Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Powerfilter.

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 748 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #54344 - Powerfilter.
Pagina 2 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3782 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

TECstar 28-1-2009 10:36 Print reply

Posts: 4664
kan je beter alleen een ander element nemen (bijv van twin-air)

powerfilter zuipt
is kut af te stellen
kut in regen koud weer ed
ori is fijner
 
briljant ppl drive briljant machines, thats y House drives Honda
Leen 28-1-2009 11:28 Print reply

Posts: 26877
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TECstar
kan je beter alleen een ander element nemen (bijv van twin-air)

powerfilter zuipt
is kut af te stellen
kut in regen koud weer ed
ori is fijner



bullshit
bullshit
bullshit
bullshit
 
Frysk 28-1-2009 11:41 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Convergence
ik had een doppler filter op mijn rieju, daar komt geen vuil in, en als het er wel in komt dan kan je hem zo schoonmaken, dopje eraf schroeven,

Zuigt wel veel mer lucht dan de gewone filter dus wel betere prestaties.



wow die 0.002pk ?

luchtfilter scheelt alleen met snelle setups

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RS2Racer91
ik heb ook een rieju en ik heb gewoon een twin air elemant in me originele behuizig gedaan werkt prima en klinkt net wat mooier





Dit is nou een goede oplossing

Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 28-1-2009 om 11:41 uur.
 
giggitybyte
Rs Dude. 28-1-2009 12:31 Print reply

Posts: 1426
Of je kt een goede Schuimfilter van tnt, Werkt ook Perfect
 
mr.citroen 28-1-2009 13:58 Print reply
Posts: 21
ik heb een tnt schuim filter erop werkt prima en een mooi geluid
 
Rs Dude. 28-1-2009 14:00 Print reply

Posts: 1426
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mr.citroen
ik heb een tnt schuim filter erop werkt prima en een mooi geluid


Als die loopt hoor je een lkkr zuigend geluid
 
koetjeboe91 28-1-2009 15:20 Print reply

Posts: 2096
een les in ontbranding dan maar!
voor een goede verbranding heb je 3 dingen nodig
1. lucht hoe meer lucht hoe beter (wel met voldoende benzine)
2. voeding in dit geval de benzine deze gaat in combinatie met de lucht toevoer hoe meer benzine/luchtmengsel je kunt verbranden hoe krachtiger de knal en des te meer vermogen.
3. hitte. dit spreekt voor zich als je hem net start met een zeer koude motor loopt die niet goed dit komt omdat veel vermogen verloren gaat aan de ontwikkeling van warmte.

conclusie= powerfilter kan gewoon koop er wel een boven de 20.00 euro.

p.s stel je brommer zeer goed af als je een powerfilter neemt

Dit bericht is gewijzigd door koetjeboe91 op 28-1-2009 om 15:22 uur.
 
dubstep dropping beats so hard that Korea wishes their bombs could drop that hard.
sjosz 28-1-2009 15:24 Print reply

Posts: 463
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: koetjeboe91
een les in ontbranding dan maar!
voor een goede verbranding heb je 3 dingen nodig
1. lucht hoe meer lucht hoe beter (wel met voldoende benzine)
2. voeding in dit geval de benzine deze gaat in combinatie met de lucht toevoer hoe meer benzine/luchtmengsel je kunt verbranden hoe krachtiger de knal en des te meer vermogen.
3. hitte. dit spreekt voor zich als je hem net start met een zeer koude motor loopt die niet goed dit komt omdat veel vermogen verloren gaat aan de ontwikkeling van warmte.

conclusie= powerfilter kan gewoon koop er wel een boven de 20.00 euro.

p.s stel je brommer zeer goed af als je een powerfilter neemt

Dit bericht is gewijzigd door koetjeboe91 op 28-1-2009 om 15:22 uur.


waarom moet je je brommer zeer goed afstellen als je een powerfilter neemt ?
 
mtx freak 28-1-2009 15:25 Print reply

Posts: 2711
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: koetjeboe91
een les in ontbranding dan maar!
voor een goede verbranding heb je 3 dingen nodig
1. lucht hoe meer lucht hoe beter (wel met voldoende benzine)
2. voeding in dit geval de benzine deze gaat in combinatie met de lucht toevoer hoe meer benzine/luchtmengsel je kunt verbranden hoe krachtiger de knal en des te meer vermogen.
3. hitte. dit spreekt voor zich als je hem net start met een zeer koude motor loopt die niet goed dit komt omdat veel vermogen verloren gaat aan warmte.

conclusie= powerfilter kan gewoon koop er wel een boven de 20.00 euro.


bullshit, die extra lucht moet je cilinder wel kunnen gebruiken. Je moet kijken naar maximale luchtcapaciteit, red je setup dat niet, zal een powerfilter geen nut hebben, en het alleen lastig worden af te stellen. En les 1 in de verbranding is dat je verbranding het perfecte mengsel moet hebben.....

 
koetjeboe91 28-1-2009 15:26 Print reply

Posts: 2096
nogmaals hoe meer mengsel van benzine en lucht je kan verbranden hoe beter.
 
dubstep dropping beats so hard that Korea wishes their bombs could drop that hard.
Error1991 28-1-2009 15:31 Print reply

Posts: 939
@ ts: bouw een powerfilter in je std luchtbox. dat heb ik ook, geen last van vuil enz. en het geluid is best woest maar niet heel overdreven.

 
koetjeboe91 28-1-2009 15:32 Print reply

Posts: 2096
Quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Oorspronkelijk gepost door: koetjeboe91
een les in ontbranding dan maar!
voor een goede verbranding heb je 3 dingen nodig
1. lucht hoe meer lucht hoe beter (wel met voldoende benzine)
2. voeding in dit geval de benzine deze gaat in combinatie met de lucht toevoer hoe meer benzine/luchtmengsel je kunt verbranden hoe krachtiger de knal en des te meer vermogen.
3. hitte. dit spreekt voor zich als je hem net start met een zeer koude motor loopt die niet goed dit komt omdat veel vermogen verloren gaat aan de ontwikkeling van warmte.

conclusie= powerfilter kan gewoon koop er wel een boven de 20.00 euro.

p.s stel je brommer zeer goed af als je een powerfilter neemt

Dit bericht is gewijzigd door koetjeboe91 op 28-1-2009 om 15:22 uur.
--------------------------------------------------------------------------------



waarom moet je je brommer zeer goed afstellen als je een powerfilter neemt ?






--------------------------------------------------------------------
een motor loopt het best op een iets te arm mengsel dan te rijk. te rijk geeft roetvorming te arm geeft slijtage en daarbij kans op vastlopen
 
dubstep dropping beats so hard that Korea wishes their bombs could drop that hard.
Rs Dude. 28-1-2009 15:33 Print reply

Posts: 1426
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: koetjeboe91
Quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Oorspronkelijk gepost door: koetjeboe91
een les in ontbranding dan maar!
voor een goede verbranding heb je 3 dingen nodig
1. lucht hoe meer lucht hoe beter (wel met voldoende benzine)
2. voeding in dit geval de benzine deze gaat in combinatie met de lucht toevoer hoe meer benzine/luchtmengsel je kunt verbranden hoe krachtiger de knal en des te meer vermogen.
3. hitte. dit spreekt voor zich als je hem net start met een zeer koude motor loopt die niet goed dit komt omdat veel vermogen verloren gaat aan de ontwikkeling van warmte.

conclusie= powerfilter kan gewoon koop er wel een boven de 20.00 euro.

p.s stel je brommer zeer goed af als je een powerfilter neemt

Dit bericht is gewijzigd door koetjeboe91 op 28-1-2009 om 15:22 uur.
--------------------------------------------------------------------------------



waarom moet je je brommer zeer goed afstellen als je een powerfilter neemt ?






--------------------------------------------------------------------
een motor loopt het best op een iets te arm mengsel dan te rijk. te rijk geeft roetvorming te arm geeft slijtage en daarbij kans op vastlopen


Dan heb je togh een mengsel van niet te rijk en niet tearm nodig
 
koetjeboe91 28-1-2009 16:24 Print reply

Posts: 2096
een Motor met nadruk op motor loopt het best op een iets te arm mengsel van benzine en lucht dat houd in veel lucht weinig benzine.
bij te veel mengsel is er in verhouding te veel benzine op lucht en verbrand niet alle benzine. kortom afstellen een beetje arm voor de beste prestatsies maar niet te arm dus als die op normaal staat een tikkie armer
 
dubstep dropping beats so hard that Korea wishes their bombs could drop that hard.
Royal Club 28-1-2009 16:25 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: koetjeboe91
een Motor met nadruk op motor loopt het best op een iets te arm mengsel van benzine en lucht dat houd in veel lucht weinig benzine.
bij te veel mengsel is er in verhouding te veel benzine op lucht en verbrand niet alle benzine. kortom afstellen een beetje arm voor de beste prestatsies maar niet te arm dus als die op normaal staat een tikkie armer




iets rijker afstellen voor het geval dat het een keer ineens veel kouder is als op de dag dat je heb afgesteld
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten

Dit topic is 3782 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved