TECstar |
31-1-2009 21:30 |
Posts: 4664 |
nau om m4 boutje erin te kunnen doen moet je dus een gat hebben van 3.5 - 4 mm
maar daars niet egt ruimte voor
is er niet een kleiner boutje datik erin kan doen?
|
|
briljant ppl drive briljant machines, thats y House drives Honda |
|
kenny77 |
31-1-2009 22:30 |
Posts: 29286 |
Ik heb ook zo'n malossi voor de nsr liggen, ik heb eens gekeken maar het gatje is volgens mij ook zelf gemaakt, want bij mij zit het gatje er niet in. (sorry als dit al eens gezegd is, ik heb niet alles door gelezen. )
Maar ik zou de cilinder mee nemen naar een bouwmarkt en daar kijken welke het beste past, misschien m3 ofzo.
(als je thuis tenminste niks hebt liggen)
|
|
|
|
TECstar |
31-1-2009 22:33 |
Posts: 4664 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Ik heb ook zo'n malossi voor de nsr liggen, ik heb eens gekeken maar het gatje is volgens mij ook zelf gemaakt, want bij mij zit het gatje er niet in. (sorry als dit al eens gezegd is, ik heb niet alles door gelezen. )
Maar ik zou de cilinder mee nemen naar een bouwmarkt en daar kijken welke het beste past, misschien m3 ofzo.
(als je thuis tenminste niks hebt liggen)
jouwe ruilen tegen mijne? (A)
maart lijkt me ook niet iets fabrieks achtig omdat er totaal geen kvs circulatie in zit dan
maar hoe groot is m3 dan qua diameter?
|
|
briljant ppl drive briljant machines, thats y House drives Honda |
|
Gele_badeend |
31-1-2009 22:34 |
Posts: 27 |
gewoon met ducktape dichtplakken
|
|
BIER!!!!!!! BTST is een sucking fukkel |
|
kenny77 |
31-1-2009 22:38 |
Posts: 29286 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: TECstar
[...]
jouwe ruilen tegen mijne? (A)
maart lijkt me ook niet iets fabrieks achtig omdat er totaal geen kvs circulatie in zit dan
maar hoe groot is m3 dan qua diameter?
nee liever niet.
ik heb net even in mijn schoolboeken gekeken , hoe groot de gatmaat is van m3 en m4, maar in mijn boek beginnen ze pas met m5.
dus moet je even googlen denk ik.
(ik denk dat m3 ergens met 2.2/2.4mm zit.)
|
|
|
|
kenny77 |
31-1-2009 22:43 |
Posts: 29286 |
gevonden m3 met 2.5mm voorboren en m4 3.3mm voorboren.
eventueel m5 met 4.25 voorboren.
|
|
|
|
Niek de Wildt |
31-1-2009 22:54 |
Posts: 7168 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: TECstar
nau om m4 boutje erin te kunnen doen moet je dus een gat hebben van 3.5 - 4 mm
maar daars niet egt ruimte voor
is er niet een kleiner boutje datik erin kan doen?
draaddiepte is over het algemeen 75%
3mm x 0.6 = 2.5 boren
4mm x 0.7 = 3.4 boren
5mm x 0.8 = 4.3 boren
6mm x 1.0 = 5.2 boren
7mm x 1.0 = 6.1 boren
8mm x 1.25 = 6.9 boren
8mm x 1.0 = 7.1 boren
10mm x 1.5 = 8.7 boren
10mm x 1.25 = 8.9 boren
10mm x 1.0 = 9.1 boren
12mm x 1.75 = 10.5 boren
12mm x 1.5 = 10.7 boren
14mm x 2.0 = 12.2 boren
14mm x 1.5 = 12.7 boren
16mm x 2.0 = 14.2 boren
16mm x 1.5 = 14.7 boren
|
|
|
|
TECstar |
31-1-2009 23:40 |
Posts: 4664 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Niek de Wildt
[...]
draaddiepte is over het algemeen 75%
3mm x 0.6 = 2.5 boren
4mm x 0.7 = 3.4 boren
5mm x 0.8 = 4.3 boren
6mm x 1.0 = 5.2 boren
7mm x 1.0 = 6.1 boren
8mm x 1.25 = 6.9 boren
8mm x 1.0 = 7.1 boren
10mm x 1.5 = 8.7 boren
10mm x 1.25 = 8.9 boren
10mm x 1.0 = 9.1 boren
12mm x 1.75 = 10.5 boren
12mm x 1.5 = 10.7 boren
14mm x 2.0 = 12.2 boren
14mm x 1.5 = 12.7 boren
16mm x 2.0 = 14.2 boren
16mm x 1.5 = 14.7 boren
kijk das flex om te weten :P
|
|
briljant ppl drive briljant machines, thats y House drives Honda |
|
ikkejw |
1-2-2009 3:58 |
|
De Schout |
1-2-2009 14:39 |
Posts: 5327 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: TECstar
[...]
jouwe ruilen tegen mijne? (A)
maart lijkt me ook niet iets fabrieks achtig omdat er totaal geen kvs circulatie in zit dan
maar hoe groot is m3 dan qua diameter?
mijn malossi heeft die gaten idd ook niet, maar een ge2 wel, en een gjol ook.
|
|
tune tweak fiddle bang bummer |
|
LVS |
1-2-2009 19:13 |
Posts: 98 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: TECstar
[...]
lees nu eens alles
ik snap hoe het zit maark heb een std blok dus moet of de poort dicht (dmv nieuwe wand) of gat dicht
Dit bericht is gewijzigd door TECstar op 29-1-2009 om 23:44 uur.
----------------------------------------
wat heeft een gat in het koelvloeistof gedeelte ,te maken ,met een nieuwe wand ..in een gietijzeren cilinder ???
volgens mij snap jij het niet ..
#
|
|
|
|
TECstar |
1-2-2009 19:43 |
Posts: 4664 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: LVS
[...]
----------------------------------------
wat heeft een gat in het koelvloeistof gedeelte ,te maken ,met een nieuwe wand ..in een gietijzeren cilinder ???
volgens mij snap jij het niet ..
#
daarom zeg ik
lees het nau nog eens
|
|
briljant ppl drive briljant machines, thats y House drives Honda |
|
kenny77 |
1-2-2009 19:44 |
Posts: 29286 |
foto erbij is handig, om het probleem echt goed te volgen.
Koelvloeistof kanaal komt in het gat onder de uitlaatpoort uit.
|
|
|
|