Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - teweinig toeren pro race?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1125 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #53808 - teweinig toeren pro race?
Pagina 7 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina
Dit topic is 5241 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Ice Ap rs50 26-12-2008 17:40 Print reply

Posts: 7149
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: supermotaaah
ik heb wel eens een puch cilinder gemonteerd


moeilijk toch
 
GTI - GTD - BMW
maxisport 26-12-2008 17:42 Print reply

Posts: 4206
face it, je bent geen monteur.

droom je dat je denkt
ik denk het wel
 
Ice Ap rs50 26-12-2008 17:43 Print reply

Posts: 7149
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: maxisport
face it, je bent geen monteur.

droom je dat je denkt
ik denk het wel


zei ik dat dan?
 
GTI - GTD - BMW
Royal Club 26-12-2008 17:44 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ice Ap rs50
[...]


zei ik dat dan?

je vind jezelf anders een hele piet dat je een 4cilinder heb gemonteerd
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Ice Ap rs50 26-12-2008 17:44 Print reply

Posts: 7149
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: falco
[...]


kun je nagaan ! zijn brommer loopt wel ff een stuk beter als die van jou op dit moment doet, jij als 4cilindermonteur zou dat beter moeten weten toch?


waarom denk je dat ik hier hulp vraag, om uitgescholden te worden?

ik zei zelf al dat ik van 2takt geen hol afweet

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]

je vind jezelf anders een hele piet dat je een 4cilinder heb gemonteerd


tis net ff wat anders dan een 1cilinder toch wel

Dit bericht is gewijzigd door Ice Ap rs50 op 26-12-2008 om 17:45 uur.
 
GTI - GTD - BMW
falco 26-12-2008 17:45 Print reply

Posts: 3724
ff serieus, je hebt toch hulp nodig met je brommer?? dan lijkt het me niet zo'n goed plan om iedereen te vertellen dat jij een 4 cilinder hebt gereviceerd en iemand anders niet, jij bent tenslotte degene die niet uit dit probleem komt met je cilinder.

als je het zelf beter denkt te weten, vraag onze hulp dan ook niet? snapje?
 
maxisport 26-12-2008 17:45 Print reply

Posts: 4206
ja dat zei je net maar je hebt het geëdit.

naja het fijt dat je kop pakkingen wilt hergebruiken vertelt een hoop over je verschafde technische kennis
 
Royal Club 26-12-2008 17:47 Print reply

Posts: 60390
ik gok het op een ruime squishwaarde
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Ice Ap rs50 26-12-2008 17:48 Print reply

Posts: 7149
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: maxisport
ja dat zei je net maar je hebt het geëdit.

naja het fijt dat je kop pakkingen wilt hergebruiken vertelt een hoop over je verschafde technische kennis


normaliter doe ik dat dan ook niet

stel kutmongolen, gooi dit topic maar toe, ik zoek het zelf wel uit
 
GTI - GTD - BMW
maxisport 26-12-2008 17:49 Print reply

Posts: 4206
ja zoek t uit met je rommel

van ons hoef je geen fatsoenlijk antwoord meer te verwachten,
als je zo reageert. je vind jezelf zo fantastisch, dus dan heb je alle antwoorden toch al.

dus wie goed doet, die goed ontmoet.
knoop dat maar in je oren
 
Mt5_grolsch 26-12-2008 17:59 Print reply

Posts: 2014
het kan natuurlijk ook altijd nog aan de accu liggen
 
PM voor opmaat berekening of complete opmaat uitlaat
Niek de Wildt 26-12-2008 18:35 Print reply
Posts: 7168
KIJK NOU EERST EENS JE SQUISH!
Daarvoor moet je je cilinder/kop er nog NIET af halen.
je moet de bougie eruit en een stukje tin (1mm) in een L vorm buigen en in door je bougiegat hangen zodat hij wordt geplet door de zuiger als je vervolgens de motor tornt.
Hierna kun je de dikte van het stukje tin opmeten en je weet je squish.

Als deze gewoon 0,6 - 0,7 blijkt te zijn is het goed (ondanks ik 0,6mm aanraad voor jou setup, ik rij met 0,55 in mijn sprinter)

Daarna kun je de kop eraf trekken en de maten van je poorten opnemen.
daarvoor hoeft de cilinder er niet perse van af.


Valt me op dat iedereen hem uitkafferd, ik snap dat hij steeds zegt ik heb er geen zin in, en jullie roepen dat hij zijn spul uit elkaar moet trekken om de squish op te meten, maar hoe waren jullie dat van plan te doen als je cilinder/kop van het blok af zijn?

Dit bericht is gewijzigd door Niek de Wildt op 26-12-2008 om 18:41 uur.
 

Dit topic is 5241 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 7 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved