Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - welk?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1242 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #53913 - welk?
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 816 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

kennyibanez 2-1-2009 19:44 Print topicpost

Posts: 529
ik wil deze cilinder kopen:
http://www.scootpart...tparts/Products/2117

welke carb is daar best bij?

en welke uitlaat? dacht nog aan yasuni cross of gianelli

welke sproeiers zal ik ongeveer nodig hebben? ( in de nieuwe carb dan)

thnx


 
why drive a car, if you can fly an airplane?

Elco 2-1-2009 19:45 Print reply
Posts: 4527
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kennyibanez
ik wil deze cilinder kopen:
http://www.scootpart...tparts/Products/2117

welke carb is daar best bij?

en welke uitlaat? dacht nog aan yasuni cross of gianelli

welke sproeiers zal ik ongeveer nodig hebben? ( in de nieuwe carb dan)

thnx






bij die cilinder gewoon een 14 of 17.5 mm sproeier tussen de 80 en de 100 dus gewoon met tussenstappen kopen endan proberen

En uitlaat kan allebei!
 
coupequattro 2-1-2009 19:47 Print reply

Posts: 958
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kennyibanez
ik wil deze cilinder kopen:
http://www.scootpart...tparts/Products/2117

welke carb is daar best bij?

en welke uitlaat? dacht nog aan yasuni cross of gianelli

welke sproeiers zal ik ongeveer nodig hebben? ( in de nieuwe carb dan)

thnx




Heb 50cc dmp, ori carb erachter met sproeier 80(iets te rijk maar wel beter) met schuimfilter, malossi voorpijp en imi demper, tandwielverh. 13/46 en loopt 110, trekt ook redelijk snel door voor alle precieze afstellingen moet je het natuurlijk zelf uitzoeken, elke brommer verschilt. het is maar net wat goed loopt en voor jou het fijnst is.
 
kennyibanez 2-1-2009 20:00 Print reply

Posts: 529
swso een powerfilter, een gianelli dan, hebo membraan
die cilinder airsal, welke sproeier ongeveer dan met een phva 17.5mm?
 
why drive a car, if you can fly an airplane?
jan-dx11 2-1-2009 20:03 Print reply

Posts: 4931
tussen 88 en 108
 
Er zijn meerdere wegen die naar de hoeren leiden.
coupequattro 2-1-2009 20:03 Print reply

Posts: 958
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kennyibanez
swso een powerfilter, een gianelli dan, hebo membraan
die cilinder airsal, welke sproeier ongeveer dan met een phva 17.5mm?


begin eens bij 115 of iets in die richting en kijken hoe het loopt. je ziet het vanzelf, koop gewoon een aantal verschillende maten.
 
bulteman 3-1-2009 13:29 Print reply

Posts: 1956
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: coupequattro
[...]


Heb 50cc dmp, ori carb erachter met sproeier 80(iets te rijk maar wel beter) met schuimfilter, malossi voorpijp en imi demper, tandwielverh. 13/46 en loopt 110, trekt ook redelijk snel door voor alle precieze afstellingen moet je het natuurlijk zelf uitzoeken, elke brommer verschilt. het is maar net wat goed loopt en voor jou het fijnst is.


lul je zelf niet wat voor, met een dmp 50cc en 13/46 zal je nooit de 110 halen grapjas.

maar 17.5 mm carb is ook goed genoeg.
en er zijn wel 15 uitlaten die goed lopen op de cilinder, gianelli, cross hm, mk sp, scr, mallosi replica enz enz
 
Als het regent in September, valt kerst in December.
b0nes 3-1-2009 13:37 Print reply

Posts: 2058
ik heb die cilinder ook gehad

met 17.5mm

leovince v6

twv 12-52

en de sproeier was iets van 110 meen ik , (op testbank afgesteld)

ik trok makkelijk weely's

en had een stevige powerband

edit: top was 80/85 en met yasuni of gianelli zal je nog harder gaan maar wss minder koppel



Dit bericht is gewijzigd door b0nes op 3-1-2009 om 13:38 uur.
 
bulteman 3-1-2009 13:40 Print reply

Posts: 1956
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: b0nes
ik heb die cilinder ook gehad

met 17.5mm

leovince v6

twv 12-52

en de sproeier was iets van 110 meen ik , (op testbank afgesteld)

ik trok makkelijk weely's

en had een stevige powerband



maar ik kan me niet in denken dat je de 110 kmph haalt met die setup,
dat is gewoon gelul van coupequattro
 
Als het regent in September, valt kerst in December.
Banaan 3-1-2009 13:51 Print reply

Posts: 5725
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bulteman
[...]



maar ik kan me niet in denken dat je de 110 kmph haalt met die setup,
dat is gewoon gelul van coupequattro


dat is idd bullshit, dmp is zelfs wat trager als ori cilinder
 
bulteman 3-1-2009 13:52 Print reply

Posts: 1956
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Banaan
[...]


dat is idd bullshit, dmp is zelfs wat trager als ori cilinder



trager ben ik het niet mee eens,

ik vind het wel beetje vergelijkbaar kwa prestaties
 
Als het regent in September, valt kerst in December.
kennyibanez 3-1-2009 20:59 Print reply

Posts: 529
dus
50cc airsal
17.5 d'orto
sproeier zal ik zien
yasuni cross wss
malossi e13 filter of iets in die aard
en ander membraan hebo of doppler??
 
why drive a car, if you can fly an airplane?

Dit topic is 816 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved