Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 35

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 808 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #53863 - "kleine vragen" topic - deel 35
Pagina 2 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3, ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 97082 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

jeroentjen13 30-12-2008 13:46 Print reply
Posts: 850
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: supermotaaah
[...]


het is eigenlijk dat ik die moer niet los krijg, die voor je koppelingsplaat??? zit

als ik aan dat ding begin te draaien , draait heel het vliegwiel mee

Dit bericht is gewijzigd door supermotaaah op 30-12-2008 om 13:35 uur.



zuigerstop gebruiken of je koppelingshuis tegenhouden...
je kunt ook best je sleutel er eens anders opsteken, zodanig dat je hem kan losdraaien en dat je een tegenwerkende kracht veroorzaakt, dan draait het ook niet mee
 
jeroentjen13 30-12-2008 13:48 Print reply
Posts: 850
bij mij loop er in mijn bobine maar 1 kabel, die komt rechtstreeks uit de ontsteking
http://www.brommer-f...KB/u1/1064863705.gif
 
thunderbird - Forum en Sales Moderator 30-12-2008 13:51 Print reply

Posts: 7728
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jeroentjen13
bij mij loop er in mijn bobine maar 1 kabel, die komt rechtstreeks uit de ontsteking
http://www.brommer-f...KB/u1/1064863705.gif

ja dat klopt. klopt volgens dat schema ook hoor.
dat zwarte kastje wat onder je tank zit is gewoon bobine en cdi in een.
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!
jeroentjen13 30-12-2008 13:56 Print reply
Posts: 850
maar je moet tog nermaal 3 kabels hebben aan je cdi? voor je massa je stroom en je vonken te regelen?
 
thunderbird - Forum en Sales Moderator 30-12-2008 14:01 Print reply

Posts: 7728
bij tsx niet dus..
massa heeft ie rechtstreeks aan het frame, en een (rood/zwart) draadje vanaf de ontsteking is voldoende.
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!
jeroentjen13 30-12-2008 14:03 Print reply
Posts: 850
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: thunderbird
bij tsx niet dus..
massa heeft ie rechtstreeks aan het frame, en een (rood/zwart) draadje vanaf de ontsteking is voldoende.


ok bedankt
vind ik tog wel raar maarja
 
Banaan 30-12-2008 14:42 Print reply

Posts: 5725
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]



denken jullie dat het daar aan kan liggen?

of zit er gewoon een veels te grote sproeier in?

de bougie flink nat als ik m eruit haal nadat ik ff een stukje gerent heb


Originele sproeier van tsx is dacht ik 67,5.

je zou t ff zonder luchtfilter kunnen proberen
 
jellerrr 30-12-2008 14:43 Print reply

Posts: 572
Ik heb vandaag m'n tweede koppelingskabel in krap 2 maanden gebroken. Het koppelen ging sowieso al altijd erg zwaar. Ik heb mijn brommer zwaar opgevoerd gekocht, en vervolgens afgevoerd, maar ik heb nooit iets veranderd aan de koppeling. Nu heb ik zelf het idee dat er sterkere koppelingsveertjes of een "racekoppeling" of zoiets in m'n blok zit waardoor het inknijpen van de koppelingskabel zo veel kracht kost. Vraag aan jullie is of dit inderdaad waarschijnlijk de reden is of dat het ook nog aan andere dingen kan liggen? En zou ik dan gewoon de koppelingsveertjes en ook maar gelijk de platen moeten vervangen ofzo?

ALvast bedankt !
 
stevoo 30-12-2008 17:41 Print reply

Posts: 689
k heb een vraag ik heb 5 gaten in mijn achterspatbord waar de kenteken plaat aan gehangen heeft.

ik vroeg me af hoe ik die gaten dicht kon krijgen ?

de grootste is 10mm en de andere rond de 4mm

het is een kunstofen achterspatbord van een yamaha DT50r uit 1990
 
MembraaNN beunhaas!!
-Bassie- 30-12-2008 17:43 Print reply

Posts: 6617
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: stevoo
k heb een vraag ik heb 5 gaten in mijn achterspatbord waar de kenteken plaat aan gehangen heeft.

ik vroeg me af hoe ik die gaten dicht kon krijgen ?

de grootste is 10mm en de andere rond de 4mm

het is een kunstofen achterspatbord van een yamaha DT50r uit 1990


nieuwe of 2de hands kopen.

is het mooist en het makkelijkst.

met plamuur of polyester blijf je zien.
 
The way of life is just like the car you drive its good or bad
kennyibanez 30-12-2008 20:00 Print reply

Posts: 529
welke is de best hoogtoerige uitlaat voor een gilera smt (zoals derbi senda) is yasuni cross een goede keuze?
 
why drive a car, if you can fly an airplane?
-Bassie- 30-12-2008 20:00 Print reply

Posts: 6617
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kennyibanez
welke is de best hoogtoerige uitlaat voor een gilera smt (zoals derbi senda) is yasuni cross een goede keuze?


wat is je setup??

en heb je nog plannen voor toekomst??

kwa 70cc of zo??
 
The way of life is just like the car you drive its good or bad
kennyibanez 30-12-2008 20:07 Print reply

Posts: 529
setup is standaard e, ga er geen 70cc opzetten wegens de ouders
dus is een standaard maar wil er wat meer pit uitkrijgen
 
why drive a car, if you can fly an airplane?
-Bassie- 30-12-2008 20:08 Print reply

Posts: 6617
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kennyibanez
setup is standaard e, ga er geen 70cc opzetten wegens de ouders
dus is een standaard maar wil er wat meer pit uitkrijgen


gianelli loopt dan zeker het moois
 
The way of life is just like the car you drive its good or bad
kennyibanez 30-12-2008 20:11 Print reply

Posts: 529
dacht ik ook al, en wat zou de 2de optie zijn??
 
why drive a car, if you can fly an airplane?

Dit topic is 97082 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3, ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved