Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - NS1 het zelfde als NSR?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1017 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #54106 - NS1 het zelfde als NSR?
Pagina 2 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 6808 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Derbi-Olaf 15-1-2009 21:19 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MaartenHonda
das dus eigenlijk wel jammer.. want er zijn neit zo heel veel onderdelen voor te vinden zag ik al op Marktplaats.. en dan kan ik hem niet laten keuren als bromfiets.

NSR-frame kopen met kenteken, en een setje slagletters
en de friese mentaliteit.
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
grasmaaier89 15-1-2009 21:20 Print reply

Posts: 14412
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MaartenHonda
das dus eigenlijk wel jammer.. want er zijn neit zo heel veel onderdelen voor te vinden zag ik al op Marktplaats.. en dan kan ik hem niet laten keuren als bromfiets.



maar absoluut geen reden om m weg te doen.
gwn houden en fixen naar ori.. over een paar jaar is dat ding veel waard
 
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon
just_pelmke 15-1-2009 21:20 Print reply

Posts: 1349
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MaartenHonda
das dus eigenlijk wel jammer.. want er zijn neit zo heel veel onderdelen voor te vinden zag ik al op Marktplaats.. en dan kan ik hem niet laten keuren als bromfiets.


hoe bedoel je?
als er 50 cc onder licht,45 gaat en de juiste nummers op het frame staan zal het wel lukken denk ik.
meen dat meerdere mensen dat al gedaan hebben.
hoe dat precies moet weet ik niet,heb ik geen ervaring mee
 
86 cc rs XD ---- trek limburgse wijsheid nooit in twijfel
kenny77 15-1-2009 21:21 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: just_pelmke
[...]


hoe bedoel je?
als er 50 cc onder licht,45 gaat en de juiste nummers op het frame staan zal het wel lukken denk ik.
meen dat meerdere mensen dat al gedaan hebben.
hoe dat precies moet weet ik niet,heb ik geen ervaring mee


Nee gaat niet lukken, als het een motor is.
en je zal ook nog papieren er bij moeten hebben lijkt me.

edit: @ ts je kan kijken op de cilinder staat de cilinder inhoud.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 15-1-2009 om 21:22 uur.
 
grasmaaier89 15-1-2009 21:21 Print reply

Posts: 14412
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: just_pelmke
[...]


hoe bedoel je?
als er 50 cc onder licht,45 gaat en de juiste nummers op het frame staan zal het wel lukken denk ik.
meen dat meerdere mensen dat al gedaan hebben.
hoe dat precies moet weet ik niet,heb ik geen ervaring mee



geluidniveau moet 97 dB zijn, remmen moeten goed werken, profiel moet op je banden zitten, alles moet werken van elecktronica.
Waarschijnlijk nog meer, maar dit heb ik maar van hier.
 
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon
MaartenHonda 15-1-2009 21:22 Print reply

Posts: 182
Het is een 80cc std wat eronder zit.. oftewel geen bromfiets meer, dus kan ik hem niet meer als bromfiets laten schouwen, en aangezien er niet veel onderdelen voor tekoop zijn, kan ik beter een nsr kopen
 
Derbi-Olaf 15-1-2009 21:22 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: grasmaaier89
[...]



geluidniveau moet 97 dB zijn, remmen moeten goed werken, profiel moet op je banden zitten, alles moet werken van elecktronica.
Waarschijnlijk nog meer, maar dit heb ik maar van hier.

en op de originele "paperassen" moet staan dat de constructie-snelheid 45km/h is
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
grasmaaier89 15-1-2009 21:23 Print reply

Posts: 14412
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MaartenHonda
Het is een 80cc std wat eronder zit.. oftewel geen bromfiets meer, dus kan ik hem niet meer als bromfiets laten schouwen, en aangezien er niet veel onderdelen voor tekoop zijn, kan ik beter een nsr kopen



kan ook, maar die zijn ook duur
beter koop je een mt5, ben je goedkoper uit
 
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon
just_pelmke 15-1-2009 21:23 Print reply

Posts: 1349
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77


Nee gaat niet lukken, als het een motor is.
en je zal ook nog papieren er bij moeten hebben lijkt me.

edit: @ ts je kan kijken op de cilinder staat de cilinder inhoud.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 15-1-2009 om 21:22 uur.


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]

NSR-frame kopen met kenteken, en een setje slagletters
en de friese mentaliteit.



heb ik ook al gezegt,vorige pagina
 
86 cc rs XD ---- trek limburgse wijsheid nooit in twijfel
MaartenHonda 15-1-2009 21:23 Print reply

Posts: 182
MT5 heb ik al wil weer eens wat anders
 
Banaan 15-1-2009 21:26 Print reply

Posts: 5725
Als je NSR koopt dit blokje dr onder gooien ja
 
grasmaaier89 15-1-2009 21:26 Print reply

Posts: 14412
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MaartenHonda
MT5 heb ik al wil weer eens wat anders



een honda ss50
 
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon
MaartenHonda 15-1-2009 21:27 Print reply

Posts: 182
Et probleem is,, het blokje is het enige wat 1 bonk roest is.. hij vonkt wel en krijgt benzine.. maar lopen? Ho maar.. Dus moet nog even kijken, eerst maar us verder met de honda mt.. en dan kijken wat ik met dit barrel moet
 
kenny77 15-1-2009 21:28 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MaartenHonda
Et probleem is,, het blokje is het enige wat 1 bonk roest is.. hij vonkt wel en krijgt benzine.. maar lopen? Ho maar.. Dus moet nog even kijken, eerst maar us verder met de honda mt.. en dan kijken wat ik met dit barrel moet


Wat je er mee moet aan mij geven natuurlijk.
 
MaartenHonda 15-1-2009 21:29 Print reply

Posts: 182
Verpats hem wel in onderdelen Frampje heb ik al iemand voor
 

Dit topic is 6808 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved