Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - verschil mhr-mhr team-mhr replica

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 981 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #54207 - verschil mhr-mhr team-mhr replica
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 5656 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mtxrijder 21-1-2009 22:07 Print topicpost
Posts: 338
hoi.. ik wil een 80cc cilinder nou zat ik te twijfelen tussen deze

wat is nou normale mhr?

(bestaat er geen 80cc w-poort voor derbi. voor am6 wel.)

Cilinder Malossi MHR Team Derbi Senda, GPR 80cc

Cilinder Malossi MHR Replica Derbi Senda, GPR 80cc

Cilinder Malossi MHR Derbi Senda, GPR LC 78cc


ik had gelezen dat de replica dezelfde spoelpoorten had als een mhr team. klopt dat?'

en het gaat mij alleen om het optrekken(komt een middeltoerige uitlaat op. dus zal niet mega veel toeren maken)

zat zelf te denken aan de replica. maar er is ook een big bore. waar is deze te krijgen? en moet je dan je carters kotteren?


nou wil ik een onderblok kopen. waar het volgende opzit
-MRD close ratio gearbox
- Doppler GP crankshaft (blauwe versie)
- doppler 0,3 membraankleppen
- Carters pasgemaakt op bidalot race cilinder
- MHR koppelingsveren met MK Prorace platen

maar komen de spoelers van een mhr replica redelijk overheen met een bidalot(natuurlijk zullen de bidalot spoelers groter zijn) maar kan ik de cilinder er zo opzetten. dat het nog redelijk loopt?

of scheelt het echt hele cm´s

en kan de replica gereden worden met een middeltoerige uitlaat en standaard carb.?(of moet ik verder gaan naar 17,5-19mm)

is het slim om de onsteking nog vroeger te zetten bij een derbi?

wat kan je krijgen voor een derbi drd blok 2005(orgi. in goede staat)

alvast bedankt.

 

Royal Club 22-1-2009 9:29 Print reply

Posts: 60390
ga voor de verschillen maar searchen, zijn al tig topics over. en of je cilinder mooi zal aansluiten op de spoelers van je blok durf ik niet te zeggen, als het am6 was geweest had ik je kunnen zeggen dat het tegroot zou zijn
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Derbipad 22-1-2009 10:16 Print reply
Posts: 178
De 80 cc polini cilinderheeft een W-poort, verder kan ik je niet helpen.
 
bulteman 22-1-2009 10:39 Print reply

Posts: 1956
belangrijkste verschil tussen team en replica, is dat de team zo;n 2000 toeren hoogtoeriger is.

een replica loopt verders ook super, yasuni spr3 zou er bijvoorbeeld ook goed op lopen, maar dat doen zoveel pijpen
 
Als het regent in September, valt kerst in December.
mtxrijder 22-1-2009 11:24 Print reply
Posts: 338
w-poort polini heb je alleen voor am6

 
robert V 22-1-2009 18:50 Print reply
Posts: 253
replica maakt minder toeren d8 ik
 
falco 22-1-2009 18:52 Print reply

Posts: 3724
MHR REPLICA, zonder losse binnekop en dubbele zuigerveer draait max 12k
MHR , met losse binnekop en enkele zuigerveer iets hoogtoeriger

MHR TEAM, ook met losse binnkop, betere timingen en tot max 15k enkele zuigerveer
 
mtxrijder 23-1-2009 15:56 Print reply
Posts: 338
graag nog hier een antwoord op..

ik had gelezen dat de replica dezelfde spoelpoorten had als een mhr team. klopt dat?

zat zelf te denken aan de replica. maar er is ook een big bore. waar is deze te krijgen? en moet je dan je carters kotteren?


nou wil ik een onderblok kopen. waar het volgende opzit
-MRD close ratio gearbox
- Doppler GP crankshaft (blauwe versie)
- doppler 0,3 membraankleppen
- Carters pasgemaakt op bidalot race cilinder
- MHR koppelingsveren met MK Prorace platen

maar komen de spoelers van een mhr replica redelijk overheen met een bidalot(natuurlijk zullen de bidalot spoelers groter zijn) maar kan ik de cilinder er zo opzetten. dat het nog redelijk loopt?

of scheelt het echt hele cm´s

en scheelt een mrd close ratio bak veel met optrekken?

en waar moet ik opletten als ik zon blok koop(check zoiezo drijfstangspeling-lagers speling.

en kan de replica gereden worden met een middeltoerige uitlaat en standaard carb.?(of moet ik verder gaan naar 17,5-19mm)

is het slim om de onsteking nog vroeger te zetten bij een derbi?

wat kan je krijgen voor een derbi drd blok 2005(orgi. in goede staat)
 
Royal Club 23-1-2009 16:00 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtxrijder
graag nog hier een antwoord op..

ik had gelezen dat de replica dezelfde spoelpoorten had als een mhr team. klopt dat?
klopt
zat zelf te denken aan de replica. maar er is ook een big bore. waar is deze te krijgen? en moet je dan je carters kotteren?
is er niet, zo worden 50mm cilinders voor scooters genoemd

nou wil ik een onderblok kopen. waar het volgende opzit
-MRD close ratio gearbox
- Doppler GP crankshaft (blauwe versie)
- doppler 0,3 membraankleppen
- Carters pasgemaakt op bidalot race cilinder
- MHR koppelingsveren met MK Prorace platen

maar komen de spoelers van een mhr replica redelijk overheen met een bidalot(natuurlijk zullen de bidalot spoelers groter zijn) maar kan ik de cilinder er zo opzetten. dat het nog redelijk loopt?
wss wel
of scheelt het echt hele cm´s

en scheelt een mrd close ratio bak veel met optrekken?
ja, versnellingen liggen veel dichter op elkaar, van wat ik me herinner van dat blok van sander was dat ie rete hard optrok, maar dat de top wel meeviel
en waar moet ik opletten als ik zon blok koop(check zoiezo drijfstangspeling-lagers speling.
gewoon alles

en kan de replica gereden worden met een middeltoerige uitlaat en standaard carb.?(of moet ik verder gaan naar 17,5-19mm)
kan

is het slim om de onsteking nog vroeger te zetten bij een derbi?
alleen als het echt nodig is

wat kan je krijgen voor een derbi drd blok 2005(orgi. in goede staat)
250?


 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Tombrom 23-1-2009 16:52 Print reply

Posts: 15925
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: falco
MHR REPLICA, zonder losse binnekop en dubbele zuigerveer draait max 12k
MHR , met losse binnekop en enkele zuigerveer iets hoogtoeriger

MHR TEAM, ook met losse binnkop, betere timingen en tot max 15k enkele zuigerveer


gewone mhr heeft een vaste kop...

enkel de team een losse...

mhr replica is iets tammer getimed dan de gewone mhr
 
-simon- 23-1-2009 17:06 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tombrom
[...]


gewone mhr heeft een vaste kop...

enkel de team een losse...

mhr replica is iets tammer getimed dan de gewone mhr


replica is toch zelfde als gewone mhr maar met dubbele zuigerveer.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
mtxrijder 23-1-2009 17:13 Print reply
Posts: 338
http://www.josdijkma...d&productId=6222

http://www.josdijkma...d&productId=2586

dit zijn allebei mhr replica.. alleen de ene is 70cc en de andere 80cc.

of zal de andere voor een type blok zijn voor 2000?

 
Royal Club 23-1-2009 17:15 Print reply

Posts: 60390
die 70cc is 1 of ander mislukt schepsel van malossi die niemand kent en ook niemand koopt omdat het voor geen meter vooruit te branden was
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten

Dit topic is 5656 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved