Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - tunen 50cc DT50MX

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1022 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #54009 - tunen 50cc DT50MX
Pagina 3 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 5991 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

yamahadt1986 8-1-2009 21:44 Print reply
Posts: 1713
klopt sorry een foutje moet ik effe aanpassen uitlaatpoort klopt wel spoelpoorten niet die moeten 23mm zijn heb effe net aangepast


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Wat is je hoogte van je uitlaatpoort danIk hoef alleen de hoogte te weten vanaf de bovenkant tot de cilinderrand.
En van je spoelpoort?
Want ik lees nu voor allebei 33mm?



Dit bericht is gewijzigd door yamahadt1986 op 8-1-2009 om 21:47 uur.
 
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!
kenny77 8-1-2009 22:01 Print reply

Posts: 29286
Dit is de poortmap van de 60cc versie van de 2WI, misschien heb je er wat aan.


 
yamahadt1986 8-1-2009 22:04 Print reply
Posts: 1713
bedankt dan kan ik vergelijken en mischien pas ik mijn 50cc cillinder wel aan op deze maten van de 60cc mischien loopt het dan harder.

duurt niet lang en heb straks een speciale schuifmaat voor cillinder op te meten mooi handig mischien is het dan nog precieser mijn maten.
 
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!
yamahadt1986 8-1-2009 22:09 Print reply
Posts: 1713
die 2x kleine spoelpoortjes moet je aan de onderkant gelijhk maken met die 2x grotere spoelpoorten dat loopt beter en is je poorten timing optimaal.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Dit is de poortmap van de 60cc versie van de 2WI, misschien heb je er wat aan.

afbeelding


 
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!
kenny77 8-1-2009 22:11 Print reply

Posts: 29286
Heb hem er nu niet meer opzitten, heb nu 95cc blok.
 
yamahadt1986 8-1-2009 22:12 Print reply
Posts: 1713
ooohwwja is ook zo daar had je nu die fluitpoorten in proberen te maken.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Heb hem er nu niet meer opzitten, heb nu 95cc blok.


 
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!
kenny77 8-1-2009 22:22 Print reply

Posts: 29286
Nee, dat is een andere 60cc, een waar een koelrib van af was gebroken (die wilde ik daardoor niet meer gebruiken, vind ik niet zo mooi).
De 60cc waar ik de pooortmap net van heb gepost die zit nog op me oude 50blokje, heb ik alleen de uitlaatpoort naar 65% gebracht en de spoelkanalen van de cilinder gelijk gemaakt aan de spoelkanalen van het blok (deze cilinder is nog intakt. )

Maar ik ben wat foto's aan het laden, van dt poortmapen wat ik heb, malossi eurocilindro, eurokit enz, zal ik dadelijk hier wel neer zetten.
 
kenny77 8-1-2009 22:26 Print reply

Posts: 29286
How daar zijn ze al.

http://www.mijnalbum.nl/Album=SZCJPRMW

De poortmap waar geen naam op staat is de polini 70, waar ik de uitlaatpoort zelf van groter heb gemaakt (hoe die loopt geen idee)
De onderste poortmap is van een 50cc cilinder (volgens mij ook immi) nummer 5L7 waar me vader de uitlaatpoort groter van heeft gemaakt liep ook aardig.
 
stevoo 8-1-2009 23:04 Print reply

Posts: 689
jammer dat je niet weet hoe die 70cc polini loopt want heb ook nog een pollini liggen.. en nog een 65cc autisa spain.
 
MembraaNN beunhaas!!
kenny77 8-1-2009 23:07 Print reply

Posts: 29286
Ja, ik be er ook wel benieuwd naar, maar pas rond de zomer ga ik er weer aan beginnen dan weet ik pas hoe die loopt.
Maar zonder de uitlaatpoort te vergroten liep die ook wel aardig.

Die autisa heb ik ook nog liggen en de fastarrow variant daarva.
 
yamahadt1986 9-1-2009 13:41 Print reply
Posts: 1713
oke mannen daar wordt echt wat wijzer van die poortmappen

mischien kan ik dan ook die poorten zo maken ongeveer.
alleen dan bij mijn 50cc 2wi
 
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!
stevoo 9-1-2009 14:41 Print reply

Posts: 689
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Ja, ik be er ook wel benieuwd naar, maar pas rond de zomer ga ik er weer aan beginnen dan weet ik pas hoe die loopt.
Maar zonder de uitlaatpoort te vergroten liep die ook wel aardig.

Die autisa heb ik ook nog liggen en de fastarrow variant daarva.


hoe loopt hard gaat ie dan ongeveer met die standaard 70cc polini ? ik heb wel een 4 bak

gr.

 
MembraaNN beunhaas!!
yamahadt1986 9-1-2009 14:46 Print reply
Posts: 1713
wat ik er over denkt is ongeveer een snelheid van 85km/h of zo
 
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!
stevoo 9-1-2009 14:47 Print reply

Posts: 689
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: yamahadt1986
wat ik er over denkt is ongeveer een snelheid van 85km/h of zo


owh dat gaat dus even snel als mijn ander 80cc brommmer maja oke

Dit bericht is gewijzigd door stevoo op 9-1-2009 om 14:47 uur.
 
MembraaNN beunhaas!!
yamahadt1986 9-1-2009 14:51 Print reply
Posts: 1713
meer cc's dat wil namelijk niet zeggen dat je harder kwa topsnelheid gaat.
meestal krijg je meer trekkracht

ik krijg over een kort maandje ook mijn polini en dan vertel ik je wel over mijn prestaties alleen met andere carbeteur en uitlaat en membraam enzovoort

Dit bericht is gewijzigd door yamahadt1986 op 9-1-2009 om 14:52 uur.
 
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!

Dit topic is 5991 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved