Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - opel corsa

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1109 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #54201 - opel corsa
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3466 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Noordeling 21-1-2009 18:04 Print reply

Posts: 603
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: De Schout
[...]


boeit niet bij een crosa, ofja, alleen als je dieseltje hebt. benzine raakt niets


het is mijn crossauto zegmaar:p maar er ligt dacht ik een 1.2 s in
 
ik praat niet te snel, jij luistert te langzaam.
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 21-1-2009 18:24 Print reply

Posts: 17929
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Thijsje
als je alle onderdelen + gereedschap + kennis in huis hebt, is het een avondje werk..

voor 1e keer wss ff dag vooruit trekken.

hou de tijd wel in de gaten he! dat hij niet te laat of te vroeg komt te staan. daarom ook, vóórdat je hem weer start ff ronddraaien.. zodat je zeker weet dat de kleppen de zuigers niet raken, mocht hij niet op tijd staan.



tis een freerunner, jammer joh
 
Thijsje 21-1-2009 18:32 Print reply

Posts: 1687
zou ik alsnog op het tijdstip gaan letten...
paar tandjes mis en hij loopt niet meer zo fijn



 
http://www.youtube.com/watch?v=8NcqvivbcB8
Martijn II - Forum en Sales Moderator 21-1-2009 18:34 Print reply

Posts: 9841
en aangezien de ontsteking op de nokkenas zit kan je ontstekingstijdstip wel degelijk veranderen.

nieuwe pakking gaat je in veel gevallen ook niet helpen, ding zal wel zo krom als een hoer zijn en zal dus afgeperst en gevlakt moeten worden. al met al ben je dan al gauw 150-200 euro kwijt, afhankelijk van wat de koppakking kost.
 
Too cool for school!
BUURTJE 21-1-2009 18:37 Print reply

Posts: 762
Als hij hele erge witte rook geeft is het je koppakking. Nieuwe koppakking is niet zo veel werk. Binnen 1 a 2 uur moet je hem er toch wel af hebben. Bij opel astra is dit zeker een kwaal. Hij lekt altijd bij de 4 cilinder. Ik heb toevallig zaterdag nog een kopje van een astra gedaan.
 
Yamaha TZR50 '08 Sports White
crossgek - Forum en Sales Moderator 21-1-2009 18:41 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Martijn II
en aangezien de ontsteking op de nokkenas zit kan je ontstekingstijdstip wel degelijk veranderen.

nieuwe pakking gaat je in veel gevallen ook niet helpen, ding zal wel zo krom als een hoer zijn en zal dus afgeperst en gevlakt moeten worden. al met al ben je dan al gauw 150-200 euro kwijt, afhankelijk van wat de koppakking kost.


das effe retourtje naar de sloop , auto's wisselen.
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
Jozeff - Forum en Sales Moderator 21-1-2009 18:51 Print reply

Posts: 10835
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Thijsse
[...]



tis een freerunner, jammer joh


1.4 niet zo uit mijn hoofd.


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Martijn II
en aangezien de ontsteking op de nokkenas zit kan je ontstekingstijdstip wel degelijk veranderen.

nieuwe pakking gaat je in veel gevallen ook niet helpen, ding zal wel zo krom als een hoer zijn en zal dus afgeperst en gevlakt moeten worden. al met al ben je dan al gauw 150-200 euro kwijt, afhankelijk van wat de koppakking kost.


pakkingset ¤60 geloof ik, en kop afpersen en vlakken kost bij ons in de buurt ¤35.
Heb er trouwens genoeg vervangen die niet krom waren. De moeite van het uit elkaar halen wel waard denk ik, als de rest nog wat is van de auto.

 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Martijn II - Forum en Sales Moderator 21-1-2009 19:09 Print reply

Posts: 9841
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jozeff
[...]


1.4 niet zo uit mijn hoofd.


[...]


pakkingset ¤60 geloof ik, en kop afpersen en vlakken kost bij ons in de buurt ¤35.
Heb er trouwens genoeg vervangen die niet krom waren. De moeite van het uit elkaar halen wel waard denk ik, als de rest nog wat is van de auto.



35 eu?
waar is dat?

 
Too cool for school!
J.wally 21-1-2009 19:37 Print reply

Posts: 2301
dus je gaat naar sloop brengt dat ding en neemt weer een andree gare bak terug mee
 
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 21-1-2009 19:39 Print reply

Posts: 17929
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Martijn II
[...]


35 eu?
waar is dat?




kost t hier ook, vlakken 25, 6 cilinder honen 40 euro, incl nameten
 
De Schout 21-1-2009 19:43 Print reply
Posts: 5327
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Martijn II
[...]


35 eu?
waar is dat?



35 voor vlakken geloof ik nog wel, maar voor afpersen+vlakken moet ik nog zien
 
tune tweak fiddle bang bummer
Joel_koningslust 21-1-2009 19:47 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: De Schout
[...]


35 voor vlakken geloof ik nog wel, maar voor afpersen+vlakken moet ik nog zien



lijkt me ook eerder een prijs voer alleen vlakken

afpersen is toch meestal wel een stukje duurder
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Martijn II - Forum en Sales Moderator 21-1-2009 20:12 Print reply

Posts: 9841
wilde al zeggen...

wel leuk hoeveel mensen niet laten afpersen...en dan later erachterkomen dat de kop alsnog lek is en dan meer geld weggegooid hebben.

 
Too cool for school!
Thijsje 21-1-2009 20:20 Print reply

Posts: 1687
wat bedoelen jullie met afpersen...
 
http://www.youtube.com/watch?v=8NcqvivbcB8
70malossi 21-1-2009 20:47 Print reply
Posts: 4176
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Thijsje
wat bedoelen jullie met afpersen...


harrie zn zwanz in je ster laten duwen,en dan met perslucht in je mond druk opbouwen,en als de druk na 24 uur nog net zo hoog is ben je goedgekeurd
 
Om leen te quoten : Die subaru spaait m hard jong

Dit topic is 3466 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved