ik rij ook ong. 100km in. vink wel genoeg :P
 
Høken is normaal
Joel_koningslust 6-2-2009 10:51 Print reply

Posts: 14514
ff eerste 10km rustig aan.
dan nog iets van 100km steeds stukjes flink in de toeren jagen enzo en gewoon hard rijden. dan af laten koelen en dan weer opnieuw

absoluut niet extra gaan smeren want dat werkt alleen maar tegen
ook echt niet 500km onder de 7k rijden ofzo ( wat er ook gezegd wordt ) want dan wordt je cilinder lui


 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Ryon 6-2-2009 10:53 Print reply

Posts: 950
Dat ben ik met je eens Joel
 
Høken is normaal
Joel_koningslust 6-2-2009 11:42 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ryon
Dat ben ik met je eens Joel



komt omdat dat wat ik noemde een vrij veel gebruikte methode is in de cross/race/motorsport wereld
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.

Dit topic is 5792 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved