Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Meer vermogen RS50

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1027 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #54036 - Meer vermogen RS50
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
Dit topic is 1770 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

bobboiten 11-1-2009 13:38 Print topicpost

Posts: 2771
Hey,
ik heb een RS50 uit 2002. Ze is standaard ontgrenst met andere uitlaat (gianelli). De twv is 13-47 en ik haal ong 90km/u Nu wil ik nog iets meer vermogen zonder meer cc's. Carberateur wil ik liever ook niet groter omdat ze nu al genoeg zuipt (14mm standaard) is er iets wat ik zou kunnen doen voor meer vermogen?
 
Haal eruit wat erin zit | Live by the day & enjoy each one

Royal Club 11-1-2009 13:39 Print reply

Posts: 60390
andere uitlaat :+
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
bobboiten 11-1-2009 13:39 Print reply

Posts: 2771
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
andere uitlaat :+


wat raad je aan?
 
Haal eruit wat erin zit | Live by the day & enjoy each one
Royal Club 11-1-2009 13:40 Print reply

Posts: 60390
die ik verkoop natuurlijk
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
bobboiten 11-1-2009 13:41 Print reply

Posts: 2771
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
die ik verkoop natuurlijk


XD kan ik mijn dempertje daarop zetten?? en hoeveel moet je ervoor hebben?
 
Haal eruit wat erin zit | Live by the day & enjoy each one
Joel_koningslust 11-1-2009 13:42 Print reply

Posts: 14514
cilinder laten tunen en een beter uitlaatje

en eventueel voor de gasreactie een mvt of polini ontsteking

Dit bericht is gewijzigd door Joel_koningslust op 11-1-2009 om 13:43 uur.
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Royal Club 11-1-2009 13:45 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
cilinder laten tunen en een beter uitlaatje

en eventueel voor de gasreactie een mvt of polini ontsteking

Dit bericht is gewijzigd door Joel_koningslust op 11-1-2009 om 13:43 uur.


mvt heb ik alleen nog maar gezeik mee gezien op bf :=
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Raoul 11-1-2009 13:48 Print reply

Posts: 2997
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


mvt heb ik alleen nog maar gezeik mee gezien op bf :=


heb er een gehad ooit, liep prima en geen gezeik mee gehad
 
Aprilia MX (H)
Joel_koningslust 11-1-2009 13:55 Print reply

Posts: 14514
ik heb er eigenlijk ook nog niet veel slechts over gehoord eerlijk gezegd

alleen die ken. maja, daar laten we het maar niet over hebben
hij verkoopt dat ding en de koper vond binnen een half uurtje al een gebroken kabeltje en ken had uren met dat ding liggen klotne

Dit bericht is gewijzigd door Joel_koningslust op 11-1-2009 om 13:55 uur.
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
bobboiten 11-1-2009 13:59 Print reply

Posts: 2771
is zo'n ontsteking moeilijk aan te sluiten en af te stellen?
 
Haal eruit wat erin zit | Live by the day & enjoy each one
Royal Club 11-1-2009 14:00 Print reply

Posts: 60390
als we ken moeten geloven wel ja
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Joel_koningslust 11-1-2009 14:02 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bobboiten
is zo'n ontsteking moeilijk aan te sluiten en af te stellen?


nee

maar als je jouw setup zo houdt schiet je er vrijwel niks mee op
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
bobboiten 11-1-2009 14:16 Print reply

Posts: 2771
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]


nee

maar als je jouw setup zo houdt schiet je er vrijwel niks mee op

dan laat ik het lekker zo qua ontsteking. Keiji zegt dat ik me uitlaat maar eens moet ontkolen dus dan doen we dat maar eens :P
 
Haal eruit wat erin zit | Live by the day & enjoy each one
Jasper Strahiem 11-1-2009 14:16 Print reply

Posts: 1950
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bobboiten
is zo'n ontsteking moeilijk aan te sluiten en af te stellen?

Het is best wel een apart ding. Royal heeft bij een schema achtig iets ervan gesuurd. Toen heb ik hem wel kunnen aan sluiten. Maar ik houd wel 2 draden over. En als ik de blauwe draad aansluit houd die op bij 6000 toeren of so. Vet apart. Maar de gas reactie is wel veel beter als orgineel. En je hebt nog gewoon goed licht.
 
Make the most of now
Royal Club 11-1-2009 14:26 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jasper Strahiem
[...]

Het is best wel een apart ding. Royal heeft bij een schema achtig iets ervan gesuurd. Toen heb ik hem wel kunnen aan sluiten. Maar ik houd wel 2 draden over. En als ik de blauwe draad aansluit houd die op bij 6000 toeren of so. Vet apart. Maar de gas reactie is wel veel beter als orgineel. En je hebt nog gewoon goed licht.


is dat blauwe draad geen begrenzer? ik weet namelijk wel dat er mvt's zijn MET begrenzer
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Mister.P 11-1-2009 14:41 Print reply

Posts: 65
Gewoon cilinder goed bewerken En een opmaat uitlaat (A)
 
Is Dat een raket waar je op rijd ?!! Nee het is een snorfiets!!

Dit topic is 1770 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved