Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - airsal 70

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 872 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #54240 - airsal 70
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
Dit topic is 2483 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

DRDLimited 23-1-2009 19:29 Print topicpost

Posts: 2136
ik kan voor een redelijk bedrag een airsal 70cc clinder kopen gebruikt met nieuwe zuiger.

mijn set up is : standaard 17,5 carb
twv 14/53
Gianellie contie

zou het veel nut hebben alleen een 70 clinder ga ik er veel sneller mee (zonder iets aan me set up te veranderen) en loopt het goed op me conti?
 

robert V 23-1-2009 19:32 Print reply
Posts: 253
lijkt me niet zo nodig bij een gianelli conti maar zal dan wel iets sneller gaan vooral bij optrekken maar ik zou dan al weer eerder aan een 19mm of 21mm carb denken
 
DRDLimited 23-1-2009 19:35 Print reply

Posts: 2136
ik wil de eerst komende tijd niks meer aan me brommer doen dus mijn vraag is heb ik met alleen die cilinder te vervangen een hogere top (zoja hoeveel) en erg meer trek kracht? of is dat amper te merken op mijn set up
 
G33RT 23-1-2009 19:35 Print reply
Posts: 376
17,5mm carb is goed hoor, lekker zuinig...

En ja je zal het wel merken, maar wel goed afstellen.

 
Royal Club 23-1-2009 19:35 Print reply

Posts: 60390
beide: ja
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
robert V 23-1-2009 19:37 Print reply
Posts: 253
Scheelt het dan nog erg veel?
 
Royal Club 23-1-2009 19:39 Print reply

Posts: 60390
in welk opzicht?
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
robert V 23-1-2009 19:41 Print reply
Posts: 253
topsnelheid, trekkracht
 
Royal Club 23-1-2009 19:42 Print reply

Posts: 60390
110 denk. alleen dan wat makkelijker als met ori cil
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
robert V 23-1-2009 19:43 Print reply
Posts: 253
dus top blijft vrijwel hetzelfde
 
Mikf 23-1-2009 19:44 Print reply

Posts: 1295
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: robert V
dus top blijft vrijwel hetzelfde

Ja of hij moet gek veel meer toeren maken...
 
Royal Club 23-1-2009 19:45 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: robert V
dus top blijft vrijwel hetzelfde


gaatie 110 met alleen een conti dan....
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
-Bassie- 23-1-2009 19:46 Print reply

Posts: 6617
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mikf
[...]

Ja of hij moet gek veel meer toeren maken...


of zwaarder vertanden scheelt ook heel erg
 
The way of life is just like the car you drive its good or bad
DRDLimited 23-1-2009 19:49 Print reply

Posts: 2136
hij vraagt er ongeveer 100euro voor met nieuwe zuiger en gebruikers sporen en hij zet hem er voor me op..
 
gprnick 23-1-2009 19:49 Print reply

Posts: 3360
airsal 70 ckkr lekkere cil

ga je zeker wel merken tegen over std cil

en met snelle uitlaat en goede vertanding ga je 110, ik rijd zelf ook met dell 17.5 en ga 105 met te lichte vertanding ( 15-52)
 
Royal Club 23-1-2009 19:50 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DRDLimited
hij vraagt er ongeveer 100euro voor met nieuwe zuiger en gebruikers sporen en hij zet hem er voor me op..


zou je er geen andere krukas inmikken?
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten

Dit topic is 2483 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved