Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Snelheid

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 872 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #53769 - Snelheid
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3182 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

jan-dx11 25-12-2008 13:03 Print reply

Posts: 4931
dus?? er staat maar een halve zin.


maar als je voor een kleiner en 8er een groter tandwiel doet hoef je niets te veranderen.
 
Er zijn meerdere wegen die naar de hoeren leiden.
Garciyano 29-12-2008 20:28 Print reply

Posts: 616
o ik heb een fout gemaakt, hij staat nu namelijk bij me thuis, hij stond vannochtend nog bij de verkoper.

maar iig. er zit dus geen 15-56 onder maar een 15-53.

dus hoe hard gaat ie dan met 12-53?
en met 13-53?

draait ie hier mee erg hoge toeren?

Mvg. Aymen

edit|: was setup vergeten

50cc org.
17,5 mm. org. carb.
luchtfilter org.
standaard uitlaat ontgrenst btw. :P


Dit bericht is gewijzigd door Garciyano op 29-12-2008 om 20:30 uur.
 
Senda DRD RACING 07 ||
DevilDriver 29-12-2008 22:39 Print reply
Posts: 447
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Garciyano
o ik heb een fout gemaakt, hij staat nu namelijk bij me thuis, hij stond vannochtend nog bij de verkoper.

maar iig. er zit dus geen 15-56 onder maar een 15-53.

dus hoe hard gaat ie dan met 12-53?
en met 13-53?

draait ie hier mee erg hoge toeren?

Mvg. Aymen

edit|: was setup vergeten

50cc org.
17,5 mm. org. carb.
luchtfilter org.
standaard uitlaat ontgrenst btw. :P


Dit bericht is gewijzigd door Garciyano op 29-12-2008 om 20:30 uur.

Je weet toch wel dat die 17,5 mm carb een begrensing heeft waardoor die slechts 14 MM is? of heb je die al weggehaald? (vraagje naar aanleiding van 'org. carb.')
Anyways, ik rijd met alles ori ontgrenst (ook luchtfilter, maar maakt geen drol uit qua snelheid) 13 - 53, en dat rijd wel aardig. Trekt goed op, heb 83 op de teller gehaald met (waarschijnlijk) te grote sproeier. Met fikse tegenwind kan je ook nog wel zeker de 65 halen.
Op topsnelheid zit ik denk zo rond de 8000-9000 toeren.

Als je 70 wilt zou ik wel voor 12 gaan, denk wel aardig wat overtoeren met volgas duuuussss niet volgas doen
 
Omelette du Fromage.
Garciyano 30-12-2008 12:53 Print reply

Posts: 616
ik heb het ff gecheckd luchtfilter begrenzing is er ook uit.

dus 50cc org.
ontgrenst org. uitlaat
ontgrenst org. luchtfilter
17,5mm. carb. (geen idee of ie ontgrenst is kijk ik als ik me gaskabel binnen heb dan moet ik hem er toch tussen uit halen, en sproeier vervangne door een grotere)
twv. 13-53 heb ik besloten

dus ik ga hier mee 80km./u?


ff vraagje aan Devil Driver wat voor maat sproeier heb je dan?
die van mij is namelijk te klein

Dit bericht is gewijzigd door Garciyano op 30-12-2008 om 12:54 uur.
 
Senda DRD RACING 07 ||
Rody9933 30-12-2008 13:30 Print reply

Posts: 494
Neem maar eerder 75 km/u aan ipv 80
 
Het Maakt Niet Uit Met Hoeveel Voorsprong Je Wint, Winnen Is Winnen.
grasmaaier89 30-12-2008 14:10 Print reply

Posts: 14412
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Garciyano
Hallo,

ik heb ff een vraag over de snelheid.

nieuw derbi blok,
50cc
org. uitlaat Ontgrenst!
carb. orgineel
luchtfilter orgineel
twv. 13-56

Hoe hard zal dit gaan denken jullie?
en zal dit een beetje lekker op trekken?

alvast bedankt,

Dit bericht is gewijzigd door Garciyano op 23-12-2008 om 11:45 uur.



met die twv zal hij geen overtoeren maken, en je zal rond de 70 gaan

met een 15 voor, ga je 10/15 km harder. Nja, ongeveer dan
 
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon
stephan777 30-12-2008 14:16 Print reply

Posts: 7259
ik rij alles ontgrenst behalve luchtfilter met nieuw derbi blok.

En haal 85km/h(plat) en 80km/h normaal met twv: 13-53. Dus zal jij ook zoiets gaan rijden. En het trekt aardig door.


1 keer de 90 aangetikt maar dat was met een klein windje in me rug+plat.



Dit bericht is gewijzigd door stephan777 op 30-12-2008 om 14:39 uur.
 
TSX.maxi S....... 30-12-2008 14:34 Print reply
Posts: 511
ik had orgineel 14-53 liep ongeveer 80 en tegen de wind 78 ongeveer eg sterk en trekt goed op. later 15-52 gereden rijd ook heel goed iets minder trekt kracht, top snelheid 85 op teller en tegenwind 80 wel plat liggen. windkracht 10 in de rug at 10000 toeren loopt lkkr:P
 
Is het een man of is het een vrouw, nee het is scooter sjonnie
DevilDriver 30-12-2008 14:57 Print reply
Posts: 447
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Garciyano
ik heb het ff gecheckd luchtfilter begrenzing is er ook uit.

dus 50cc org.
ontgrenst org. uitlaat
ontgrenst org. luchtfilter
17,5mm. carb. (geen idee of ie ontgrenst is kijk ik als ik me gaskabel binnen heb dan moet ik hem er toch tussen uit halen, en sproeier vervangne door een grotere)
twv. 13-53 heb ik besloten

dus ik ga hier mee 80km./u?


ff vraagje aan Devil Driver wat voor maat sproeier heb je dan?
die van mij is namelijk te klein

Dit bericht is gewijzigd door Garciyano op 30-12-2008 om 12:54 uur.

88, maar moet em nog een keer goed afstellen...
had em destijds ontgrenst en er een 88 in geramd omdat ik geen tijd heb om af te stellen, dus maar gewoon de grootste d'r in die ik had en sowieso wil ik niet in de winter afstellen, maar voor de lente en zomer
 
Omelette du Fromage.
Garciyano 30-12-2008 15:09 Print reply

Posts: 616
oke is 88 precies goed dan? of neem jij nog een grotere? of kleinere?

en loopt ie bij jou goed op 88? goed stationair, en niet blijven hangen in de toeren of zo?
 
Senda DRD RACING 07 ||
DevilDriver 30-12-2008 16:57 Print reply
Posts: 447
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Garciyano
oke is 88 precies goed dan? of neem jij nog een grotere? of kleinere?

en loopt ie bij jou goed op 88? goed stationair, en niet blijven hangen in de toeren of zo?

Nope, want ik had die 88 er ingedaan puur omdat ik dan zeker weet dat ik geen vastloper krijg dmv te arme afstelling, niet omdat het de beste/precies goede sproeier was.
Loopt niet stationair als ie warm is maarrrrr blijft ook totaal niet hangen in toeren maar als ie koud is loopt ie wel aardig hoog stationair, 3000 toeren. Wel makkelijk te starten :P

Ik moet nog een keer een sproeiersetje kopen, en dan ga ik denk eerst voor 84 ofzo, kijken of dat te klein is of niet. Deze 88 is denk ik te groot, aangezien ik na een ritje ongelofelijk erg stink naar verbrande benzine, en hij verzuipt vòòr ze powerband
 
Omelette du Fromage.
MarTijn tzr 30-12-2008 16:58 Print reply

Posts: 6970
maat van me haalt 81kmu op de rollerbank met jouw setup
 
minder blauw op straat zorgt ervoor dat ik harder gaat!
Garciyano 30-12-2008 18:03 Print reply

Posts: 616
81?

iedereen zegt wat anders jij 81, iemand anders 70, weer iemand anders 75 wat is het nou?

nieuwste derbi blok
50cc org.
carburateur 17,5mm.
luchtfilter org. ontgrenst
org. uitlaat ontgrenst
twv. 13-53

 
Senda DRD RACING 07 ||
Royal Club 30-12-2008 18:04 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Garciyano
81?

iedereen zegt wat anders jij 81, iemand anders 70, weer iemand anders 75 wat is het nou?

nieuwste derbi blok
50cc org.
carburateur 17,5mm.
luchtfilter org. ontgrenst
org. uitlaat ontgrenst
twv. 13-53



is geen vaste maat voor, gewoon proberen wat voor jou beste is dus
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
zundappchef 30-12-2008 18:33 Print reply

Posts: 4082
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Garciyano
Hallo,

ik heb ff een vraag over de snelheid.

nieuw derbi blok,
50cc
org. uitlaat Ontgrenst!
carb. orgineel
luchtfilter orgineel
twv. 13-56

Hoe hard zal dit gaan denken jullie?
en zal dit een beetje lekker op trekken?

alvast bedankt,

Dit bericht is gewijzigd door Garciyano op 23-12-2008 om 11:45 uur.


ik zou zegge probeer het koop de hele mik mak
probeer het en laat het ons weten dan weten wij

wat voor SNELHEID dat op gaat leveren en of hij een beetje op wil TREKKEN

 
1000 v twin rotax biatch

Dit topic is 3182 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved