Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Brommer afvoeren

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 811 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #54280 - Brommer afvoeren
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 3302 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Convergence 25-1-2009 22:19 Print reply

Posts: 2192
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ruthger
Jij wilt je brommer afvoeren?:P
Gewoon zonder kenteken rijden, 80cc eronder en hij word zo afgevoerd door de politie



Probeer niet direct grappig te doen,dat mag na 10.000 posts!
 
Project 2010 zie project Snowhite
-Bassie- 25-1-2009 22:20 Print reply

Posts: 6617
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Convergence
[...]



Probeer niet direct grappig te doen,dat mag na 10.000 posts!


hoor ik nu een lama schijten??
 
The way of life is just like the car you drive its good or bad
jan-dx11 26-1-2009 11:12 Print reply

Posts: 4931
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Bassie-
inderdaad dan kan je beter een mooie originele uitlaat kopen.

en die dan ontgrensen die zijn dan sneller dan een leo of zo.

en dan heb je onderin ook wat

dit is gelul.

Maar ik zou voor de v6 gaan. is in tegenstelling toto de e-nox een erg mooie pijp met een mooi geluid.

prestaties zijn wel verglijkbaar, al is de enox iets hoogtoeriger.
 
Er zijn meerdere wegen die naar de hoeren leiden.
timotechniek 26-1-2009 11:48 Print reply
Posts: 69
je kan ook andere carburateur onder zetten. tandwielverhouding veranderen, in heel veel trekkracht -> minder topsnelheid. is ook handig ( heb het allebei gedaan ) ben nu net uit de probleemzone zeg maar
 
Dennisb1991 26-1-2009 22:19 Print reply
Posts: 33
Gewoon een V6 halen en dan de prop een stukje uitboren, kan je zelf mooi zien wat voor snelheid je wil. Wel ff afstellen iedere keer natuurlijk als je stukje hebt geboord. En gewoon je bocht goed bijhouden dan roest ie niet zo snel
 
remco123 27-1-2009 16:44 Print reply

Posts: 41
ja roest is geen probleem, met olie bewerken is geen punt,kwa snelheid idd de prop steeds meer uitboren, tot ik de goeie snelheid heb,

ik ga me denk ik voor de leovince, lijkt me toch iets beter kwa prestaties en looks, en kost maar 150 euro
 
rieju smx /gilardoni 2/technigas enox/17.5 dellorto
jan-dx11 27-1-2009 17:03 Print reply

Posts: 4931
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: remco123
ja roest is geen probleem, met olie bewerken is geen punt,kwa snelheid idd de prop steeds meer uitboren, tot ik de goeie snelheid heb,

ik ga me denk ik voor de leovince, lijkt me toch iets beter kwa prestaties en looks, en kost maar 150 euro

jah, die tip van die twv zou ik wel in 8 nemen, want een prop kost (vanzelfsprekend) erg veel vermogen.
 
Er zijn meerdere wegen die naar de hoeren leiden.
remco123 10-2-2009 18:44 Print reply

Posts: 41
heb me enox besteld , toch kwa rvs en omdat ie mooier staat bij rieju
 
rieju smx /gilardoni 2/technigas enox/17.5 dellorto

Dit topic is 3302 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved