Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Slot bevroren

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1086 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #54029 - Slot bevroren
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 7027 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Raoul 10-1-2009 16:57 Print reply

Posts: 2997
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jan-dx11
gewoon er overheen pissen. is warm, dus het ijs ontdooit. ook is het zout, dus bevriest het van8 ook niet weer


ja of je haalt bus laxeermiddel en diareert eroverheen

shitbrainz, wie gaat nou over zun dashboard pissen
 
Aprilia MX (H)
BrommertJacco 10-1-2009 17:08 Print reply

Posts: 2328
Antivries erin spuiten. Je kan van die kleine flesjes kopen voor in het sleutelgat. Anders warm water.
 
Modderfokker
MarTijn tzr 10-1-2009 17:17 Print reply

Posts: 6970
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BrommertJacco
Antivries erin spuiten. Je kan van die kleine flesjes kopen voor in het sleutelgat. Anders warm water.


warm water bevriest nog sneller als koud water, Jacco.

gewoon sleutel verhitten en er in stoppen.

dan geen wd 40 er in spuiten maar contactspray!!!
 
minder blauw op straat zorgt ervoor dat ik harder gaat!
BrommertJacco 10-1-2009 17:19 Print reply

Posts: 2328
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MarTijn tzr
[...]


warm water bevriest nog sneller als koud water, Jacco.

gewoon sleutel verhitten en er in stoppen.

dan geen wd 40 er in spuiten maar contactspray!!!

huh? weer wat geleerd.
 
Modderfokker
slenger 10-1-2009 17:26 Print reply
Posts: 363
hij rijd weer,

maar nu andere probleem.

Ik had stuk gereden 8 km ongeveer.
En daarna even laten koelen, wou hij niet starten (elektrisch).
Dus ik aanlopen 3 meter(is meestal genoeg) en opeens een hele harde knal. Ik schrok me half dood. Dus ik even minuutje wachten en even kijken als ik wat kon vinden. Daarna (elektrisch) starten. deed hij het direct en hij reed wel gewoon. Maar hij knalt niet zo maar denk ik?
 
mhclub.tk - Under construction.
jimbob 10-1-2009 17:28 Print reply

Posts: 635
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: slenger
hij rijd weer,

maar nu andere probleem.

Ik had stuk gereden 8 km ongeveer.
En daarna even laten koelen, wou hij niet starten (elektrisch).
Dus ik aanlopen 3 meter(is meestal genoeg) en opeens een hele harde knal. Ik schrok me half dood. Dus ik even minuutje wachten en even kijken als ik wat kon vinden. Daarna (elektrisch) starten. deed hij het direct en hij reed wel gewoon. Maar hij knalt niet zo maar denk ik?


Als ie eerst niet aangaat kan er wat onverbrande benzine in de uitlaat zitten, als ie dan even aanslaat kan je een knal krijgen, is niet echt iets bijzonders.
 
mrgforce 10-1-2009 17:30 Print reply

Posts: 572
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: slenger
hij rijd weer,

maar nu andere probleem.

Ik had stuk gereden 8 km ongeveer.
En daarna even laten koelen, wou hij niet starten (elektrisch).
Dus ik aanlopen 3 meter(is meestal genoeg) en opeens een hele harde knal. Ik schrok me half dood. Dus ik even minuutje wachten en even kijken als ik wat kon vinden. Daarna (elektrisch) starten. deed hij het direct en hij reed wel gewoon. Maar hij knalt niet zo maar denk ik?


hoe heb je gereden? als je met deze kou hem niet laat warm worden kan de benzine minder verbranden dus krijg je wat onverbrande benzine in je uitlaat en als je hard ( hoog in toeren) aan komt rijden en plots snel afremt en dan terug schakelt krijg ie niet echt rust om bij te komen. vandaar dat ie ff niet wou. ( denk ik dan, wel vaker met brommertjes meegemaakt)
 
slenger 10-1-2009 17:31 Print reply
Posts: 363
denk inderdaad dat ik te snel hoog toerig heb gereden.
Maar is er nu iets kapot of heb ik geluk gehad?
 
mhclub.tk - Under construction.
-Bassie- 10-1-2009 17:32 Print reply

Posts: 6617
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: slenger
denk inderdaad dat ik te snel hoog toerig heb gereden.
Maar is er nu iets kapot of heb ik geluk gehad?


snif snif

er is niks stuk
 
The way of life is just like the car you drive its good or bad
mrgforce 10-1-2009 17:42 Print reply

Posts: 572
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: slenger
denk inderdaad dat ik te snel hoog toerig heb gereden.
Maar is er nu iets kapot of heb ik geluk gehad?



haha nee niks is kapot! beetje onverbrande benzine kan geen kwaad! maar te snel warm worden wel! gaat de boel sneller van slijten! benzine in je tank is erg koud en blijft erg koud gedurende de rit. je blok in tegen deel word lekker warm. daarom zal je ook merken rij je hem rustig warm. dus eerst met de choke stukje rijden en daarna die uitdoen. en dan rustig optrekken en dan word ie vanzelf goed warm zodat jij lekker volgas kan scheuren! met een oude diesel moet je hem helemaal eerst rustig warm laten worden. mjah dat is een ander verhaal
 
cnorretje 10-1-2009 17:51 Print reply

Posts: 851
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MarTijn tzr
[...]


warm water bevriest nog sneller dan koud water, Jacco.

gewoon sleutel verhitten en er in stoppen.

dan geen wd 40 er in spuiten maar contactspray!!!

laat maar

Dit bericht is gewijzigd door cnorretje op 10-1-2009 om 18:01 uur.
 
-Bassie- 10-1-2009 17:53 Print reply

Posts: 6617
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: cnorretje
[...]

waar heb je dat geleerd?


wat geleerd het eerste of het 2de??
 
The way of life is just like the car you drive its good or bad
cnorretje 10-1-2009 17:55 Print reply

Posts: 851
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Bassie-
[...]


wat geleerd het eerste of het 2de??

dat eerste
btw wd40 werkt ook als contactspray
 
-Bassie- 10-1-2009 17:59 Print reply

Posts: 6617
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: cnorretje
[...]

dat eerste
btw wd40 werkt ook als contactspray


nee contact spray is geen olie en wd40 wel.

waardoor er pennetjes kunnen blijven hangen
 
The way of life is just like the car you drive its good or bad
cnorretje 10-1-2009 18:01 Print reply

Posts: 851
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Bassie-
[...]


nee contact spray is geen olie en wd40 wel.

waardoor er pennetjes kunnen blijven hangen

mee eens, daarom kun je ook beter wd40 gebruiken.
 

Dit topic is 7027 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved