Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Uiterlijk Forum - Conti uitlaat verchroomd

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1072 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Uiterlijk Forum - Topic #54077 - Conti uitlaat verchroomd
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 2227 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

DRDLimited 14-1-2009 16:50 Print topicpost

Posts: 2136
ik heb van iemand een gianellie conti gekocht deze uitlaat was in een speciaal chroombad geweest rond de 120 euro in Adam

Hij had er al 2000 km opzitten ofzo toen ik hem kocht hij zag er nog uit als nieuw

nu heb ik hem eronder en begint bij me montstuk het chroom eraf te bladderen en snel te roesten het word steeds erger :S

wat kan ik het beste doen? kan chroom wel tegen trillen want zo een conti trilt nogal erg.


 

Royal Club 14-1-2009 16:51 Print reply

Posts: 60390
goedkoop verchroomd
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
DRDLimited 14-1-2009 16:52 Print reply

Posts: 2136
??

hij had via zijn vader gedaan dus kon het goedkoper regelen als ik het goed heb.

maar geen beter andwoord of oplossing?
 
Royal Club 14-1-2009 16:53 Print reply

Posts: 60390
ja, als je die zooi op dat soort punten niet bijhoud dan gaat het loslaten, valt weinig tegen te doen
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
DRDLimited 14-1-2009 16:56 Print reply

Posts: 2136
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
ja, als je die zooi op dat soort punten niet bijhoud dan gaat het loslaten, valt weinig tegen te doen



ik heb hem alltijd heeeeel goed bijgehouden dus klopt niet wat je zegt..
 
Royal Club 14-1-2009 16:57 Print reply

Posts: 60390
het feit dat het afbladderd zegt anders
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Frysk 14-1-2009 16:57 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DRDLimited
[...]



ik heb hem alltijd heeeeel goed bijgehouden dus klopt niet wat je zegt..



is gewoon kut verchroomd punt uit, andere reden is er niet
 
giggitybyte
DRDLimited 14-1-2009 16:58 Print reply

Posts: 2136
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
het feit dat het afbladderd zegt anders



het ligt zeker niet aan het onderhoud het bladderde er af terwijl er gewoon totaal geen aanslag oid. op zad was ook de zomer periode dus hij was zeer goed onderhouden.

ik denk zelf door trilling oid. maar mijn vraag is ook hoe verkom ik dat het erger word want me bocht ziet er nog goed uit
 
MarTijn tzr 14-1-2009 17:01 Print reply

Posts: 6970
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DRDLimited
[...]



het ligt zeker niet aan het onderhoud het bladderde er af terwijl er gewoon totaal geen aanslag oid. op zad was ook de zomer periode dus hij was zeer goed onderhouden.

ik denk zelf door trilling oid. maar mijn vraag is ook hoe verkom ik dat het erger word want me bocht ziet er nog goed uit


ik denk niet dat je het tegen houdt
 
minder blauw op straat zorgt ervoor dat ik harder gaat!
Viertakt 14-1-2009 17:04 Print reply

Posts: 3586
Ding is gewoon niet goed verchroomd. Het chroom is wss niet goed op het metaal gehecht. Ik gok op een slechte voorbehandeling.

Chroom is prima bestand tegen corrosie, trillingen, hitte. Als het goed verchroomd is, is het niet kapot te krijgen.
 
Viertakt uber alles.
pee 14-1-2009 19:09 Print reply

Posts: 648
ik sluit me aan bij de rest.
je uitlaat is voordat hij in het chroombad is gedouwd slecht voorbehandeld.
Je kunt het proces van corrosie niet tegenhouden, hoogstens vertragen.

.


 
Yamaha R1
DRDLimited 14-1-2009 19:12 Print reply

Posts: 2136
vriend van me gaat ff aan z,n pa vragen bij welk bedrijf het is gedaan.

maak ik kans dat ze het overnieuw doen ofzo als ik ze bel?

Ik ga zoieso bellen als ze t nummer hebben maar toch
 
MarTijn tzr 14-1-2009 19:16 Print reply

Posts: 6970
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DRDLimited
vriend van me gaat ff aan z,n pa vragen bij welk bedrijf het is gedaan.

maak ik kans dat ze het overnieuw doen ofzo als ik ze bel?

Ik ga zoieso bellen als ze t nummer hebben maar toch


waarschijnlijk niet...

aangezien hij al korting heeft gekregen. en dat ze daarom wel wa zijn vergeten
 
minder blauw op straat zorgt ervoor dat ik harder gaat!
falco 14-1-2009 19:19 Print reply

Posts: 3724
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DRDLimited
vriend van me gaat ff aan z,n pa vragen bij welk bedrijf het is gedaan.

maak ik kans dat ze het overnieuw doen ofzo als ik ze bel?

Ik ga zoieso bellen als ze t nummer hebben maar toch


als je zoiets gaat verchromen moet je voordat dat gebeurt je uitlaat VOLLEDIG ontroesten, doe je dit niet, dan zal je uitlaat onder het chroom vrolijk doorrotten, zelfde verhaal met hittebestendige lak waar veel mensen de fout in gaan
 
DRDLimited 14-1-2009 19:21 Print reply

Posts: 2136
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: falco
[...]


als je zoiets gaat verchromen moet je voordat dat gebeurt je uitlaat VOLLEDIG ontroesten, doe je dit niet, dan zal je uitlaat onder het chroom vrolijk doorrotten, zelfde verhaal met hittebestendige lak waar veel mensen de fout in gaan



de uitlaat was nieuw :P dus geen roest

en nou korting dat is wat ik dacht maar weet het niet meer zeker hoe het verhaal zat
 
bulteman 15-1-2009 10:59 Print reply

Posts: 1956
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DRDLimited
[...]



de uitlaat was nieuw :P dus geen roest

en nou korting dat is wat ik dacht maar weet het niet meer zeker hoe het verhaal zat


nieuw zijn ze vettig E.D.

kan haast alleen maar aan het voorbehandelen liggen, helaas
 
Als het regent in September, valt kerst in December.

Dit topic is 2227 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved