Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Technical Forum - Topic #54050 - Boringen lijst
|
Pagina 8 van 8
|
Dit topic is 37326 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Niek de Wildt |
11-10-2009 23:12 |
Posts: 7168 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: kenny77
jup die 50cc moet er eigenlijk wel nog bij.
Doe ik.
zit overigens nog steeds met die rode dingen
Dit bericht is gewijzigd door Niek de Wildt op 11-10-2009 om 23:12 uur.
|
|
|
|
Royal Club |
11-10-2009 23:13 |
Posts: 60390 |
is een nieuwe gilardoni voor am6 (hadden we het laatst over) 48boring, is ook versie met lange slag. ook 48mm boring.
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
kenny77 |
11-10-2009 23:15 |
|
jeroentjen13 |
16-12-2009 13:19 |
Posts: 850 |
honda wallaroo:
boring x slag: 40 x 39.1
Quote: Oorspronkelijk gepost door: jossy
slag = 39,1mm
drijfstanglengte = 76mm
|
|
|
|
kpotmake |
16-12-2009 14:07 |
Posts: 3065 |
am6 airsal cilinder is er ook in 50mm
|
|
alu lassen / tig lassen / frees-draaiwerk nodig? PM www.weekers.nl |
|
mb8 |
16-12-2009 22:21 |
Posts: 90 |
slag mb8 is 50.1 slag mtx o.t. is 50.8 rest buiten mtx om is gelijk aan mb in zowel 50 als 80cc uitvoering correct me if i'm wrong
|
|
|
|
ikkejw |
16-12-2009 22:25 |
Posts: 9886 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mb8
slag mb8 is 50.1 slag mtx o.t. is 50.8 rest buiten mtx om is gelijk aan mb in zowel 50 als 80cc uitvoering correct me if i'm wrong
ja nee
mt8, mb8, mtx80 is allemaal 49.5
Dit bericht is gewijzigd door ikkejw op 16-12-2009 om 22:25 uur.
|
|
Preserve nature - Always wear a helmet |
|
mb8 |
16-12-2009 22:27 |
Posts: 90 |
hmmm de 1 zegt dit de ander dat, tijd voor bewijs
|
|
|
|
Niek de Wildt |
16-12-2009 22:49 |
Posts: 7168 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mb8
hmmm de 1 zegt dit de ander dat, tijd voor bewijs
Bewijs is er al zat geweest, heb het zelf ook met een dieptemaat nagemeten, is 49,5mm
|
|
|
|
mb8 |
17-12-2009 19:01 |
Posts: 90 |
k dat geloof ik wel van je, thanks en dat geld ook voor mtx o.t. btw?
|
|
|
|
tosser |
17-12-2009 19:28 |
Posts: 393 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: jeroentjen13
honda wallaroo:
boring x slag: 40 x 39.1
[...]
dus als ik het goed begrijp kan een wallaroo cilinder makkelijk op en puch.(met de enige aanpassingen)
|
|
|
|
kenny77 |
17-12-2009 19:40 |
Posts: 29286 |
slag van de puch is 43mm dus niet echt handig.
|
|
|
|
Derbi-Olaf |
17-12-2009 20:38 |
Posts: 14999 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mb8
k dat geloof ik wel van je, thanks en dat geld ook voor mtx o.t. btw?
ja, ik heb hier MTX80OT en MT80 blokken gehad
Ik kwam elke keer op 49.6 uit, maar dat zal wel aan mij liggen
|
|
Heeft een SOHC in z'n broek! |
|
honda fryslan |
17-12-2009 22:41 |
Posts: 1914 |
het is idd gewoon 49.5mm
wat betreft de wallaroo cilinder op een puch bouwen.. dat gaat waarschijnlijk nooit goed lopen..
een 39 slag cilinder is erg moeilijk op een langere slag krukas te maken.. m.a.w. begin er maar niet aan..
|
|
2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 Nederlandskampioen Brommersprint Automatenklasse |
|
Dit topic is 37326 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 8 van 8
|
|