DRDLimited |
29-1-2009 21:02 |
Posts: 2136 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Jelmer MX
Dat zijn die krengen op diesel geloof ik?
Die worden ook voor personenvervoer etc gebruikt.. en je hebt echt niet perse pk's nodig om hard te gaan.
En je werk afstemmen op of de motor wel super is.. fuck..
loodvrije benzine (octaan gehalte minimaal 91)
ja ik tijvel tussen 3 funtie.s daarom.. vind ze allemaal wel super maar moet er 1 uitspringen en dat weet ik nu nog niet vandaar
|
|
|
|
Royal Club |
29-1-2009 21:03 |
Posts: 60390 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: DRDLimited
[...]
loodvrije benzine (octaan gehalte minimaal 91)
ja ik tijvel tussen 3 funtie.s daarom.. vind ze allemaal wel super maar moet er 1 uitspringen en dat weet ik nu nog niet vandaar
ik zou gewoon motor doen.
eerst een cursus nederlands.
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
Jelmer MX |
29-1-2009 21:03 |
Posts: 13514 |
En waar twijfel je tussen dan? Welke 3 functies?
|
|
|
|
DRDLimited |
29-1-2009 21:07 |
Posts: 2136 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Jelmer MX
En waar twijfel je tussen dan? Welke 3 functies?
Soldaat infantrie luchtmobiel algemeen
'' '' '' licht mitri.
'' '' '' motordonnans/bedienaar berichten
|
|
|
|
Arjanus |
29-1-2009 21:10 |
Posts: 9073 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Leen
[...]
En zukke analfabeten moeten ons land gaan verdedigen.
Oech tem!
een schande is het, beter nemen ze ons aan, dan kunnen wij er even wat verstand in drillen bij dat jonge tuig
|
|
lieber nurburgring als ehering |
|
Leen |
29-1-2009 21:11 |
Posts: 26877 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Arjanus
[...]
een schande is het, beter nemen ze ons aan, dan kunnen wij er even wat verstand in drillen bij dat jonge tuig
damn right ja!
|
|
|
|
PymerOne |
29-1-2009 21:13 |
Posts: 67 |
Beste DRDLimited,
info van mensen met hands-on ervaring met deze motor (let wel, de commerciele uitvoering ervan) kan je onderandere in de nieuwsgroepen "rec.motorcycles.dirt" en "nl.motorfiets" vinden.
Van de laatste bestaat ook een forumpje: http://forum.luiemotorfiets.net/ .
Even googlen levert een schat aan informatie op...... bv: <http://www.thumpertalk.com/forum/forumdisplay.php?f=222>
terzijde: 2 collegas van mij zijn gestopt met het gebruiken van hun motoren voor het werk, omdat "als je van je hobby je werk maakt, maak je je hobby stuk...".
Het idee om per crosser verbindingen en snelle ondersteuning te verzorgen is anderzijds wel gaaf
Grtz, PymerOne.
|
|
Ik ben oud genoeg om beter te weten, maar jong genoeg om het toch te proberen.... |
|
DRDLimited |
29-1-2009 21:13 |
Posts: 2136 |
op school had ik een goed cijfer voor NL maar typ snel zie het maar als msntaal
een allochtoon spreek je er ook niet op aan als hij gebrekkig NL spreekt daar heb je het lef ook niet voor op straat of in de bus
|
|
|
|
Jelmer MX |
29-1-2009 21:15 |
Posts: 13514 |
Euh, jawel?
Ik spreek die Turken van men werk er gewoon op aan. Laat ze maar fatsoenlijk Nederlands leren.
Ik zou mooi motorfunctie kiezen, rest is allemaal kut. Al is dat motor rijden ook vrij klote, beter zorg je dat je hogerop komt.
|
|
|
|
Arjanus |
29-1-2009 21:15 |
Posts: 9073 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: DRDLimited
op school had ik een goed cijfer voor NL maar typ snel zie het maar als msntaal
een allochtoon spreek je er ook niet op aan als hij gebrekkig NL spreekt daar heb je het lef ook niet voor op straat of in de bus
nee inderdaad die knuppel ik gelijk neer als ze zo tegen mij praten
maar van een autochtoon is het helemaal een schande, en zeker als dat soort mensen door de overheid (lees mijn geld) worden betaald
|
|
lieber nurburgring als ehering |
|
DRDLimited |
29-1-2009 21:16 |
Posts: 2136 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Arjanus
[...]
nee inderdaad die knuppel ik gelijk neer als ze zo tegen mij praten
maar van een autochtoon is het helemaal een schande, en zeker als dat soort mensen door de overheid (lees mijn geld) worden betaald
een korperaal die ik vandaag sprak was/is Rus verstond er geen zak van..
|
|
|
|
- Kevin - |
29-1-2009 21:17 |
Posts: 8086 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Arjanus
nee inderdaad die knuppel ik gelijk neer als ze zo tegen mij praten
maar van een autochtoon is het helemaal een schande, en zeker als dat soort mensen door de overheid (lees mijn geld) worden betaald
Dat is wel wat anders dan iemand van 17 die in zijn broek piest als de vijand boe roept, jij en Leen pissen de vijand eerst onder voordat jullie ze opeten .
|
|
|
|
DRDLimited |
29-1-2009 21:17 |
|
thunderbird - Forum en Sales Moderator |
29-1-2009 21:19 |
Posts: 7728 |
wat dacht je van even google'n
zie hier: van eoa 'motorcycle travellers' website.
Quote:
KTM Military
--------------------------------------------------------------------------------
Hello,
I'd like to introduce a bike that to my knowledge has not been mentioned here before. It is the KTM Military LC 400 LSE and I picked mine up yesterday.
It is made for the German army (and the Dutch I think), they chose it over a BMW 650 GS military model after extensive testing.
It comes with many features as standard, so I hope I won't have to make a lot of modifications for touring in South America.
For a picture (from the web, not of my bike) see below.
Here are some specs and standard accessories:
398cc, 34 hp (detuned for robustness)
158 kg dry (without panniers and topcase)
130 km/h max
low seat height (I'm 180 cm and both my feet are fully and firmly on the ground)
main and side stand
kick and electric starter
large battery (from the KTM 950 Adventure)
easily adjustable rear spring
reinforced frame (max total weight 380 kg)
18 liter tank
uses 91 octane petrol, but can be switched to 80 octane
engine protection
handguards
heated grips
12V power socket
KTM tank bag
Hepco & Becker panniers and top case and super strong frame for these
battery charger
extensive manual (explains all the service work)
set of tools (I think all that's needed for the service)
small wind shield
that's all I can think of at the moment.
I cannot comment much on the ride, I have only ridden it on the motorway from the dealer to my place and I don't want to use it before a full service.
It's not incredibly powerful (I can only compare it to my Suzuki Bandit), but it accelerates to 130 km/h without problems, even uphill. It's quite vibey, but again compared to my 4 cylinder bike. It was comfortable enough for 2 hours and I imagine it would be for longer. I haven't tested the fuel consumption, but the range is said to be over 300 km.
Oh, and the price: 6590 Euros new, I got mine used for 3400 (2004 registration, 7300 km on the clock, good condition). Not bad for a bike with all those accessories in my opinion. Probably not available everywhere, but then Germany is a nice place to visit
al is je nederlands niet zo mooi, ik ga er van uit dat dat je dit wel kan lezen?
|
|
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé! |
|
Arjanus |
29-1-2009 21:20 |
Posts: 9073 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: - Kevin -
[...]
Dat is wel wat anders dan iemand van 17 die in zijn broek piest als de vijand boe roept, jij en Leen pissen de vijand eerst onder voordat jullie ze opeten .
inderdaad, deze jongeman komt nog genadig weg, gelukkig is hij nog jong en kan hij tijdens zijn opleiding nog bijleren
|
|
lieber nurburgring als ehering |
|