RS2Racer91 |
3-1-2009 21:04 |
Posts: 1540 |
verzuipt ie niet?
|
|
|
|
alwin mtx |
3-1-2009 21:08 |
Posts: 505 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: RS2Racer91
verzuipt ie niet?
nee het lijkt of hij juist te weinig benzine krijgt.
maar met choke blijft hij niet lopen. grotere sproeier start hij niet meer zoals boven vermeld.
|
|
|
|
Royal Club |
3-1-2009 21:09 |
Posts: 60390 |
maak die hele inlaat eens schoon, en draai je luchtschroef een halve slag dicht, en je staionait een hele slag in
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
alwin mtx |
3-1-2009 21:12 |
Posts: 505 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
maak die hele inlaat eens schoon, en draai je luchtschroef een halve slag dicht, en je staionait een hele slag in
vergeten er bij te zeggen er zit geen luchtfilter op,
zal het effe proberen
|
|
|
|
mtlover |
3-1-2009 21:14 |
Posts: 2372 |
Begin daar dan eerst maar eens mee.
|
|
|
|
jort |
3-1-2009 21:14 |
Posts: 176 |
de gebruikte sproeiers zijn trouweens ook mikuni maten (ff voor de duidelijkheid)
|
|
tja |
|
Royal Club |
3-1-2009 21:15 |
Posts: 60390 |
heeft de brommer voorheen wel gelopen met huidige setup, of soortgelijke
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
jort |
3-1-2009 21:15 |
Posts: 176 |
jep, er zat toen wel een andere cilinder op en ander blok :P maar de ontsteking komt uit het oude blok. De dradenboom enzo zijn dus wel oke
Wat er aan veranderd is is de cilinder en het blok.
Deze zijn watergekoeld ipv lucht zoals bij de oude situatie
Dit bericht is gewijzigd door jort op 3-1-2009 om 21:16 uur.
|
|
tja |
|
Royal Club |
3-1-2009 21:17 |
Posts: 60390 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: jort
jep, er zat toen wel een andere cilinder op en ander blok :P maar de ontsteking komt uit het oude blok. De dradenboom enzo zijn dus wel oke
Wat er aan veranderd is is de cilinder en het blok.
Deze zijn watergekoeld ipv lucht zoals bij de oude situatie
Dit bericht is gewijzigd door jort op 3-1-2009 om 21:16 uur.
gah
heb je gekeken of je een goeie vonk heb?
loop eerst ff alles na of het functioneert :+
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
jort |
3-1-2009 21:18 |
Posts: 176 |
ja we hebben gewoon een goede vonk enzo...
weet niet waar je nog meer op doelt
ik ben alleen maar de bereider niet echt een sleutelaar
Dit bericht is gewijzigd door jort op 3-1-2009 om 21:19 uur.
Dit bericht is gewijzigd door jort op 3-1-2009 om 21:19 uur.
|
|
tja |
|
alwin mtx |
3-1-2009 21:19 |
Posts: 505 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]
gah
heb je gekeken of je een goeie vonk heb?
loop eerst ff alles na of het functioneert :+
de vonk is idd goed helder wit/blauw.
met een stroboscoop gekeken of hij op tijd stond.
|
|
|
|
Royal Club |
3-1-2009 21:19 |
Posts: 60390 |
word de bougie nat, blijft je vlotter niet hangen, zit je sproeier niet verstopt. blijven je membraankleppen niet open staan. zijn ze uberhaupt nog wel in tact, etcetera
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
alwin mtx |
3-1-2009 21:24 |
Posts: 505 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
word de bougie nat, blijft je vlotter niet hangen, zit je sproeier niet verstopt. blijven je membraankleppen niet open staan. zijn ze uberhaupt nog wel in tact, etcetera
bougie word een beetje nat ( dat is waarschijnlijk omdat hij niet gelijk start en uit valt
vlotter blijft niet hangen want de carb overstroomt niet.
sproeier is zeker niet verstopt
membraan kleppen zagen er goed uit toen ik het in elkaar zetten.
hoe kan ik weten of ze blijven hangen?
|
|
|
|
Royal Club |
3-1-2009 21:25 |
Posts: 60390 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: alwin mtx
[...]
bougie word een beetje nat ( dat is waarschijnlijk omdat hij niet gelijk start en uit valt
vlotter blijft niet hangen want de carb overstroomt niet.
sproeier is zeker niet verstopt
membraan kleppen zagen er goed uit toen ik het in elkaar zetten.
hoe kan ik weten of ze blijven hangen?
als je vlotter blijft hangen kan dat ook op het punt zijn waarop je benzine toevoer dicht zit.
en membraan er even uithalen, en smoelwerk erop zetten en zuigen, als je er lucht doorheen kan zuigen is ie 'lek' en anders ff met de opening naar je toe in het licht houden, zie vanzelf of ie goed sluit of niet
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
alwin mtx |
3-1-2009 21:28 |
Posts: 505 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]
als je vlotter blijft hangen kan dat ook op het punt zijn waarop je benzine toevoer dicht zit.
en membraan er even uithalen, en smoelwerk erop zetten en zuigen, als je er lucht doorheen kan zuigen is ie 'lek' en anders ff met de opening naar je toe in het licht houden, zie vanzelf of ie goed sluit of niet
dat ga ik idd is effe proberen
|
|
|
|