Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - dr cilinders

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 862 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #54458 - dr cilinders
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
Dit topic is 4706 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

kennyibanez 3-2-2009 20:42 Print topicpost

Posts: 529
loopt een yasuni spr3 beetje fatsoenlijk op een dr (50 of 70cc cilinder, en zoja op welke het beste? 50 of 70cc?

en zijn deze cilinders slijtvast genoeg voor dagelijks gebruik?

welke andere vrij goedkope cilinder is een goede keuze voor een spr3? want denk dat spr3 echt heel hoogtoerig is.

thnx
 
why drive a car, if you can fly an airplane?

Mikf 3-2-2009 20:43 Print reply

Posts: 1295
Dit vroeg je net ook al in het kvt

Koop gewoon een Airsal 70cc voor die pijp

Dit bericht is gewijzigd door Mikf op 3-2-2009 om 20:44 uur.
 
kennyibanez 3-2-2009 20:44 Print reply

Posts: 529
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mikf
Dit vroeg je net ook al in het kvt

Koop gewoon een Airsal 70cc voor die pijp

Dit bericht is gewijzigd door Mikf op 3-2-2009 om 20:44 uur.


en airsal 50cc? of loopt deze niet zo goed?
 
why drive a car, if you can fly an airplane?
Mikf 3-2-2009 20:46 Print reply

Posts: 1295
Zijn vrij hoogtoerige cilinders. Maar waarom dan niet meteen de 70cc versie aangezien die maar een 10 tje duurder is
 
kennyibanez 3-2-2009 20:48 Print reply

Posts: 529
welk is nog andere hoogtoerig?
"dr" niet?
en doppler?
 
why drive a car, if you can fly an airplane?
Mikf 3-2-2009 20:52 Print reply

Posts: 1295
DR is juist heel laagtoerig..

Hoor van doppler hele goede verhalen, maar of ze hoog/laagtoerig zijn weet ik niet.
 
stephan777 3-2-2009 20:52 Print reply

Posts: 7259
doppler is een zeer goeie cilinder.
 
kennyibanez 3-2-2009 20:54 Print reply

Posts: 529
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: stephan777
doppler is een zeer goeie cilinder.


hoogtoerig? laag?
 
why drive a car, if you can fly an airplane?
mtxrijder 3-2-2009 21:07 Print reply
Posts: 338
staat een vastgelopen dr50 cilinder op marktplaats voor derbi..

hoon die uit tot 80cc met neiuwe zuiger. en je hebt een nieuwe laagtoerige cilinder.
 
kennyibanez 3-2-2009 21:13 Print reply

Posts: 529
heb nog een vraagje
als ik nu op een dr70 een yasuni r2 eropzet? zal dit goed lopen,? zoja beter als de spr3 op de dr70?
 
why drive a car, if you can fly an airplane?
Derbi-Olaf 3-2-2009 21:13 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtxrijder
staat een vastgelopen dr50 cilinder op marktplaats voor derbi..

hoon die uit tot 80cc met neiuwe zuiger. en je hebt een nieuwe laagtoerige cilinder.

is DR gietijzer dan?
en uithonen tot 80 cc, dan ben je wel erg lang bezig

Dit bericht is gewijzigd door Derbi-Olaf op 3-2-2009 om 21:17 uur.
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
Motorhispaniafuria19 3-2-2009 21:15 Print reply
Posts: 96
Spr3 zijn niet zo hoogtoerig hoor.
Heb er op gereden met een standaard 50cc op derbi.
Dan moet je wel veel toeren maken.
Maar het is meer een middeltoergige 70cc uitlaat. Met een zwarte top performance 80cc (bijna zelfde als Dr80) rijd zon uitlaatje super. en deze cilinder is zeker niet hoogtoerig. rijd 10,5/11 duizend toeren max.

Maar was je vanplan 70cc te nemen?
Heb je dan nog wel goede krukas en koppelingsplaten?
en grotere carb...anders komt het spul niet vooruit
 
Derbi-Olaf 3-2-2009 21:16 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Motorhispaniafuria19
Spr3 zijn niet zo hoogtoerig hoor.
Heb er op gereden met een standaard 50cc op derbi.
Dan moet je wel veel toeren maken.
Maar het is meer een middeltoergige 70cc uitlaat. Met een zwarte top performance 80cc (bijna zelfde als Dr80) rijd zon uitlaatje super. en deze cilinder is zeker niet hoogtoerig. rijd 10,5/11 duizend toeren max.

Maar was je vanplan 70cc te nemen?
Heb je dan nog wel goede krukas en koppelingsplaten?
en grotere carb...anders komt het spul niet vooruit

laagtoerige 70cc kan je ori krukas makkelijk aan
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
Motorhispaniafuria19 3-2-2009 21:17 Print reply
Posts: 96
50cc tot 80cc uithonen kan nieteens
Hou je niks meer over.

@ derbi olaf. hij had het over een dr50, geen doppler

Met een R2 zal die meer toeren maken als met een spr3 maar zal beide wel goed gaan lopen
 
Derbi-Olaf 3-2-2009 21:18 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Motorhispaniafuria19
50cc tot 80cc uithonen kan nieteens
Hou je niks meer over.

@ derbi olaf. hij had het over een dr50, geen doppler

Met een R2 zal die meer toeren maken als met een spr3 maar zal beide wel goed gaan lopen

mijn faut, al verbeterd (a)
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
kennyibanez 3-2-2009 21:18 Print reply

Posts: 529
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]

laagtoerige 70cc kan je ori krukas makkelijk aan

en een 17.5mm carb ook? of 19mm nemen?
 
why drive a car, if you can fly an airplane?

Dit topic is 4706 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved