grasmaaier89 |
30-12-2008 17:34 |
Posts: 14412 |
de V6 nemen
|
|
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon |
|
Tombrom |
30-12-2008 17:36 |
Posts: 15925 |
en waarom dan grasmaaier?
'metrakit kan ook prima
|
|
|
|
NilsHonda |
30-12-2008 17:51 |
Posts: 306 |
miss omdat MK veel harder gaat?
|
|
Honda's lekken niet, ze markeren alleen waar ze gestaan hebben. |
|
Niek de Wildt |
30-12-2008 18:03 |
Posts: 7168 |
waarom ontgrens je de std uitlaat niet? dan ga je 80 en heb je koppel.
|
|
|
|
der Chef |
30-12-2008 18:06 |
Posts: 3265 |
nja het ontgrenzen van mijn uitlaat gaat door de voorbocht te vervangen, een bocht kost zo'n 60 euro..
Verder ben ik niet tevreden over mijn demper,
al met al kan ik dus net zo goed meteen een andere uitlaat kopen (de v6 bijv. kost maar 150 euro)
|
|
|
|
Frysk |
30-12-2008 18:16 |
Posts: 34928 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: richard-gpr
nja het ontgrenzen van mijn uitlaat gaat door de voorbocht te vervangen, een bocht kost zo'n 60 euro..
Verder ben ik niet tevreden over mijn demper,
al met al kan ik dus net zo goed meteen een andere uitlaat kopen (de v6 bijv. kost maar 150 euro)
dan zou ik inderdaad een V6 nemen
supermooie demper, en je hebt ongeveer hetzelfde vermogen als een originele uitlaat
|
|
giggitybyte |
|
der Chef |
30-12-2008 18:23 |
Posts: 3265 |
en wat zou mn top dan ongeveer worden, als hij nu ong. 65 is met standaard uitlaat?
|
|
|
|
yuhtru |
30-12-2008 18:32 |
Posts: 352 |
80/85km/h
|
|
Red een boom, eet een bever echte mannen knallen evo!! |
|
der Chef |
30-12-2008 18:49 |
Posts: 3265 |
ah dat is dus mooi,
dan ga ik voor de v6, verder alleen de carberateur opnieuw afstellen?
|
|
|
|
Derbi GPR Roy |
30-12-2008 19:13 |
Posts: 708 |
gianelli zou ook zeer goed lopen op ori cilinder
en dan kun je de demper zelf kiezen omdat je deze los erbij moet kopen.
edit: maar de leovinci v6 loopt ook goed. heb ik zelf op mijn gpr gehad. mooie demper, rijd dikke 80/85 als je hem ontgrenst, trekt lekker. maar er zit ook een nadeel aan: de demper gaat al vrij snel lawaai maken maar dan moet je gewoon ff nieuwe demperwol erin doen en is dat ook weer goed
Dit bericht is gewijzigd door Derbi GPR Roy op 30-12-2008 om 19:16 uur.
|
|
|
|
RS2Racer91 |
30-12-2008 19:20 |
Posts: 1540 |
ik heb zelf ook een v6, ben er wel tevreden over
je moet m alleen wel goed onderhouden
als je m koopt zit er alleen een laag blanke lak op, die niet hittebestendig is
|
|
|
|
der Chef |
31-12-2008 12:05 |
Posts: 3265 |
oke dan ga ik voor de v6,
niemand ervaring met de mk? had daar ook graag wat van gehoord
|
|
|
|
RM-sm |
31-12-2008 12:14 |
Posts: 3908 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: richard-gpr
oke dan ga ik voor de v6,
niemand ervaring met de mk? had daar ook graag wat van gehoord
maatje van me had zo'n MegaKnetter pijp, reed best hard en trok ook nog snel door. maakte enkel een tiefus herrie waar je vrij weinig aan kon doen.
|
|
Over steer is when the passengers are scared, under steer is when the driver is scared |
|
TSX.maxi S....... |
31-12-2008 12:52 |
Posts: 511 |
klinkt als een turbokit uitlaat
|
|
Is het een man of is het een vrouw, nee het is scooter sjonnie |
|
der Chef |
31-12-2008 14:41 |
Posts: 3265 |
zou de metrakit een hogere top en meer koppel hebben dan de v6? ze liggen namelijk beide op voorraad bij mijn bromboer, prijs verschild 10 euro..
|
|
|
|