Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - 80cc Dt50r membraam

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 870 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #53758 - 80cc Dt50r membraam
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3929 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

kenny77 22-12-2008 19:53 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: stevoo
okeeeee maar dus ander membraam zal niet/niet veel helpen ?

gr.steven


Uhm tja we zijn een beetje van je topic afgeweken.

maar nee ik denk niet dat het veel zal helpen.
 
stevoo 22-12-2008 19:54 Print reply

Posts: 689
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]


Uhm tja we zijn een beetje van je topic afgeweken.

maar nee ik denk niet dat het veel zal helpen.


oke bedankt
 
MembraaNN beunhaas!!
- Kevin - 22-12-2008 19:54 Print reply

Posts: 8086
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: stevoo
oke bedankt


Zie email .
 
stevoo 22-12-2008 19:58 Print reply

Posts: 689
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: - Kevin -
[...]


Zie email .


juist
 
MembraaNN beunhaas!!
yzanthoondt 22-12-2008 20:19 Print reply

Posts: 470
oke hij is klaar de uitlaatpoort is de hoogte met gleuf 20.14 en zonder 14.17 en breedte 39.02
 
yamahadt50.webs.com haters groet je met de midelvinger!
Dirk_yz 22-12-2008 20:35 Print reply

Posts: 313
hebben we het hier over een lucht gekoelde dt80 blok of een watergekoelde? op een luchtgekoelde past max 95cc, dus dan zit je altijd goed

een watergekoelde dt80 blok kan je een yz80 cilinder op pasmaken, als je ook een yz80 krukas hebt moet je de carters uitvijlen, en de krukaswangen afdraaien, dan gaat het passen heb je zekers te weten sneller brommer
 
kenny77 22-12-2008 20:38 Print reply

Posts: 29286
volgens een AC, omdat hij een 5 bak heeft.
 
Dirk_yz 22-12-2008 20:49 Print reply

Posts: 313
dt80lc 1 heeft ook 5 bak

dt80mx ook
 
yzanthoondt 22-12-2008 20:50 Print reply

Posts: 470
ik heb een lc2 die heeft een 6 bak
 
yamahadt50.webs.com haters groet je met de midelvinger!
kenny77 22-12-2008 20:51 Print reply

Posts: 29286
Ow dat wist ik niet, ik dacht dat alle lc blokken 6 bak hadden, weer wat geleerd.
 
Dirk_yz 22-12-2008 20:53 Print reply

Posts: 313
hahah dus over wat voor blok hebben we het nu ?
 
yzanthoondt 22-12-2008 20:53 Print reply

Posts: 470
maar heb je wat aan die maten van de uitlaatpoort of moet je die van de spoelpoorten ook hebben
 
yamahadt50.webs.com haters groet je met de midelvinger!
kenny77 22-12-2008 20:57 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: yzanthoondt
maar heb je wat aan die maten van de uitlaatpoort of moet je die van de spoelpoorten ook hebben


Welke gleuf bedoel je?
En 20mm hoogte lijkt me al vrij hoog?

Kan je misschien een foto plaatsen van de poortmap.
 
kenny77 22-12-2008 20:58 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Dirk_yz
hahah dus over wat voor blok hebben we het nu ?


Aha in zijn gallery staat dat hij een dt80mx blok eronder heeft gezet.
 
yzanthoondt 22-12-2008 21:13 Print reply

Posts: 470
dus pat dan een yz80cilinder op een yamaha lc2 blok

en kenny77 kijk ff in je mail
 
yamahadt50.webs.com haters groet je met de midelvinger!

Dit topic is 3929 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved