Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - dubbele schijfrem voor

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 886 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #54466 - dubbele schijfrem voor
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 6126 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

yamahadt1986 4-2-2009 18:10 Print reply
Posts: 1713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: G33RT
Dus jij wil 1 remklauw aan de voorkant en de andere aan de achterkant?



ja dat vind jij mischien niet mooi maar het werkt wel.
 
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!
Joel_koningslust 4-2-2009 18:10 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: yamahadt1986
[...]



ja dat vind jij mischien niet mooi maar het werkt wel.



als je direct in de berm wilt belanden wel ja
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
pckor 4-2-2009 18:14 Print reply

Posts: 1364
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]



als je direct in de berm wilt belanden wel ja

volgens mij moet dat nix uitmaken.
je hebt aan bijde kanten evenveel remkracht
anders zou je nu met 1 schijf ook in de berm moeten belanden :P
of zie ik dat nou verkeerd
 
Joel_koningslust 4-2-2009 18:16 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: pckor
[...]

volgens mij moet dat nix uitmaken.
je hebt aan bijde kanten evenveel remkracht
anders zou je nu met 1 schijf ook in de berm moeten belanden :P
of zie ik dat nou verkeerd



trek en duwkrachten werken niet hetzelfde toch?

en een enkelschijver trekt ook onder het remmen. maar dat heb je meestal niet echt in de gaten
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Sypie_Honda 4-2-2009 18:17 Print reply

Posts: 13830
je voorwiel zit toch gewoon opgesloten in je voorvork?

als je brommer een kant op trekt tijdens het remmen heb je dus last van een torderende vork?
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
yamahadt1986 4-2-2009 18:17 Print reply
Posts: 1713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]



trek en duwkrachten werken niet hetzelfde toch?

en een enkelschijver trekt ook onder het remmen. maar dat heb je meestal niet echt in de gaten



ik heb het namelijk vaak gezien hoor bij brommeritten enzo en shows dat ze het zo hadden
 
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!
pckor 4-2-2009 18:18 Print reply

Posts: 1364
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]



trek en duwkrachten werken niet hetzelfde toch?

en een enkelschijver trekt ook onder het remmen. maar dat heb je meestal niet echt in de gaten

heeft niks met trek en duwkracht te maken en ik weet niet hoe dat zit met jou brommer maar die van mij trekt niet als ik de voorem gebruik.
 
Joel_koningslust 4-2-2009 18:21 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: pckor
[...]

heeft niks met trek en duwkracht te maken en ik weet niet hoe dat zit met jou brommer maar die van mij trekt niet als ik de voorem gebruik.



dat heeft daar zeker wel mee te maken. maar als je het niet snapt dan ga ik ook niet met deze discussie verder want dan wordt het bij voorbaat toch al niks
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Leen 4-2-2009 18:22 Print reply

Posts: 26877
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]



als je direct in de berm wilt belanden wel ja



dat valt wel mee hoor.

denk er maar eens goed over na, dan zie je dat je poep praat
 
Joel_koningslust 4-2-2009 18:23 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Leen
[...]



dat valt wel mee hoor.

denk er maar eens goed over na, dan zie je dat je poep praat



ik heb er over nagedacht. maar in theorie is het wel zo, praktijd zal het mischien niet zoveel uitmaken. maar bevorderlijk is het iig zeker nier
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
pckor 4-2-2009 18:25 Print reply

Posts: 1364
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]



dat heeft daar zeker wel mee te maken. maar als je het niet snapt dan ga ik ook niet met deze discussie verder want dan wordt het bij voorbaat toch al niks

kweenie in wat voor niveau jij natuurkunde krijgt enzo ma die shijf draaid rond en het maakt dus niets uit op welke plek je hem afremt

Dit bericht is gewijzigd door pckor op 4-2-2009 om 18:26 uur.
 
Saknet 4-2-2009 18:32 Print reply

Posts: 10355
duz jij wil een remklauw hebben die aan de remklauwophanging van je aluminium voorpoot trekt ipv er tegen aan duwt?
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
- Kevin - 4-2-2009 18:35 Print reply

Posts: 8086




Dan heb je alleen geen kmt aandrijver meer, maar dat kun je wel weer anders oplossen .
 
pckor 4-2-2009 18:35 Print reply

Posts: 1364
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Saknet
duz jij wil een remklauw hebben die aan de remklauwophanging van je aluminium voorpoot trekt ipv er tegen aan duwt?

hij knapt maar zo niet af

Dit bericht is gewijzigd door pckor op 4-2-2009 om 18:36 uur.
 
Saknet 4-2-2009 18:38 Print reply

Posts: 10355
ervaring mee?
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.

Dit topic is 6126 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved