Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Mt5 sproeier

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1181 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #54417 - Mt5 sproeier
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2987 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mtx_owned 31-1-2009 20:52 Print reply

Posts: 2183
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MaartenHonda
Ja, dan krijg je alles eruit.. maar het probleem is.. er moeten er dan ook weer andere sproeiers in En ik ga niet telkens een zaagsnede erin maken


in normale sproeiers zitten gewoon de uitsparingen hoor

komt gewoon omdat dit immitatie troep is.

Dit bericht is gewijzigd door mtx_owned op 31-1-2009 om 20:53 uur.
 
Vrijheid is een volgetankte Mercedes
MaartenHonda 31-1-2009 20:54 Print reply

Posts: 182
Ja, en wat kan ik met die informatie?
Passen hier orginele sproeiers in?
 
mtx_owned 31-1-2009 20:56 Print reply

Posts: 2183
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MaartenHonda
Ja, en wat kan ik met die informatie?
Passen hier orginele sproeiers in?


ja
 
Vrijheid is een volgetankte Mercedes
MaartenHonda 31-1-2009 20:57 Print reply

Posts: 182
En moet ik dan een originele sproeierbuis kopen ofseu?
 
mtx_owned 31-1-2009 20:58 Print reply

Posts: 2183
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MaartenHonda
En moet ik dan een originele sproeierbuis kopen ofseu?


nee je kunt hier gewoon nieuwe sproeiers in draaien
 
Vrijheid is een volgetankte Mercedes
MaartenHonda 31-1-2009 21:00 Print reply

Posts: 182
ja, maar zoals ik al had gezegt,, dat bovenste ronde dingentje zit vast. je kan alleen die hele sproeierbuis eruit draaien,

Ik heb et geprobeerd met de waterpomptang maar het lukt niet,(boven dat rubber)
 
mtx_owned 31-1-2009 21:01 Print reply

Posts: 2183
zoals eerder gezegd, probeer het met de zaagsnede, mocht het alsnog niet gaan maakt die zaagsnede geen zak uit.
 
Vrijheid is een volgetankte Mercedes
MaartenHonda 31-1-2009 21:05 Print reply

Posts: 182
Ja, maar als het met een WATERPOMP tang al niet lukt, dan lukt het met een schroevendraaier al helemaal niet denk ik..
 
mtx_owned 31-1-2009 21:11 Print reply

Posts: 2183
met je waterpomptang heb je echt 0.0 grip op die sproeier.
 
Vrijheid is een volgetankte Mercedes
MaartenHonda 31-1-2009 21:12 Print reply

Posts: 182
Heb nu met alle kracht hem eruit proberen te draaien, maar ik nam dus de hele sproeierbuis mee

dit staat erop: (net onder dat rubber): 239*vierkantje*0-6
 
mtx_owned 31-1-2009 21:13 Print reply

Posts: 2183
met een steeksleutel je sproeierbuis vasthouden en dan met schroevendraaier en je gemaakte snede losdraaien.
 
Vrijheid is een volgetankte Mercedes
MaartenHonda 31-1-2009 21:21 Print reply

Posts: 182
me vader heeft het het kopje in de bankschroef gezet, en daarna met een steeksleutel los proberen te maken, maar er komt echt geen beweging in(brak bijna af )..

Iemand nog andere ideeën?
 
Henk-88 31-1-2009 21:42 Print reply

Posts: 26703
Maak eens een fotootje van dat geval.
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
MaartenHonda 31-1-2009 21:49 Print reply

Posts: 182


En hier staat die code:

239*vierkantje met links nog een klein vierkantje*0-6

Dit las ik op de site van mikuni

1. hoe herken ik een originele Mikuni carburateur ?

in de wirwar van zogenaamde Mikuni-carburateurs, welke tegenwoordig worden aangeboden en ook veelal gemonteerd zitten op diverse tweewielers en quads, is het voor een leek moeilijk om een originele Mikuni carburateur en een imitatie van elkaar te onderscheiden; op een originele Mikuni carburateur is altijd één of meerdere van de volgende opschriften gegoten: MIKUNI - MIC - ISO - MIKUNI KOGYO -
MIKUNI Corp - MADE IN JAPAN - JAPAN - TM

op diverse Japanse motoren en bromfietsen uit de late '70-er
en begin '80-er jaren werden ook veelal Hitachi en Teikei
carburateurs gebruikt; deze lijken op Mikuni carburateurs.
Onderdelen zijn niet uitwisselbaar.


2. hoe herken ik originele Mikuni afsteldelen ?

op alle * originele Mikuni afsteldelen met een maataanduiding vindt u een piepklein logo:
een vierkant, met daarin links weer een klein vierkant. Vaak wordt dit logo aangezien voor de letter E of R of het cijfer 3.
Met een vergrootglas is het logo duidelijk te zien.
Het logo staat altijd vóór de maataanduiding of serienummer.

* behalve de inspuitsproeiers van acceleratiepompen op de TM, TMR en TDMR 4-takt carburateurs


Origineel mikuni logo
---------------------

Er staat bij mij MIKUNI CORP op
en MADE IN JAPAN


En dat logo staat ook op me sproeierbuisje
 
Saknet 31-1-2009 21:52 Print reply

Posts: 10355
lmao dat is je sproeier niet
die zit achter die grote schroef onder aan je vlotterbak

bah stop dit in beginners forum zeg aub
oja en je probleem ligt aan je gasnaald
die is 50mm
je moet 1 van 47mm

verander je dit niet dan zul je geen verschil merken na monteren grotere sproeier

je hebt zelfs kans dat ie het dan goed doet met je huidige sproeier.

Dit bericht is gewijzigd door Saknet op 31-1-2009 om 22:01 uur.
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.

Dit topic is 2987 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved