Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Technical Forum - Topic #54368 - Speedfight 2 LC simpel harder laten...
|
Pagina 2 van 2
|
Dit topic is 6459 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Dylan |
28-1-2009 20:28 |
Posts: 136 |
Ok ik weet genoeg, iig bedankt! ik laat wel weten hoe het is gegaan. of alles dan nog is zoals de bedoeling is kwil hem iig in de 70 laten lopen.
|
|
|
|
bobboiten |
28-1-2009 20:28 |
Posts: 2771 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Dylan
Ok ik weet genoeg, iig bedankt! ik laat wel weten hoe het is gegaan. of alles dan nog is zoals de bedoeling is kwil hem iig in de 70 laten lopen.
als je btw echt snel wilt moet je een schakel brommer kopen. Dat is zo'n ding dat lijkt op een motor maar waar je op mag rijden met een brommer rijbewijs
|
|
Haal eruit wat erin zit | Live by the day & enjoy each one |
|
Dylan |
28-1-2009 20:32 |
Posts: 136 |
Ik weet wat een schakel is heb er al verschillende gehad voor de cross enzo. maar heb nu gewoon een scoot. en het lijkt mij eigenlijk niet heel moeilijk om het ietsje harder te laten lopen, alleen moet natuurlijk wel weten hoe, en ik hoef niet de snelste te zijn, maar 65 is me net iets te weinig
|
|
|
|
THE CRAZY DOCTOR |
28-1-2009 20:51 |
Posts: 1302 |
Speedfight heeft geen vario ring
Bij een klas genootje zou ik de vario ring er uit halen oke en ik maar zoeken naar zon ring.....niks gevonden
blijkt het een vario plaat te zijn
hij liep daarna wel 70 km op de teller met alles standaard
|
|
|
|
dierre1233 |
28-1-2009 21:28 |
Posts: 79 |
speedfight heeft luchtfilterbegrenzing,
varioplaat in de vario,
en hiermee lach je mss wel mee, maar de originele uitlaat voor een speedfight is welliswaar de beste die er is
wel zonder prop en zonder 'piemel' eraan.
En goed afstellen dan dat loopt lekker
|
|
|
|
Jelmer MX |
28-1-2009 21:37 |
Posts: 13514 |
originele uitlaat is zeker niet het snelste.
Je kan het beste gewoon zo'n Multivar halen (malossi vario) en een yasuni z/gianelli uitlaat en dan fatsoenlijk afstellen. Loopt die iets van 80/85.
Als je echt maar rond de 70 wil en beetje fatsoenlijk optrekken alleen Multivar halen.
|
|
|
|
derbi-dude |
28-1-2009 23:30 |
Posts: 163 |
ik ging een keer een viva afstellen, wou niet harders als 63
bleek heel zn vario gaar te zijn, powerone vario en hij ging 70-75
p1 is beter als multivar, multivar slijt hard en geeft geen hogere top
en de powerone is goedkoper.
verder is peugeot erg ''sproeier gevoelig'' stel die dus goed af.
en heb je ori drukveer? met deze setup is dat het best (of malossi wit)
als je die powerone vario hebt en ori drukveer, rollen rond de 5,8 gr
|
|
|
|
Convergence |
28-1-2009 23:56 |
Posts: 2192 |
Gianneli reverse,
Yasuni R
Dat zijn 2 snelle uitlaten waar je je scooter goed afgesteld 70 mee kan laten rijden, en dan kan je nog best met slippende banden wegrijden, ( uit ervaring )
Yasuni Z, technigas, zulke dingen zijn net iets minder, en als je ooit nog eens 70cc wilt rijden komen die 2 die ik eerder noemde ook goed uit want daar rijden ze ook perfect mee,
Dure uitlaatjes zijn het ook niet, heb net zelf de reverse gehaalt voor 105, en de R kost 180 ofzo.
|
|
Project 2010 zie project Snowhite |
|
Dylan |
30-1-2009 11:15 |
Posts: 136 |
Hallo, gister los gehaald, kom ik erachter dat er al een race-vario inzit, van Polini. kwam er ook achter dat er test-rolletjes inzitten, van de week maar even normale halen, grammetje lichter, en dan verder kijken, kan er ook nog een gele drukveer tussen zetten.
Dylan
|
|
|
|
Dylan |
31-1-2009 17:27 |
Posts: 136 |
Nog een probleempje, hij trekt nu lekker snel op, in een keer, maar als ik een tijd op top rijd, dan valt ie soms weg laat ik hem uitrollen, even stationair laten lopen, en dan kan ik weer, hij blijft wel lopen, maar als ik rijd, valt ie soms bij top weg, als ik dan gas los laat, blijft ie wel lopen.
Iemand enig idee?
|
|
|
|
Dit topic is 6459 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 2 van 2
|
|