Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - dr cilinders

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 869 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #54458 - dr cilinders
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 4707 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

kennyibanez 3-2-2009 21:47 Print reply

Posts: 529
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mikf
Geloof me, die DR70 cilinder zijn echt niet zo snel.. 100+ ga je denk ik niet halen. Heel erg hard optrekken valt ook wel mee, deed mn Airsal70 een heel stuk beter.

Het is meer een cilinder waar je op kan vertrouwen, die onderin ook leuk kracht heeft en waar je opzich nog leuk mee kan spelen. Wil je echt snel, koop dan een Airsal 70.


moet gewoon betrouwbaar zijn, en die kracht onderin is goed meegenomen

thnx voor de tips

en andere krukas???
 
why drive a car, if you can fly an airplane?
Mikf 3-2-2009 21:47 Print reply

Posts: 1295
Andere krukas is niet echt nodig voor die DR.
 
mtxrijder 4-2-2009 19:24 Print reply
Posts: 338
waarom hou je niks over? ik dnek dat je wel aan de 70cc komt.

ff kijken tot hoever het gietijzer gaat(hemd opmeten)

 
Derbi-Olaf 4-2-2009 19:27 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtxrijder
waarom hou je niks over? ik dnek dat je wel aan de 70cc komt.

ff kijken tot hoever het gietijzer gaat(hemd opmeten)


dan moet het om te beginnen wel al gietijzer zijn
(wat ik trouwens niet weet, maar ik vermoed dat het gewoon nicaseal is)
En "honen" zei je, dat gaat niet lukken iig niet van 50 tot 70 cc

 
Heeft een SOHC in z'n broek!
DerbiFtW 4-2-2009 19:35 Print reply
Posts: 211
Ik heb zelf ook een DR50 cilinder(op een senda R 2001). vind het best wel een geinig ding. Ook hier heb ik zelf een yasuni SPR3 voor 3 dagen eronder gehad om te testen, hij trok even hard als een derbi van 2008 met 17.5mm carburateur met een spr3 en ik zelf heb 14mm en hij was niet afgesteld + te zwaar vertand
 
2SLOW4ME 4-2-2009 19:36 Print reply

Posts: 1944
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mikf
Andere krukas is niet echt nodig voor die DR.


neuh,, kruk blijft wel gaan. zoveel vermoge heeft hij niet.

Ik rijdt ook al tijdje met DR70. ding is niet stuk te krijgen.
Heb de eerste 50 km gereden met 20 maten te kleine sproeier (beginnersfoutje...)
en heb km of 5 in de kou gereden zonder kvs (temp sensor dr uit gerammeld,, of dat of lopen)
Heb voor de rest eigelijk nooit rustig gereden en altijd overtoeren vanwege ligte vertanding.
Heb hem er laatst af gehaald maar ziet er nog perfect uit.. Alleen ze zuiger beetje zwart omdat ik een halve liter olie had gedaan op 7 liter benzine *bovenkant zuiger zwart, zijkant nog mooi glad

Dit bericht is gewijzigd door 2SLOW4ME op 4-2-2009 om 19:37 uur.
 
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do..
DerbiFtW 4-2-2009 19:40 Print reply
Posts: 211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 2SLOW4ME
[...]


neuh,, kruk blijft wel gaan. zoveel vermoge heeft hij niet.

Ik rijdt ook al tijdje met DR70. ding is niet stuk te krijgen.
Heb de eerste 50 km gereden met 20 maten te kleine sproeier (beginnersfoutje...)
en heb km of 5 in de kou gereden zonder kvs (temp sensor dr uit gerammeld,, of dat of lopen)
Heb voor de rest eigelijk nooit rustig gereden en altijd overtoeren vanwege ligte vertanding.
Heb hem er laatst af gehaald maar ziet er nog perfect uit.. Alleen ze zuiger beetje zwart omdat ik een halve liter olie had gedaan op 7 liter benzine *bovenkant zuiger zwart, zijkant nog mooi glad

Dit bericht is gewijzigd door 2SLOW4ME op 4-2-2009 om 19:37 uur.



Trouwens als je zonder temp sensor rijd circuleert het kvs niet meer of lekte dat erbij jou uit? want ik heb namelijk ook 1 temp sensor niet aangesloten ( zit er wel op ) dus vraag het me af
 
2SLOW4ME 4-2-2009 20:16 Print reply

Posts: 1944
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DerbiFtW
[...]



Trouwens als je zonder temp sensor rijd circuleert het kvs niet meer of lekte dat erbij jou uit? want ik heb namelijk ook 1 temp sensor niet aangesloten ( zit er wel op ) dus vraag het me af


mijn temp sensor is alst goed is een bout in de cilinderkop, dus de kvs goot er uit.. heb dus ook ZONDER kvs gereden flink wat km's !
Niet al te hoge toeren uiteraard. En gelukkig was t ook flink koud, anders weet ik niet wat er mee gebeurt was.
 
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do..
DerbiFtW 4-2-2009 21:50 Print reply
Posts: 211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 2SLOW4ME
[...]


mijn temp sensor is alst goed is een bout in de cilinderkop, dus de kvs goot er uit.. heb dus ook ZONDER kvs gereden flink wat km's !
Niet al te hoge toeren uiteraard. En gelukkig was t ook flink koud, anders weet ik niet wat er mee gebeurt was.



haha spannend ritje ckers
 

Dit topic is 4707 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved