Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - senda R wiel in drd brug

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 805 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #54380 - senda R wiel in drd brug
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1356 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

-simon- 29-1-2009 18:11 Print topicpost

Posts: 8211
ik heb een drd brug in mijn senda gemaakt. prolink beugeltje gelast enzo. maar ik heb geen drd wiel. gewoon een senda R wiel. nou heb ik het wiel erin met andere maat lagers enzo. dat wist ik dat dat anders was. alleen de naaf is breder als een drd naaf. want ik krijg de remklauw ophanging er niet tussen.

wat moet ik nog aanpassen of heeft iemand fotos van hoe het aangepast is. want zonder achterrem is best klote met crosse.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed

mtx-motard 29-1-2009 18:13 Print reply

Posts: 14947
kun je de adaptor van de remklauw niet afvlakken? (dunner maken)
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
-simon- 29-1-2009 18:14 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx-motard
kun je de adaptor van de remklauw niet afvlakken? (dunner maken)


dat heb ik ook al ff zitten kijken maar dan kom ik dadelijk niet meer uit met mijn klauw denk ik.

maar k ben wel benieuwd naar hoe andere dit opgelost hebben.

Dit bericht is gewijzigd door -simon- op 29-1-2009 om 18:18 uur.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
50cc crosser 29-1-2009 18:21 Print reply

Posts: 1866
als je aan de buiten kant er af haald is het wel tedoen je moet alleen ff kijken of dan de klauw wel stil blijfstaan
 
2 stroke ain't for everybody but for those that it is
-simon- 29-1-2009 18:26 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 50cc crosser
als je aan de buiten kant er af haald is het wel tedoen je moet alleen ff kijken of dan de klauw wel stil blijfstaan


aan de buitenkant er wat af?
het vlakke deel van de adaptor zit tegen de brug aan en de bus die eraanvast zit tegen het wiel. dus als ik wat van de buitekant afhaal hou ik niks meer over. want er moet best wel wat af.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod 29-1-2009 18:27 Print reply

Posts: 13700
Ik had ook een heel gekloot om mijn sm velgen tussen de drd brug te krijgen. Uiteindelijk maar een drd achtervelg gekocht.
 
-simon- 29-1-2009 18:51 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Trax
Ik had ook een heel gekloot om mijn sm velgen tussen de drd brug te krijgen. Uiteindelijk maar een drd achtervelg gekocht.


drd sm wielen zijn opzich wel aan te komen. maar drd cross velgen is toch wat moeilijker.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod 29-1-2009 18:53 Print reply

Posts: 13700
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -simon-
[...]


drd sm wielen zijn opzich wel aan te komen. maar drd cross velgen is toch wat moeilijker.


Nja, meen dat ze beide uitgaan van dezelfde naaf, dus moet wel om te spaken zijn. Maar is ook geen goedkope, snelle optie.

Maar het zit nog allemaal niet zo simpel:

-Ketting moet in een lijn lopen
-Wiel moet er recht tussen staan
-Klauw/schijf moet natuurlijk in een lijn staan.
 
-simon- 29-1-2009 18:57 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Trax
[...]


Nja, meen dat ze beide uitgaan van dezelfde naaf, dus moet wel om te spaken zijn. Maar is ook geen goedkope, snelle optie.

Maar het zit nog allemaal niet zo simpel:

-Ketting moet in een lijn lopen
-Wiel moet er recht tussen staan
-Klauw/schijf moet natuurlijk in een lijn staan.


klopt. ik heb ketting nou in lijn met wat zelf gemaakte busjes. maar ik heb dus geen achter rem.
en het liefst maak ik hem eigenlijk zo goed met dit wiel. want met omspaken zit ik ook weer met een half wiel over te kijken.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
mtxrijder 29-1-2009 21:03 Print reply
Posts: 338
omspaken..
 
mtx-motard 29-1-2009 21:27 Print reply

Posts: 14947
ja idd gewoon een drd naaf en r velg
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
Tombrom 29-1-2009 21:30 Print reply

Posts: 15925
wat voor remklauw heb je achter?
 
-simon- 29-1-2009 21:59 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tombrom
wat voor remklauw heb je achter?


komt voor klauw op van me senda nou. zijn toch het zelfde. en dan voor wat anders of weer een ori terug.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Tombrom 29-1-2009 22:10 Print reply

Posts: 15925
doe dan zoals ik op me cr brug heb



en drd gaat zoiezo niet lukken denkz of heb je al een drd remschijf achter?
 
-simon- 29-1-2009 22:14 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tombrom
doe dan zoals ik op me cr brug heb

afbeelding

en drd gaat zoiezo niet lukken denkz of heb je al een drd remschijf achter?


wat is er anders aan een drd schijf? lijkt mij dat er niet echt veel verschil in zal zitten.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Bart-Derbi 29-1-2009 22:16 Print reply

Posts: 6497
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -simon-
[...]


wat is er anders aan een drd schijf? lijkt mij dat er niet echt veel verschil in zal zitten.

grootte
 

Dit topic is 1356 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved