Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - hoe moet je dit dichtmaken?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 834 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #54385 - hoe moet je dit dichtmaken?
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 7235 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

TECstar 31-1-2009 21:30 Print reply

Posts: 4664
nau om m4 boutje erin te kunnen doen moet je dus een gat hebben van 3.5 - 4 mm

maar daars niet egt ruimte voor

is er niet een kleiner boutje datik erin kan doen?
 
briljant ppl drive briljant machines, thats y House drives Honda
kenny77 31-1-2009 22:30 Print reply

Posts: 29286
Ik heb ook zo'n malossi voor de nsr liggen, ik heb eens gekeken maar het gatje is volgens mij ook zelf gemaakt, want bij mij zit het gatje er niet in. (sorry als dit al eens gezegd is, ik heb niet alles door gelezen. )

Maar ik zou de cilinder mee nemen naar een bouwmarkt en daar kijken welke het beste past, misschien m3 ofzo.
(als je thuis tenminste niks hebt liggen)
 
TECstar 31-1-2009 22:33 Print reply

Posts: 4664
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Ik heb ook zo'n malossi voor de nsr liggen, ik heb eens gekeken maar het gatje is volgens mij ook zelf gemaakt, want bij mij zit het gatje er niet in. (sorry als dit al eens gezegd is, ik heb niet alles door gelezen. )

Maar ik zou de cilinder mee nemen naar een bouwmarkt en daar kijken welke het beste past, misschien m3 ofzo.
(als je thuis tenminste niks hebt liggen)


jouwe ruilen tegen mijne? (A)

maart lijkt me ook niet iets fabrieks achtig omdat er totaal geen kvs circulatie in zit dan
maar hoe groot is m3 dan qua diameter?
 
briljant ppl drive briljant machines, thats y House drives Honda
Gele_badeend 31-1-2009 22:34 Print reply
Posts: 27
gewoon met ducktape dichtplakken
 
BIER!!!!!!! BTST is een sucking fukkel
kenny77 31-1-2009 22:38 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TECstar
[...]


jouwe ruilen tegen mijne? (A)

maart lijkt me ook niet iets fabrieks achtig omdat er totaal geen kvs circulatie in zit dan
maar hoe groot is m3 dan qua diameter?



nee liever niet.

ik heb net even in mijn schoolboeken gekeken , hoe groot de gatmaat is van m3 en m4, maar in mijn boek beginnen ze pas met m5.

dus moet je even googlen denk ik.

(ik denk dat m3 ergens met 2.2/2.4mm zit.)
 
kenny77 31-1-2009 22:43 Print reply

Posts: 29286
gevonden m3 met 2.5mm voorboren en m4 3.3mm voorboren.
eventueel m5 met 4.25 voorboren.
 
Niek de Wildt 31-1-2009 22:54 Print reply
Posts: 7168
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TECstar
nau om m4 boutje erin te kunnen doen moet je dus een gat hebben van 3.5 - 4 mm

maar daars niet egt ruimte voor

is er niet een kleiner boutje datik erin kan doen?


draaddiepte is over het algemeen 75%

3mm x 0.6 = 2.5 boren
4mm x 0.7 = 3.4 boren
5mm x 0.8 = 4.3 boren
6mm x 1.0 = 5.2 boren
7mm x 1.0 = 6.1 boren
8mm x 1.25 = 6.9 boren
8mm x 1.0 = 7.1 boren
10mm x 1.5 = 8.7 boren
10mm x 1.25 = 8.9 boren
10mm x 1.0 = 9.1 boren
12mm x 1.75 = 10.5 boren
12mm x 1.5 = 10.7 boren
14mm x 2.0 = 12.2 boren
14mm x 1.5 = 12.7 boren
16mm x 2.0 = 14.2 boren
16mm x 1.5 = 14.7 boren
 
TECstar 31-1-2009 23:40 Print reply

Posts: 4664
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Niek de Wildt
[...]


draaddiepte is over het algemeen 75%

3mm x 0.6 = 2.5 boren
4mm x 0.7 = 3.4 boren
5mm x 0.8 = 4.3 boren
6mm x 1.0 = 5.2 boren
7mm x 1.0 = 6.1 boren
8mm x 1.25 = 6.9 boren
8mm x 1.0 = 7.1 boren
10mm x 1.5 = 8.7 boren
10mm x 1.25 = 8.9 boren
10mm x 1.0 = 9.1 boren
12mm x 1.75 = 10.5 boren
12mm x 1.5 = 10.7 boren
14mm x 2.0 = 12.2 boren
14mm x 1.5 = 12.7 boren
16mm x 2.0 = 14.2 boren
16mm x 1.5 = 14.7 boren

kijk das flex om te weten :P


 
briljant ppl drive briljant machines, thats y House drives Honda
ikkejw 1-2-2009 3:58 Print reply

Posts: 9886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TECstar
[...]

kijk das flex om te weten :P





staat ook achterop je schuifmaat
 
Preserve nature - Always wear a helmet
De Schout 1-2-2009 14:39 Print reply
Posts: 5327
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TECstar
[...]


jouwe ruilen tegen mijne? (A)

maart lijkt me ook niet iets fabrieks achtig omdat er totaal geen kvs circulatie in zit dan
maar hoe groot is m3 dan qua diameter?


mijn malossi heeft die gaten idd ook niet, maar een ge2 wel, en een gjol ook.
 
tune tweak fiddle bang bummer
LVS 1-2-2009 19:13 Print reply
Posts: 98
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TECstar
[...]

lees nu eens alles
ik snap hoe het zit maark heb een std blok dus moet of de poort dicht (dmv nieuwe wand) of gat dicht

Dit bericht is gewijzigd door TECstar op 29-1-2009 om 23:44 uur.

----------------------------------------

wat heeft een gat in het koelvloeistof gedeelte ,te maken ,met een nieuwe wand ..in een gietijzeren cilinder ???


volgens mij snap jij het niet ..

#

 
TECstar 1-2-2009 19:43 Print reply

Posts: 4664
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: LVS
[...]

----------------------------------------

wat heeft een gat in het koelvloeistof gedeelte ,te maken ,met een nieuwe wand ..in een gietijzeren cilinder ???


volgens mij snap jij het niet ..

#


daarom zeg ik
lees het nau nog eens
 
briljant ppl drive briljant machines, thats y House drives Honda
kenny77 1-2-2009 19:44 Print reply

Posts: 29286
foto erbij is handig, om het probleem echt goed te volgen.



Koelvloeistof kanaal komt in het gat onder de uitlaatpoort uit.


 

Dit topic is 7235 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved