Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Carb Suzuki TSX

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1089 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #54420 - Carb Suzuki TSX
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 1823 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

coupequattro 31-1-2009 23:54 Print reply

Posts: 958
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Henk-88
[...]



Misschien is die vraag er morgen niet meer


nee heb je gelijk in, maar mocht hij niet krom zijn wil ik graag in een keer doorpakken, want heb er een hekel aan om OF met mijn vette klauwen achter de pc te zitten, of te lang moeten wachten op een andere optie zodat ik geen zin meer heb... ik zit vreemd in elkaar, weet ik:P

 
Saknet 1-2-2009 4:16 Print reply

Posts: 10355
koop een paar fatsoenlijke handschoenen dan
http://soer.nl/shop/...;zoeknaar=handschoen

of deze
http://soer.nl/shop/...;zoeknaar=handschoen

kost nix

Dit bericht is gewijzigd door Saknet op 1-2-2009 om 4:18 uur.
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
coupequattro 7-2-2009 22:24 Print reply

Posts: 958
flens was idd wel behoorlijk scheef(boutgaten ong 4mm hoger dan het midden) en heb dus nu een andere carb nodig omdat er nog meer dingen aan mankeren, zoals een vlotter die om de haverklap blijft hangen en een vlotterbakje wat lekt als een emmer aan de bovenkant. Ik dus naar de bromboer geweest en 18 mm mikuni gehaald, ook gelijk ff 70cc meegenomen voor 3 tientjes(goede connecties:P) alleen nu past dus die carb niet achter beide cilinders. De boutgaten komen namelijk niet overeen, carb is te groot. Hoe kan ik dit nu weer oplossen? mensen, alvast bedankt.
 
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 7-2-2009 22:27 Print reply

Posts: 17929
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: coupequattro
flens was idd wel behoorlijk scheef(boutgaten ong 4mm hoger dan het midden) en heb dus nu een andere carb nodig omdat er nog meer dingen aan mankeren, zoals een vlotter die om de haverklap blijft hangen en een vlotterbakje wat lekt als een emmer aan de bovenkant. Ik dus naar de bromboer geweest en 18 mm mikuni gehaald, ook gelijk ff 70cc meegenomen voor 3 tientjes(goede connecties:P) alleen nu past dus die carb niet achter beide cilinders. De boutgaten komen namelijk niet overeen, carb is te groot. Hoe kan ik dit nu weer oplossen? mensen, alvast bedankt.



bekend probleem, gaat meestal om enkele millimeters, ff de vijl aanhouden dus
 
coupequattro 7-2-2009 22:37 Print reply

Posts: 958
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Thijsse
[...]



bekend probleem, gaat meestal om enkele millimeters, ff de vijl aanhouden dus


gewoon zegmaar sleufgaten maken in de carb? en dan afdichten met vloeibare pakking ipv dat rubbertie?
 
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 7-2-2009 22:45 Print reply

Posts: 17929
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: coupequattro
[...]


gewoon zegmaar sleufgaten maken in de carb? en dan afdichten met vloeibare pakking ipv dat rubbertie?



als het goed is red je het nieteens tot aan die rubberen ring
 
coupequattro 7-2-2009 22:46 Print reply

Posts: 958
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Thijsse
[...]



als het goed is red je het nieteens tot aan die rubberen ring


ok. en moet het precies evenveel aan beide kanten afhalen of kan het ongeveer een op oog?
 
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 7-2-2009 22:47 Print reply

Posts: 17929
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: coupequattro
[...]


ok. en moet het precies evenveel aan beide kanten afhalen of kan het ongeveer een op oog?



meet wat de afstand tussen de tapeindes van de cilinder is, meet afstand tussen de gaten
verschil delen door 2 en dat aan elke kant wegvijlen
 
coupequattro 7-2-2009 22:59 Print reply

Posts: 958
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Thijsse
[...]



meet wat de afstand tussen de tapeindes van de cilinder is, meet afstand tussen de gaten
verschil delen door 2 en dat aan elke kant wegvijlen


dus wel gelijk doen?
 
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 7-2-2009 23:07 Print reply

Posts: 17929
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: coupequattro
[...]


dus wel gelijk doen?


ja, anders komt je doorlaat uit het midden
 
coupequattro 7-2-2009 23:10 Print reply

Posts: 958
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Thijsse
[...]


ja, anders komt je doorlaat uit het midden


juist. maar bij mij is de doorlaat van de carb veel groter dan de doorlaat van die plastic vulplaat(of pakking hoe je het wil noemen)
moet hij dan nog in het midden?
 
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 7-2-2009 23:12 Print reply

Posts: 17929
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: coupequattro
[...]


juist. maar bij mij is de doorlaat van de carb veel groter dan de doorlaat van die plastic vulplaat(of pakking hoe je het wil noemen)
moet hij dan nog in het midden?



voor de netheid wel ja
 
coupequattro 7-2-2009 23:15 Print reply

Posts: 958
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Thijsse
[...]



voor de netheid wel ja


scheelt het verder ook qua lopen?
 
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 7-2-2009 23:29 Print reply

Posts: 17929
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: coupequattro
[...]


scheelt het verder ook qua lopen?



ja, rond de 5 pk
 
coupequattro 9-2-2009 16:12 Print reply

Posts: 958
Heb die andere carb er weer af gooit, hij liep er niet mee. nu die ori er weer achter gedaan, en loopt er wel mee. Probleem is het ene moment krijgt hij te veel(stottert en als je vol gas geeft eerst beetje trekken, dan niks en dan trekken als een beest), het andere moment(bijv na vol of 3/4 gas rijden) krijgt hij veeel te weinig..
zit dit probleem in mijn vlotter of in de sproeier oid?
 

Dit topic is 1823 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved