mijn MT doet vreemd. nu dat ik er achter ben gekomen dat het niet valse lucht is van me krukas en ik mijn Membraam ook uitsluit omdat ik daar nog nieuwe pakkingen tussen zitten en goed vast zit
wanneer ik overdag rij is er niks aan de hand
maar 's nachts wanneer alles bevroren is gaat me MT raar doen
lijkt als of hij gevoelig is voor de kou
want dan start ik hem dan loopt hij hoger stationair dan normaal.
dus ik gaat rijden
en dan uit eindelijk gaat hij inhouden dus dan laat ik gas los tijdens het rijden.
en dan pakt hij hem weer op maar dan koppeling in en dan Vliegt hij in toeren omhoog . (gas gewoon Los)
nou dan koppeling weer los dat die toeren zakt, en dan geef ik gas om wat harder te gaan rijden.
en dan is het Bluuup (dat hij dood valt) tot dat ik gas los laat
en dan pakt hij hem stationair op (maar de stationair toerental is Hoger dan normaal)
Grotere sproeier erin, koude lucht is compacter, dus bij koud weer kan er meer lucht in je cilinder als met warm weer en moet je dus je afstelling veranderen, ik doe er 's winters altijd een 2 maten grotere sproeier in dan doet ie het weer goed.