Royal Club |
30-12-2008 20:22 |
Posts: 60390 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: kennyibanez
dacht ik ook al, en wat zou de 2de optie zijn??
yasuni cross hm
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
jan-dx11 |
30-12-2008 20:22 |
Posts: 4931 |
onderlangs. spr3 of r2
anders yasuni cross hm.
Of een opmaatje ste opmaat kost 185
|
|
Er zijn meerdere wegen die naar de hoeren leiden. |
|
kennyibanez |
30-12-2008 20:29 |
Posts: 529 |
niet de gwne cross??
|
|
why drive a car, if you can fly an airplane? |
|
Onevia |
31-12-2008 12:49 |
Posts: 153 |
Als ik een stuk (1km) volgas rijd, valt de motor uit. Na ongeveer 5 sec en terug geschakeld te hebbe van 6 naa 5 gaat hij weer aan. Loopt hij te rijk of te arm en hoe is dit te verhelpen?
db50bo
dellorto 17,5
Yasuni HM
sproeier 100
1 slag luchtschroef open.
alles ontgrenst
Loopt goed stationair, komt ook goed in toere. Bougie is koffiebruin
|
|
|
|
grasmaaier89 |
31-12-2008 13:16 |
Posts: 14412 |
hoeveel mm is een ns1 remschijf (voor en achter)?
in dikte, en in diameter
Dit bericht is gewijzigd door grasmaaier89 op 31-12-2008 om 13:17 uur.
|
|
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon |
|
kennyibanez |
31-12-2008 14:47 |
Posts: 529 |
als ik een gianelli bovenlangs nieuw koop voor derbi senda is ie dan nog begrenst of niet?
|
|
why drive a car, if you can fly an airplane? |
|
Niek de Wildt |
31-12-2008 15:06 |
Posts: 7168 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: grasmaaier89
hoeveel mm is een ns1 remschijf (voor en achter)?
in dikte, en in diameter
Dit bericht is gewijzigd door grasmaaier89 op 31-12-2008 om 13:17 uur.
Meeste remschijven zijn std 4mm dik en zijn versleten bij 3,4mm.
|
|
|
|
wickey |
31-12-2008 16:17 |
Posts: 19 |
Me brommer stottert als de malle, ligt dit gewoon aan het weer of afstelling, heb een derbi senda SM XTREME 2004/2005 ofzo.
hij stottert niet voor de power band ofzo, hij stottert gewoon overal wanneer hij dr zin in heeft lijkt het wel..
DR50 cilinder
originele filter
Yasuni cross
14mm
sproeier 84
|
|
|
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
31-12-2008 17:11 |
Posts: 10560 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: wickey
Me brommer stottert als de malle, ligt dit gewoon aan het weer of afstelling, heb een derbi senda SM XTREME 2004/2005 ofzo.
hij stottert niet voor de power band ofzo, hij stottert gewoon overal wanneer hij dr zin in heeft lijkt het wel..
DR50 cilinder
originele filter
Yasuni cross
14mm
sproeier 84
grote kans dat je ontsteking niet geweldig is..
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|
markhispania3 |
31-12-2008 19:12 |
Posts: 1971 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Onevia
Als ik een stuk (1km) volgas rijd, valt de motor uit. Na ongeveer 5 sec en terug geschakeld te hebbe van 6 naa 5 gaat hij weer aan. Loopt hij te rijk of te arm en hoe is dit te verhelpen?
db50bo
dellorto 17,5
Yasuni HM
sproeier 100
1 slag luchtschroef open.
alles ontgrenst
Loopt goed stationair, komt ook goed in toere. Bougie is koffiebruin
te arm, gooi er een grotere sproeier in.
|
|
|
|
Banaan |
31-12-2008 19:50 |
Posts: 5725 |
Iemand die mij kan vertellen of gilera gsm voorvork t zelfde is als die van rieju/suzuki rmx/derbi senda R <2000, op de lengte na dan?
|
|
|
|
jan-dx11 |
31-12-2008 19:56 |
Posts: 4931 |
rieju mrx, gilera gsm en zullu zijn gelijk.
derbi senda usd, rieju rr en suzuki rmx zijn ook het zelfde en alleen iets korter als hier boven.
Owjah, rieju heeft 15mm as, de rest 12
|
|
Er zijn meerdere wegen die naar de hoeren leiden. |
|
kenny77 |
31-12-2008 20:03 |
Posts: 29286 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Onevia
Als ik een stuk (1km) volgas rijd, valt de motor uit. Na ongeveer 5 sec en terug geschakeld te hebbe van 6 naa 5 gaat hij weer aan. Loopt hij te rijk of te arm en hoe is dit te verhelpen?
db50bo
dellorto 17,5
Yasuni HM
sproeier 100
1 slag luchtschroef open.
alles ontgrenst
Loopt goed stationair, komt ook goed in toere. Bougie is koffiebruin
Waarschijnlijk trekt de carburateur je vlotter kamer leeg.
Je haald de carburateur los en haald de vlotter kamer los.
Dan zie je de vlotter zitten die haal je ook eraf. (daarmiddel van dat staafje erui te duwen)
en dan kan je het lipje wat eraan zit iets verbuigen zodat de vlotter afsluiter iets langer open blijft.
Buig hem niet te veel want dan komt alle benzine weer uit je overloop kanaal naar buit.
Als die het dan nog doet, kan je hem nog wat bij stellen.
|
|
|
|
mbrulezzz |
31-12-2008 21:06 |
Posts: 2084 |
kan je een lawinepijl openbreken net als een rotje (met iets meer kracht e.d)
of zal er door de wrijving een te grote kans zijn op ontbranding en shizzel?
of is dit gewoon niet mogelijk?
happy newyear
|
|
MB racing |
|
grasmaaier89 |
31-12-2008 21:07 |
|