Bonomel |
20-1-2009 13:51 |
Posts: 1363 |
wat noem jij hoog in toeren zitten?
|
|
BMW |
|
maikel-1991 |
20-1-2009 13:53 |
Posts: 545 |
iets lichter vertanden, of een grotere carb indien van toepassing
|
|
Mtx-sh 110cc 6 bak proma 80cc bovenlangs 26 mm mikuni > 35 roller in zn 1 =D |
|
pakestok |
20-1-2009 13:54 |
Posts: 37 |
max snelheid in de versnelling ... (ook te horen aan het geluid)
|
|
|
|
maikel-1991 |
20-1-2009 13:56 |
Posts: 545 |
wat is je setup?
topsnelheid
vertanding
hoeveel versnellingen ?
|
|
Mtx-sh 110cc 6 bak proma 80cc bovenlangs 26 mm mikuni > 35 roller in zn 1 =D |
|
pakestok |
20-1-2009 14:11 |
Posts: 37 |
Wat is je setup?
- 70cc cilinder
- 20 mm carburateur
topsnelheid
de kilometer teller doet het niet, maar als ik de verkoper mag gelofen is het rond de 85
vertanding
weet niet
Hoeveel versnellingen ?
4
|
|
|
|
Saknet |
20-1-2009 14:12 |
Posts: 10355 |
mikuni? meet je gasnaald eens op in lengte.
als je 1 van 50mm hebt moet je 1 van 47
Dit bericht is gewijzigd door Saknet op 20-1-2009 om 14:15 uur.
|
|
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk. |
|
Mikf |
20-1-2009 14:16 |
Posts: 1295 |
Nog genoeg compressie?
|
|
|
|
maikel-1991 |
20-1-2009 15:03 |
Posts: 545 |
ik heb het ook gehad, sproeiertje moest iets groter, gasnaald een standje hoger, nieuwe zuigerveren, kop afgevlakt zonder pakking. meteen stuk meer kracht
|
|
Mtx-sh 110cc 6 bak proma 80cc bovenlangs 26 mm mikuni > 35 roller in zn 1 =D |
|
robert V |
20-1-2009 15:18 |
Posts: 253 |
Andere tanwielverhouding helpt, ik het ook op mn brommer wel irritant
|
|
|
|
G33RT |
20-1-2009 16:20 |
Posts: 376 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Saknet
mikuni? meet je gasnaald eens op in lengte.
als je 1 van 50mm hebt moet je 1 van 47
Dit bericht is gewijzigd door Saknet op 20-1-2009 om 14:15 uur.
Oke, verklaar je nader, waarom zou dit beter zijn?
Ben wel benieuwd.
|
|
|
|
johankreidlerman |
20-1-2009 19:16 |
Posts: 3693 |
50cc , zo jah.
koop 70cc
|
|
Ik wil geen geert, ik wil iets Wilders :P |
|
Derbi-Olaf |
20-1-2009 19:18 |
Posts: 14999 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: G33RT
[...]
Oke, verklaar je nader, waarom zou dit beter zijn?
Ben wel benieuwd.
krijgt 'ie meer benzine onderin, en onderin weinig trekkracht is vaak te danken aan een te arm mengsel.(onderin tenminste)
Dit bericht is gewijzigd door Derbi-Olaf op 20-1-2009 om 19:22 uur.
|
|
Heeft een SOHC in z'n broek! |
|
jimbob |
20-1-2009 19:20 |
Posts: 635 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]
krijgt 'ie meer benzine onderin, en onderin weinig trekkracht is vak te danken aan een te arm mengsel.
Bedoel je niet een te rijk mengsel, met een te arm mengsel trekt ie toch altijd juist heel hard, alleen slijt ie keihard?
|
|
|
|
Derbi-Olaf |
20-1-2009 19:21 |
Posts: 14999 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: jimbob
[...]
Bedoel je niet een te rijk mengsel, met een te arm mengsel trekt ie toch altijd juist heel hard, alleen slijt ie keihard?
ik bedoel het zoals ik het zeg
|
|
Heeft een SOHC in z'n broek! |
|
pakestok |
22-1-2009 17:00 |
Posts: 37 |
mijn tandwiel verhouding is 14-44
hoeveel zal ik lichter nemen ?
iemand een idee
|
|
|
|