Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - hoge toeren om door te gaan.

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 776 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #54172 - hoge toeren om door te gaan.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1564 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

pakestok 20-1-2009 13:49 Print topicpost
Posts: 37
Mijn mt5 schakeld lekker maar ik moet erg hoog in toeren zitten, om in de volgende versnelling ook nog door de gaan. Anders blijf ik hangen in die versnelling erna.
hoe kan dit ?
 

Bonomel 20-1-2009 13:51 Print reply

Posts: 1363
wat noem jij hoog in toeren zitten?
 
BMW
maikel-1991 20-1-2009 13:53 Print reply

Posts: 545
iets lichter vertanden, of een grotere carb indien van toepassing
 
Mtx-sh 110cc 6 bak proma 80cc bovenlangs 26 mm mikuni > 35 roller in zn 1 =D
pakestok 20-1-2009 13:54 Print reply
Posts: 37
max snelheid in de versnelling ... (ook te horen aan het geluid)
 
maikel-1991 20-1-2009 13:56 Print reply

Posts: 545
wat is je setup?
topsnelheid
vertanding
hoeveel versnellingen ?
 
Mtx-sh 110cc 6 bak proma 80cc bovenlangs 26 mm mikuni > 35 roller in zn 1 =D
pakestok 20-1-2009 14:11 Print reply
Posts: 37
Wat is je setup?
- 70cc cilinder
- 20 mm carburateur

topsnelheid
de kilometer teller doet het niet, maar als ik de verkoper mag gelofen is het rond de 85

vertanding
weet niet
Hoeveel versnellingen ?
4
 
Saknet 20-1-2009 14:12 Print reply

Posts: 10355
mikuni? meet je gasnaald eens op in lengte.
als je 1 van 50mm hebt moet je 1 van 47

Dit bericht is gewijzigd door Saknet op 20-1-2009 om 14:15 uur.
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
Mikf 20-1-2009 14:16 Print reply

Posts: 1295
Nog genoeg compressie?
 
maikel-1991 20-1-2009 15:03 Print reply

Posts: 545
ik heb het ook gehad, sproeiertje moest iets groter, gasnaald een standje hoger, nieuwe zuigerveren, kop afgevlakt zonder pakking. meteen stuk meer kracht
 
Mtx-sh 110cc 6 bak proma 80cc bovenlangs 26 mm mikuni > 35 roller in zn 1 =D
robert V 20-1-2009 15:18 Print reply
Posts: 253
Andere tanwielverhouding helpt, ik het ook op mn brommer wel irritant
 
G33RT 20-1-2009 16:20 Print reply
Posts: 376
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Saknet
mikuni? meet je gasnaald eens op in lengte.
als je 1 van 50mm hebt moet je 1 van 47

Dit bericht is gewijzigd door Saknet op 20-1-2009 om 14:15 uur.


Oke, verklaar je nader, waarom zou dit beter zijn?
Ben wel benieuwd.
 
johankreidlerman 20-1-2009 19:16 Print reply

Posts: 3693
50cc , zo jah.
koop 70cc
 
Ik wil geen geert, ik wil iets Wilders :P
Derbi-Olaf 20-1-2009 19:18 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: G33RT
[...]


Oke, verklaar je nader, waarom zou dit beter zijn?
Ben wel benieuwd.

krijgt 'ie meer benzine onderin, en onderin weinig trekkracht is vaak te danken aan een te arm mengsel.(onderin tenminste)

Dit bericht is gewijzigd door Derbi-Olaf op 20-1-2009 om 19:22 uur.
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
jimbob 20-1-2009 19:20 Print reply

Posts: 635
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]

krijgt 'ie meer benzine onderin, en onderin weinig trekkracht is vak te danken aan een te arm mengsel.


Bedoel je niet een te rijk mengsel, met een te arm mengsel trekt ie toch altijd juist heel hard, alleen slijt ie keihard?
 
Derbi-Olaf 20-1-2009 19:21 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jimbob
[...]


Bedoel je niet een te rijk mengsel, met een te arm mengsel trekt ie toch altijd juist heel hard, alleen slijt ie keihard?

ik bedoel het zoals ik het zeg
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
pakestok 22-1-2009 17:00 Print reply
Posts: 37
mijn tandwiel verhouding is 14-44

hoeveel zal ik lichter nemen ?

iemand een idee
 

Dit topic is 1564 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved