je start hem (lijkt me vanzelfsprekend )
knijp je koppeling in (die linkse hendel)
dan schakel je hem met je linkervoet in zn 1
dan geef je een beetje gas (kweet de setup niet maar zal niet al te snel zijn) tot ong rond de 8k
dan laat je langzaam je koppeling weer opkomen
dan ga je lekker wegrijden en als je voelt of op je kmteller ziet dat je niet meer versnelt dan schakel je weer
gas weg
koppeling in
met je voet schakelen naar zn 2 en dats de andere kant op als net(niet te zacht, je moet namelijk door je vrij heen schakelen meteen )
dan laat je je koppeling weer opkomen en geef je gas
dat doe je ook voor zn 3, zn 4 (en evt ook voor zn 5 en 6)
als je trugschakelt, zorg dan dat er genoeg toeren worden gemaakt, anders voel je wel dat het niet goed ging
dus bij trugschakelen,
koppeling in
ff gas geven
trugschakelen (kan wel 3x meteen)
gasgeven
trugschakelen (naar zn 1 schakelen)
en als je stilstaat naar zn neutraal schakelen
hopelijk snap je er wat van
|