Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - MCX 80cc luchtgekoeld

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 963 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #53915 - MCX 80cc luchtgekoeld
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 1759 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

maikel-1991 2-1-2009 21:12 Print topicpost

Posts: 545
Hallo allen,

ik ben van plan binnenkort een mcx 80 blok aan te schaffen voor mijn mtx-sh

heeft iemand daar ervaring mee ?
Ik ben zoal benieuwd wat ik tegenkom als ik hem ga bestellen, wat ik moet veranderen aan mij huidige onderdelen. (uitlaat, membraam enz)

Past alles erop zoals het nu zit?

Wat voor winst ga ik qua prestatie uit zon blok halen, ter overgestelde van mijn setup nu met die originele luchtgekoelde 80cc cilinder?

(huidig= 70cc eurocilindro)


 
Mtx-sh 110cc 6 bak proma 80cc bovenlangs 26 mm mikuni > 35 roller in zn 1 =D

De Schout 2-1-2009 22:09 Print reply
Posts: 5327
als je je 70 een beetje aan t lopen hebt zal je top er niet echt op vooruit gaan wss:P toch niet als je er een std80 pijp op zet. maar cilindertje is geloof net als de mbx80 cilinder leuk te tunen. membraan, spruitstuk en carb past er zo op. uitlaat aansluiting is wel anders.


 
tune tweak fiddle bang bummer
mtxrijder 2-1-2009 23:25 Print reply
Posts: 338
cilinder is geen vlinderpoort meestal.heel af en toe wel..
maar zwaar laagtoerig.
verwacht er niet teveel van.
maar lekker zuinig

ik heb nog wel een getunde mcx80 cilinder met kop en zuiger liggen voor je
mag voor een klein prijsje weg
 
flip_nsr_80cc 3-1-2009 0:02 Print reply

Posts: 597
80cc is niet te sloope (tenzij je gelijk volgas ga rije met -5 )

het loopt uber lekker

het rijd ubber lekker

onderdelen zijn zeldzaam aant worde (pakingen enzow)

ma 70cc zal sneller szijn ma oowk sneller stuk

80cc is kwalikatief VEEL beter
 
i cant spel, dus zeur niet
maikel-1991 3-1-2009 0:28 Print reply

Posts: 545
wat is een klein prijsje ? @mtxrijder
kan ik dan als ik aleen het blok bstel zonder iets erop, mijn ontsteking enzo gewoon overzetten ?

 
Mtx-sh 110cc 6 bak proma 80cc bovenlangs 26 mm mikuni > 35 roller in zn 1 =D
maikel-1991 3-1-2009 0:36 Print reply

Posts: 545
euhm voeg me anders even toe maikel_marinus@hotmail.com ik heb wel interesse
 
Mtx-sh 110cc 6 bak proma 80cc bovenlangs 26 mm mikuni > 35 roller in zn 1 =D
maikel-1991 3-1-2009 2:01 Print reply

Posts: 545
even voor iedereen weer, past er een mtx-r of een mtx-r2 uitlaat op een mcx cilinder? wat is et verschil ?
 
Mtx-sh 110cc 6 bak proma 80cc bovenlangs 26 mm mikuni > 35 roller in zn 1 =D
guido-honda 3-1-2009 9:08 Print reply
Posts: 621
http://www.brommerforum.nl/user/10480

Die jongen heeft een mcx80 blok van me gekocht in de zomervakantie.
Er zit een vlinderpoort in. Uitlaat is meen ik linksom.
 
Custers 3-1-2009 13:27 Print reply

Posts: 4747
Ik zou je 70 cc houden, ik denk dat je daar meer uithaalt. Bij mijn mcx 80, heeft ie niet zo veel vermogen vind ik. Ik vind het zelf erg tegen vallen.
 
Ride like the wind.
mtx-bart 3-1-2009 14:17 Print reply
Posts: 816
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: maikel-1991
even voor iedereen weer, past er een mtx-r of een mtx-r2 uitlaat op een mcx cilinder? wat is et verschil ?


Hij past wel op de cilinder, maar het verdere verloop van de uitlaat wordt tegengewerkt door de koelribben op de cilinderkop, deze zul je moeten wegslijpen. (is iig het geval bij een mtx80r gianelli uitlaat)
 
Custers 3-1-2009 17:19 Print reply

Posts: 4747
Wat ik dus heb
 
Ride like the wind.
Custers 3-1-2009 17:27 Print reply

Posts: 4747
Misschien heb je hier nog iets aan:

http://www.brommerforum.nl/showtopic/51198/1
 
Ride like the wind.

Dit topic is 1759 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved