Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - afstelprobleem

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 759 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #54343 - afstelprobleem
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1308 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

kennyibanez 27-1-2009 20:49 Print topicpost

Posts: 529
jow ik heb een vraagje over mijn senda:

heb nu ori cilinder
17.5mm carb
powerfilter
en sproeier rond de 88
ori uitlaat ontgrensd

nu mijn vraag was als ik in zijn neutraal vol toeren geef doet die gas en dan terugvallen, gas en dan terugvallen, maar ik blijf gas geven

weet er iemand wat dit is want rijden doet ie gewoon goed

en na het aankicken gaat ie hoog in toeren zonder dat ik gas geef tot 6000toeren, en als ik gereden heb (2km ofz) dan valt ie so stilletjes uit :-s


thnx

 
why drive a car, if you can fly an airplane?

Royal Club 27-1-2009 20:51 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kennyibanez
jow ik heb een vraagje over mijn senda:

heb nu ori cilinder
17.5mm carb
powerfilter
en sproeier rond de 88
ori uitlaat ontgrensd

nu mijn vraag was als ik in zijn neutraal vol toeren geef doet die gas en dan terugvallen, gas en dan terugvallen, maar ik blijf gas geven

weet er iemand wat dit is want rijden doet ie gewoon goed

en na het aankicken gaat ie hoog in toeren zonder dat ik gas geef tot 6000toeren, en als ik gereden heb (2km ofz) dan valt ie so stilletjes uit :-s


thnx



ik heb zo het idee dat je je brommer aan het verkrachten bent, als ik zo lees over dat volgas houden
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
stevoo 27-1-2009 20:52 Print reply

Posts: 689
veel te kleine sproeier of valse lucht.. en als je nog lang mee door rijd wil ik niet weten hoe je cillinder der uit komt te zien ..
 
MembraaNN beunhaas!!
kennyibanez 27-1-2009 20:54 Print reply

Posts: 529
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


ik heb zo het idee dat je je brommer aan het verkrachten bent, als ik zo lees over dat volgas houden


das gwn om na te kijken wat ie bij hoge toeren doet
 
why drive a car, if you can fly an airplane?
spike76 27-1-2009 20:54 Print reply
Posts: 183
miss krijg hij te weinig benzine
probeer vol gas een dan met de shoke spelen

moet je een grotere sproeier er in douwen


 
mrgforce 27-1-2009 20:55 Print reply

Posts: 572
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


ik heb zo het idee dat je je brommer aan het verkrachten bent, als ik zo lees over dat volgas houden


sluit me daar bij aan.

als je gaat afstellen zorg dat je blok al wat warm is! daaroor is het afstellen een stuk makkelijker. en ik zal dr nog een wat meer gaan afstellen! belangrijk is LANGZAAM warm laten worden...!! ( zeker met deze kou...!
 
stevoo 27-1-2009 20:56 Print reply

Posts: 689
zou gewoon direct proberen met grotere sproeier .. want straks heb je ene warm/vast loper
 
MembraaNN beunhaas!!
Royal Club 27-1-2009 20:56 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mrgforce
[...]


sluit me daar bij aan.

als je gaat afstellen zorg dat je blok al wat warm is! daaroor is het afstellen een stuk makkelijker. en ik zal dr nog een wat meer gaan afstellen! belangrijk is LANGZAAM warm laten worden...!! ( zeker met deze kou...!


het is de bedoeling dat je afsteld met een warmgereden blok, daar rijd je voornamelijk mee
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
kennyibanez 27-1-2009 20:58 Print reply

Posts: 529
heb 2km ofz gereden stilletjes niet vollenbak dus ie was warm genoeg, dan viel ie uit (bijna) maar dan doet is het precies minder het zo stotteren en terugvallen, is niet echt stotteren altijd zo pakken lossen pakken lossen...

 
why drive a car, if you can fly an airplane?
Royal Club 27-1-2009 20:58 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: stevoo
zou gewoon direct proberen met grotere sproeier .. want straks heb je ene warm/vast loper


waaruit maak jij op dat zn afstelling bovenin fout is dan?

tot nu toe lees ik alleen maar een verhaaltje dat die kerel zn blok en ontsteking loopt te over belasten door aan het gas te hangen aan zn vrij

dat zon ding in deze kou hoog in toeren springt met koud blok is vrij normaal. ik lees nergens dat die jongen rijdend problemen heeft met zn afstelling
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
kennyibanez 27-1-2009 21:01 Print reply

Posts: 529
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


waaruit maak jij op dat zn afstelling bovenin fout is dan?

tot nu toe lees ik alleen maar een verhaaltje dat die kerel zn blok en ontsteking loopt te over belasten door aan het gas te hangen aan zn vrij

dat zon ding in deze kou hoog in toeren springt met koud blok is vrij normaal. ik lees nergens dat die jongen rijdend problemen heeft met zn afstelling


nee rijdend niet, dus dat hoog in toeren gaan is vrij normaal, wat dan met het terugvallen??
 
why drive a car, if you can fly an airplane?
spike76 27-1-2009 21:01 Print reply
Posts: 183
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kennyibanez
heb 2km ofz gereden stilletjes niet vollenbak dus ie was warm genoeg, dan viel ie uit (bijna) maar dan doet is het precies minder het zo stotteren en terugvallen, is niet echt stotteren altijd zo pakken lossen pakken lossen...



dat is tijdens het rijden of wat?

 
Royal Club 27-1-2009 21:02 Print reply

Posts: 60390
mja, dat had ik even apart gehouden. pak eens een bus deo en spuit eens rond je inlaat (filter/carb/spruitstuk/membraan) en kijk of je toerental veranderd (wel eerst ff 5km ofzo warmrijden)

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: spike76
[...]


dat is tijdens het rijden of wat?



(*%%, dat staat er zelfs

Dit bericht is gewijzigd door Royal Club op 27-1-2009 om 21:03 uur.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
mrgforce 27-1-2009 21:03 Print reply

Posts: 572
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kennyibanez
heb 2km ofz gereden stilletjes niet vollenbak dus ie was warm genoeg, dan viel ie uit (bijna) maar dan doet is het precies minder het zo stotteren en terugvallen, is niet echt stotteren altijd zo pakken lossen pakken lossen...




ik zou een stukje langer rijden.... eerst met choke na een km ofzo zonder choke en dan rustig optrekken en zo kan je telkens meer gas geven en harder optrekken. dan ergens stilstaan en dan paar keer in z'n vrij ( fftjes) gas geven en kijken wat ie doet. zo heb je een goed warmgereden blok en loopt ie stationair ook iets netter. ( hebben je maatjes niet voor de lol aan de stationairschroef of luchtschroef gedraaid) vonden ze op me vorige school nog wel is leuk om te doen.....
 
kennyibanez 27-1-2009 21:04 Print reply

Posts: 529
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: spike76
[...]


dat is tijdens het rijden of wat?



neen niet tijdens het rijden, als ik daarna gwn nog effe laat draaien heeft ie moeite hem aan te houden
 
why drive a car, if you can fly an airplane?
Royal Club 27-1-2009 21:04 Print reply

Posts: 60390
met dit weer duurt het lang voor je blok warm is. als je een temperatuur meter heb ( dat je het kan zien stijgen) kan je proberen een klein stukje van je radiateur af te plakken met ducttape (wel netjes plakken) zodat het wat sneller beurt.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten

Dit topic is 1308 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved