Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Speedfight 2 LC simpel harder laten lopen?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1300 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #54368 - Speedfight 2 LC simpel harder laten...
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 6459 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Dylan 28-1-2009 20:28 Print reply

Posts: 136
Ok ik weet genoeg, iig bedankt! ik laat wel weten hoe het is gegaan. of alles dan nog is zoals de bedoeling is kwil hem iig in de 70 laten lopen.
 
bobboiten 28-1-2009 20:28 Print reply

Posts: 2771
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Dylan
Ok ik weet genoeg, iig bedankt! ik laat wel weten hoe het is gegaan. of alles dan nog is zoals de bedoeling is kwil hem iig in de 70 laten lopen.


als je btw echt snel wilt moet je een schakel brommer kopen. Dat is zo'n ding dat lijkt op een motor maar waar je op mag rijden met een brommer rijbewijs
 
Haal eruit wat erin zit | Live by the day & enjoy each one
Dylan 28-1-2009 20:32 Print reply

Posts: 136
Ik weet wat een schakel is heb er al verschillende gehad voor de cross enzo. maar heb nu gewoon een scoot. en het lijkt mij eigenlijk niet heel moeilijk om het ietsje harder te laten lopen, alleen moet natuurlijk wel weten hoe, en ik hoef niet de snelste te zijn, maar 65 is me net iets te weinig

 
THE CRAZY DOCTOR 28-1-2009 20:51 Print reply

Posts: 1302
Speedfight heeft geen vario ring
Bij een klas genootje zou ik de vario ring er uit halen oke en ik maar zoeken naar zon ring.....niks gevonden
blijkt het een vario plaat te zijn
hij liep daarna wel 70 km op de teller met alles standaard
 
dierre1233 28-1-2009 21:28 Print reply
Posts: 79
speedfight heeft luchtfilterbegrenzing,
varioplaat in de vario,
en hiermee lach je mss wel mee, maar de originele uitlaat voor een speedfight is welliswaar de beste die er is
wel zonder prop en zonder 'piemel' eraan.
En goed afstellen dan dat loopt lekker
 
Jelmer MX 28-1-2009 21:37 Print reply

Posts: 13514
originele uitlaat is zeker niet het snelste.

Je kan het beste gewoon zo'n Multivar halen (malossi vario) en een yasuni z/gianelli uitlaat en dan fatsoenlijk afstellen. Loopt die iets van 80/85.


Als je echt maar rond de 70 wil en beetje fatsoenlijk optrekken alleen Multivar halen.
 
derbi-dude 28-1-2009 23:30 Print reply
Posts: 163
ik ging een keer een viva afstellen, wou niet harders als 63
bleek heel zn vario gaar te zijn, powerone vario en hij ging 70-75
p1 is beter als multivar, multivar slijt hard en geeft geen hogere top
en de powerone is goedkoper.

verder is peugeot erg ''sproeier gevoelig'' stel die dus goed af.
en heb je ori drukveer? met deze setup is dat het best (of malossi wit)

als je die powerone vario hebt en ori drukveer, rollen rond de 5,8 gr
 
Convergence 28-1-2009 23:56 Print reply

Posts: 2192
Gianneli reverse,
Yasuni R

Dat zijn 2 snelle uitlaten waar je je scooter goed afgesteld 70 mee kan laten rijden, en dan kan je nog best met slippende banden wegrijden, ( uit ervaring )


Yasuni Z, technigas, zulke dingen zijn net iets minder, en als je ooit nog eens 70cc wilt rijden komen die 2 die ik eerder noemde ook goed uit want daar rijden ze ook perfect mee,

Dure uitlaatjes zijn het ook niet, heb net zelf de reverse gehaalt voor 105, en de R kost 180 ofzo.
 
Project 2010 zie project Snowhite
Dylan 30-1-2009 11:15 Print reply

Posts: 136
Hallo, gister los gehaald, kom ik erachter dat er al een race-vario inzit, van Polini. kwam er ook achter dat er test-rolletjes inzitten, van de week maar even normale halen, grammetje lichter, en dan verder kijken, kan er ook nog een gele drukveer tussen zetten.

Dylan
 
Dylan 31-1-2009 17:27 Print reply

Posts: 136
Nog een probleempje, hij trekt nu lekker snel op, in een keer, maar als ik een tijd op top rijd, dan valt ie soms weg laat ik hem uitrollen, even stationair laten lopen, en dan kan ik weer, hij blijft wel lopen, maar als ik rijd, valt ie soms bij top weg, als ik dan gas los laat, blijft ie wel lopen.

Iemand enig idee?
 

Dit topic is 6459 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved